۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

مرگ دانشجوی پزشکی شهرکرد در دست بررسی است

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: علت مرگ دانشجوی پزشکی شهرکرد از سوی شرکت گاز، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در دست بررسی است.
کد خبر : ۳۸۳۴۷۴
صراط:سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: علت مرگ دانشجوی پزشکی شهرکرد از سوی شرکت گاز، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در دست بررسی است.
سید علی درخشان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زهره قاسمی یکی از دانشجویان رشته پزشکی شامگاه جمعه در خوابگاه بهارستان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دچار ایست قلبی و تنفسی شد.
وی افزود: این بیمار به رغم احیای تیم اورژانس و نیز انتقال به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
وی در پاسخ به برخی اظهار نظر دانشجویان در خوابگاه بهارستان مبنی بر احتمال گازگرفتگی این دانشجو تصریح کرد: تاسیسات این خوابگاه بصورت گازکشی نیست و سیستم های گرمایشی از طریق شوفاژ است.
درخشان، زمان اعلام نتایج این بررسی را منوط به بررسی های پزشکی قانونی عنوان کرد.
همچنین برخی منابع آگاه ضمن تایید مرگ دانشجوی پزشکی، آن را مشکوک به گاز گرفتگی می دانند که اینک برای رفع هرگونه شبهه ای به پزشکی قانونی ارسال شده است.