۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

برانکو از چه کسانی ضربه خورد؟

سرمربی پرسپولیس با همه حرفه‌ای گری اش نتوانست رفتار شاگردان خود را در امارات کنترل کند.
کد خبر : ۳۸۳۱۷۸
صراط: در حالی که همگان در ایران منتظر یک بازی هجومی و کسب سه امتیاز از شاگردان برانکو در ابوظبی بودند و گمان می کردند تمام هم و غم  سرخپوشان پایتخت گذر از معبر سخت الهلال است اما کاشف به عمل آمد که شاگردان برانکو در امارات به خوشگذرانی مشغول هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران برانکو تیمش را زودتر از زمان بازی با الهلال عربستان به این کشور برده بود تا بازیکنانش آماده رویارویی با حریف عربستانی شوند اما برخی از بازیکنان پرسپولیس تمرکزشان روی این بازی نبود و به دنبال خوشگذرانی قبل از دیدار با الهلال بودند.

بازیکنی که در بازی های داخلی ستاره می شود و در دیدارهای آسیایی به خصوص بازی با الهلال در امارات در اواسط بازی تعویض می شود معلوم است که شب قبل از بازی را به چه صورت گذرانده است.

بازیکنی که در بازی های داخلی همچون کوهی محکم مانع گلزنی مهاجمان تیم ها  می شود چگونه است که در بازی با الهلال اشتباهات فاحش انجام می دهد و باعث شکست سنگین تیمش در این بازی می شود.

به هر حال داستان تلخ تر از اتفاقات رخ داده است. یک عده بازیکن بی فکر چنان با آبروی فوتبال ایران بازی کردند که در سال های آینده هم نمی توانیم در برابر فوتبال عربستانی سرمان را بالا ببریم. صرف نظر از کار اشتباه بازیکنان بیشترین تقصیر متوجه مدیران ارتش سرخ است، آنهایی که ادعای مدیریت در بالاترین سطح فوتبال ایران را دارند اما در عمل نمی توانند چند بازیکن جوان را از آن سوی مرزها کنترل کنند.

اتفاق شب قبل از بازی با الهلال عربستان گویا اولین بار نبوده که رخ داده است، شنیده ها حکایت از این دارد که در دیدارهای قبلی هم این گونه خوشگذرانی ها اتفاق افتاده است و حتی گفته می شود برانکو از مدیران پرسپولیس خواسته تا بدون سر وصدا، بازیکنان متخلف را جریمه کنند.

برانکو با همه تیزهوشی و حرفه ای گری اش در موضوع خوشگذرانی بازیکنانش کم آورد و ضربه را نه از الهلال بلکه از شاگردان غیر حرفه ای خود خورد. آنهایی که پرسپولیس را به نابودی کشاندند و کار به جایی رسید که حتی عربستانی ها به علی دایی اسطوره فوتبال ایران هم توهین کردند.

امیدواریم که مسئولان رده بالای فوتبال با این حاشیه ها برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایر بازیکنان شود که به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا حضور می یابند.

بازیکنان پرسپولیس باید شخصیت باشگاه را حفظ کنند

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: تیم ما برای همه بازی ها برنامه مشخصی دارد و مدیریت و کادر فنی نظارت کاملی بر عملکرد بازیکنان دارند. براین اساس خوشگذرانی بازیکنان در امارات کذب محض است.

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان باید بدانند چه پیراهنی را بر تن کردند و شخصیت باشگاه را حفظ کنند. آنها باید رفتار و کردارشان درست باشد چراکه الگوی جوانان هستند. همچنین تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در آسیا شرکت کرده است و باید بازیکنان فرهنگ کشورمان را در خارج از کشور هم حفظ کنند و رفتارهای خلاف قانون انجام ندهند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز