۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

رونمایی کی‌روش از جانشین‌های طارمی

کارلوس کی‌روش، امروز از سه بازیکنی در ترکیب تیم ملی استفاده کرد که باید جای خالی طارمی را حداقل تا مدتی برای او پر کنند.
کد خبر : ۳۸۳۲۶۸
صراط: سرمربی تیم ملی امروز سه بازیکنی را امتحان کرد که می‌توانند رقبای طارمی برای پست وینگر تیم ملی باشند.

به گزارش سایت نود، دوری ۴ ماهه طارمی از فوتبال، شاید حضور او در تیم ملی را به خطر بیندازد. حتی در صورتی که طارمی بتواند در این مدت آمادگی‌اش را حفظ کند، کی‌روش برای مدتی از داشتن ستاره پرسپولیس محروم خواهد بود. سرمربی تیم ملی امروز سه بازیکنی را امتحان کرد که می‌توانند رقبای طارمی برای پست وینگر تیم ملی باشند.

مهدی ترابی، بعد از مدتی دوری به ترکیب اصلی تیم ملی برگشته بود. مهره محبوب کی‌روش که این روزها دوباره گل‌سازی می‌کند و ستاره تیم دایی است. وحید امیری در نیمه دوم به زمین رفت. بازیکنی که در مسابقات انتخابی جام جهانی هم زمانی که طارمی روی نیمکت بود، او در پست وینگر چپ بازی می‌کرد.

ترابی و امیری، همیشه رقبای طارمی برای پست وینگر تیم ملی بودند که در ماه‌های اخیر پشت سر او قرار گرفتند اما امروز، یک رقیب جدید هم برای طارمی اضافه شد. کریم انصاری‌فرد، بازیکنی که مثل طارمی مهاجم نوک محسوب می‌شود اما امروز، در پست وینگر به میدان رفت. انصاری‌فرد امروز دو گل زد و تا زمان بازگشت طارمی، فرصت خواهد داشت خودش را اثبات کند و جای او را بگیرد.

طارمی پس از بازگشت، کار سختی برای کنار زدن دوباره سه رقیب بزرگش در ترکیب تیم ملی خواهد داشت.