۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

ادعای عجیب پیرمرد آلمانی در مورد استقلال

وينفرد شفر سرمربی جدید آبی ها پس از امضاء قراردادش مدعی شد که استقلال را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک می کند.
کد خبر : ۳۸۲۹۴۵
صراط: وينفرد شفر سرمربی جدید آبی ها پس از امضاء قراردادش مدعی شد که استقلال را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک می کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال پس از اینکه هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت با انتقاد های زیادی روبرو شد.این در حالی است که این مربی با توجه به کارنامه خوبی که از خود به جای گذاشته با کمترین رقم ممکن حاضر شده هدایت این تیم را قبول کند و حتی قیمت او از علیرضا منصوریان، سرمربی قبلی استقلال هم پایین تر است.

طبق اعلام یکی از منابع آگاه رقم قرارداد شفر با استقلالی ها چیزی حدود 300 هزار دلار است و این در حالی است که علیرضا منصوریان فصل گذشته با قراردادی 3 ساله به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان با استقلال قرارداد امضا کرد.

همچنین قرارداد منصوریان برای سال دوم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که البته این مربی در میانه راه استعفا داد  و با این وجود چون منصوریان خودش استعفا داده است ،مدیران استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد سرمربی جدید ندارند.

وینفرد شفر که سابقه حضور در باشگاه هایی همچون العین و الاهلی امارات و تیم ملی کامرون و جامائیکا را برعهده داشته با کمترین رقم به استقلال پیوسته و به نوعی مدیران آبی پوش در جذب این مربی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند .

وینفرد شفر سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال که امروز رسما کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد جزو مسن ترین سرمربیان حال حاضر لیگ برتر است.

وینفرد شفر ششمین مربی خارجی تاریخ استقلال است و پیش از استقلال 7 جام را با تیم های ملی کامرون، جامائیکا، العین و الهلی و کارلسروهه بدست آورده است.

وی در صورتی که در مقابل پرسپولیس در دربی 85 روی نیمکت استقلال قرار بگیرد از این حیث هم یک رکورد به جای خواهد گذاشت چرا که برای اولین بار است که 2 تیم پر طرفدار پایتخت در دربی از 2 مربی خارجی بهره می برند.

به هر ترتیب  باید دید مربی ارزان و البته مسن که نسبت به مربیان دیگر لیگ برتری از لحاظ سنی تفاوت دارد چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.

وينفرد شفر پس از امضاى قراردادش با استقلالى ها در نشست خبرى اش بار ها از اينكه در نظر دارد جايگاه استقلال را تغيير دهد سخن گفت.

حال اينكه اين مربى در بدو ورود چنين ادعايى را دارد، بايد ديد در ديدار هاى پيش رو چه تكنيكى را براى آبى ها در نظر خواهد گرفت تا آنها به يك باره از جايگاه يازدهم به بالاى جدول برسند. به هر ترتيب شفر مربى با تجربه اى است و مى توان گفت شايد او بتواند استقلال بحران زده را جمع و جور كند و به آنها را بالاى جدول برساند، اما ما از اين نوع وعده ها زياد شنيديم و يادمان نمى رود كه افتخارى مدير عامل استقلال هم در بدو ورود به اين تيم از وعده هاى خوب براى استقلال خبر داد، اما هر چه اتفاق افتاد و ديديم جز محروميت و بدهى، عملكرد دیگری را نظاره گر نبوديم.

شفر سرمربى مسن استقلال بايد بداند اينجا ايران است و تمام تيم ها براى اينكه در جمع مدعيان باشند مى كوشند و رقابت سختى ميان آنها حاكم است بنابر اين او به عنوان مربى جديد در ايران كار سختى را پيش رو دارد

برچسب ها: شفر استقلال صراط