۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

بازتاب پیروزی ایران برابر توگو در سایت AFC

پیروزی دو بر صفر ایران مقابل توگو در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.
کد خبر : ۳۸۳۳۱۹
صراط: پیروزی دو بر صفر ایران مقابل توگو در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دیداری تدارکاتی موفق شد با دو گل کریم انصاری فرد، با نتیجه 2-0 توگو را شکست دهد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این مسابقه نوشت: جمهوری اسلامی ایران ، نخستین تیم آسیایی که حضور خود را در جام جهانی سال آینده مسجل کرد و با دو گلی که کریم انصاری فرد در دقیقه 51 و 60 در ورزشگاه آزادی تهران به ثمر رساند،2-0 توگو را شکست داد.

ایران که بدون شکست حضور خود را در مسابقات جام جام جهانی 2018 مسجل کرده است، روز سه شنبه نیز با تیم ملی روسیه روبرو خواهد شد.تیم ملی،برترین تیم آسیا،به دنبال آن است که در بازی های تدارکاتی نیز همان فرم فوق العاده خود در دیدارهای انتخابی جام جهانی،را داشته باشد.

ایران در دور نهایی بازی های انتخابی جام جهانی صدرنشین گروه A بود و با شش پیروزی و چهار تساوی،در فاصله دو مسابقه مانده به پایان بازی های انتخابی، حضور خود در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کرد.

کارلوس کی روش سرمربی ایران مایل است فرم رقابتی تیمش را حفظ کند و علاوه بر آن به دنبال ارزیابی بازیکنانش است چرا که این مربی پرتغالی در حال پی ریزی بنیان های تیمش برای چالشی قوی در روسیه است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز