۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵

واکنش آرش برهانی به ماجرای پرتاب کفش به سمتش

مربی مستعفی تیم فوتبال داماش تهران گفت: روزی که بازیکن بخواهد به سمت من کفش پرتاب کند روز مرگ من است.
کد خبر : ۳۸۳۷۵۹
صراط: مربی مستعفی تیم فوتبال داماش تهران گفت: روزی که بازیکن بخواهد به سمت من کفش پرتاب کند روز مرگ من است.
به گزارش جام جم آنلاین، آرش برهانی در خصوص اتفاقاتی که بعد از ماجرای استعفایش از تیم فوتبال داماش تهران، مطرح شده است، اظهار داشت: شنیده‌ام رسانه‌ها نوشته‌اند که بازیکن به سمت من کفش پرت کرده است و از این اتفاقات رخ داده. 

از قول من بنویسید که من همیشه طوری رفتار کردم و به طرف مقابلم طوری احترام گذاشتم که آنها هم احترام من را حفظ کنند. یکسری مسائل در تیم اتفاق افتاد که دیدم بازیکن در مسائل فنی دخالت می‌کند و من هم اجازه چنین مسائلی را به بازیکنان نمی‌دهم. 
این ایده من در کار مربیگری است و مطمئن باشید روزی که بازیکن به سمت من کفش پرت کند روز مرگم است.

وی افزود: در لیگ سه بعضی از بازیکنان و نه همه آنها ممکن است به وظایفی که دارند خوب عمل نکرده و از روی ناآگاهی کارهایی انجام دهند که غیرحرفه‌ای باشد. همانطور که ممکن است در لیگ‌های بالاتر چنین اتفاقاتی بیفتد ولی من چون همه چیز را در فوتبال دیده‌ام اجازه کوچکترین دخالت را در کار فنی به بازیکنان نمی‌دهم. 

آن بازیکن باید بفهمد که کارش بد است و جای دیگر این کار را انجام ندهد. وقتی یک بازیکن دخالت می‌کند من باید مقابل او بایستم چون ممکن است فردا این بازیکن بزرگتر شود و اشتباهاتش را همینطور بیشتر در تیم‌های دیگر تکرار کند. 

به خاطر همین است که می‌گویم عهد کرده‌ام با اینگونه مسائل مقابله کنم. نه کفشی پرتاب شده و نه اتفاقی افتاده بلکه آن بازیکن حرفی زده که احساس کنم دخالت کرده و به خاطر آن با او برخورد کردم و شنیده‌ام باشگاه هم او را اخراج کرده است.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: استعفای من هیچ ربطی به این مسئله نداشت و یکسری مشکلات در تیم وجود داشت که توام شد با این مسئله. مثلا ما 2 هفته است که می‌گوییم کارت گلر دوم ما را صادر کنید که این اتفاق نیفتاد و جالب است بدانید در همین بازی دروازه‌بان ما دقیقه 20 اخراج شد و مجبور شدیم 70 دقیقه یک بازیکن دیگر را در پست غیرتخصصی درون دروازه بازی دهیم.
برهانی در پاسخ به این سؤال که آیا از انتخابت پشیمان نیستی، گفت: اینها همه یک تجربه است. دیدن این اتفاقات می‌تواند تجربه باشد. من دوست داشتم کار مربیگری را از پایین‌ترین رده آغاز کنم و بالا بیایم. هیچ عجله‌ای هم بابت این موضوع نداشته و ندارم و بعد از استعفایم تیم‌های لیگ 2 و لیگ یک به من پیشنهاد مربیگری دادند و سعی می‌کنم از این اتفاقات برای خودم تجربه بسازم. من دوست دارم به یکسری جوان کمک کنم چون واقعا آنها دیده نمی‌شوند. خیلی از بازیکنان در لیگ‌های پایین، لابی ندارند و حتی حقشان است در لیگ برتر بازی کنند. در تیم خود من یکی دو بازیکن وجود داشت که می‌توانند در لیگ برتر به میدان بروند.

وی در پایان گفت: من در این کار نه پولی گرفته‌ام و نه مسائل مالی در آن دخیل بوده است. بعد از استعفایم کل بازیکنان به من زنگ زدند و آنجا متوجه شدم که چه مسئولیت سنگینی را قبول کردم. شاید پیش از این بازیکنان تیمم را خیلی دوست داشتم اما حالا دیگر عاشق آنها هستم چون در آن سن و سال فهم و شعورشان را نشان دادند که این برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم آنها پیشرفت کنند. آرزو دارم آنها را در لیگ برتر ببینم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز