۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

سفر‌های منصوریان به آلمان کار دستش داد

رفت و آمد های منصوریان به آلمان در آخر باعث شد تا نیمکت آبی ها رنگ یک مربی آلمانی را به خود ببیند.
کد خبر : ۳۸۳۵۸۵
صراط: رفت و آمد های منصوریان به آلمان در آخر باعث شد تا نیمکت آبی ها رنگ یک مربی آلمانی را به خود ببیند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال فصل هفدهم را با سرمربیگری منصوریان آغاز کرد و مدیران این تیم در نقل و انتقالات تابستانی هم بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کردند.

اما بازیکنان جذب شده بازیکنانی مسن بودند که تا حدودی هیچ کدام  از آنها نتوانستند گره از مشکلات استقلال باز کنند . از طرفی مصدومیت های مداوم بازیکنان هم باعث شد تا استقلالی ها در فصل پیش رو با مشکلاتی روبرو باشند و قعر نشینی جدول را نیز پس از مدت ها تجربه و به نوعی در تاریخ باشگاه استقلال ثبت کنند.

علیرضا منصوریان، به عنوان سرمربی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست جایگزین مناسبی برای بازیکنان جدا شده از استقلال پیدا کند و همین موضوع باعث شد تا او عملکردی ناموفق را از خود به نمایش بگذارد.

 آبی‌پوشان با نیروی جوانی خود توانستند فصل گذشته به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر برسند اما مربی جوان استقلال از موقعیت به دست آمده در فصل پیش رو  استفاده نکرد و با افزایش سن بازیکنان این تیم از همان ابتدا با چالش‌هایی مواجه شد.

بعد از گذشت 7 هفته به دلیل نتایج ضعیف در نهایت منصوریان با استعفای خود از این تیم جدا شد تا مدیران استقلال پس از مذاکره های گوناکون با مربیان خارجی وینفرد شفر را برای نیمکت تیم انتخاب کنند .

منصوریان پس از استعفا و شرایط بحرانی در حالی از استقلال فاصله گرفت که این فاصله او را تا کشور آلمان پیش برد .سرمربی جوان استقلال زمانی که عطایش را به لقایش بخشید با تهیه بلیت به همراه خانواده راهی آلمان شد تا شرایط حضور شفر آلمانی را در ایران فراهم کند .

پس از رفتن منصوریان به آلمان در نهایت مدیران استقلالی هم یک مربی کهنه آلمانی را جایگزین او کردند تا هدایت آبی پوشان به دست شفر بیفتد .