۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

آیت‌الله سیستانی آزادی حویجه را تبریک گفت

نماینده آیت الله سیستانی ضمن تبریک آزادی حویجه ابراز امیدواری کرد که بقیه مناطق عراق نیز هرچه سریع‌تر از دست داعش آزاد شوند.
کد خبر : ۳۸۳۳۵۳
صراط: نماینده آیت الله سیستانی ضمن تبریک آزادی حویجه ابراز امیدواری کرد که بقیه مناطق عراق نیز هرچه سریع‌تر از دست داعش آزاد شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، عبدالمهدی الکربلائی، نماینده آیت الله سید علی سیستانی، مرجع شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا گفت: ما به نیروهای مسلح عراق پیروزی‌های اخیر در آزادی حویجه و روستاهای اطراف آن از وجود تروریست‌ها را تبریک می‌گوییم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر بقیه مناطق نیز آزاد شوند.

وی گفت: ما از فداکاری‌ها و ایثار نیروهای عراقی قدردانی کرده و برای شهدا از خداوند آمرزش می‌خواهیم.

الکربلائی تأکید کرد: برخی لباس حق را می‌پوشند درحالی که با حق نیستند و برخی ادعا می‌کنند که اهل حق هستند و برای امام حسین(ع) می‌گریند اما در هر لحظه اینگونه نیستند و برخی از آن‌ها یکدیگر را فریب می‌دهند.

وی افزود: ما اکنون مردانی داریم که در راه دفاع از وطن همه چیز خود را می‌گذارند ما به مردان بیشتری مثل این‌ها نیاز داریم که شبیه اصحاب حسین(ع) هستند. آن‌ها قهرمانانی هستند که با اجابت درخواست مرجعیت برای دفاع از عراق و مقدسات در برابر تروریسم داعشی جان بر کف نهادند.