۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

راه پرسپولیس و طارمی از هم جدا شد

مهدی طارمی و پرسپولیس راه‌شان را از همدیگر جدا کرده‌اند، این را مصاحبه‌های طاهری به خوبی نشان می‌دهد. ظاهرا دیگر پای منافع مشترک در میان نیست و هر کسی منافع خصوصی خودش را دارد.
کد خبر : ۳۸۳۹۴۴
صراط: مسئولان باشگاه پرسپولیس با گرفتن وکیل سوئیسی به دنبال این هستند تا از حق خودشان در دادگاه CAS دفاع کنند.

به گزارش وب سایت نود، در این میان طاهری پا را از این هم فراتر گذاشته و حتی به هواداران وعده داده است که طارمی در بازی برگشت مقابل الهلال می‌تواند تیمش را همراهی کند. این اتفاقات در حالی رقم خورده که در آن سوی قضیه خبرها حاکی از این بود که طارمی قصد اعتراض به محرومیتش را ندارد. بحث حضور در جام‌جهانی و صحبت‌هایی که طارمی با کی‌روش انجام داده بود همه در نهایت به این نتیجه منجر شده بود که طارمی به محرومیتش اعتراض نکرده و این چهارماه را می‌گذراند تا بتواند برای جام جهانی آماده باشد. حالا طاهری اما تصمیمی گرفته که در تضاد با تصمیمات و منافع طارمی است. طاهری می‌خواهد تا جایی که می‌تواند از طارمی استفاده کند.

این منافع متضاد می‌تواند معضل جدیدی را در پرسپولیس ایجاد کند. طارمی در این روزها همراه تیم ملی در اردو به سر می‌برد و پرسپولیس هم در این مدت کارهایش را انجام داده و تا برگشت طارمی احتمالا شکایت به دادگاه کاس ارسال شده است. این اتفاقی است که به مذاق مهاجم پرسپولیسی‌ها خوش نخواهد آمد و می‌تواند محل مناقشات جدیدی باشد.

از آن سو طارمی به دنبال این است که برای پرداخت جریمه مالی راهی پیدا کند تا بدهکار پرسپولیس نباشد. طارمی با تهیه کردن بخشی از پول و همچنین اعتراض به مبلغ جریمه مالی و کم شدن آن بتواند بدون بدهکار شدن جریمه‌ای که سهم اوست را بپردازد و بخاطر بدهکار شدن به باشگاه پرسپولیس مجبور نشود که قراردادش را با این تمدید کند.

همه این اتفاقات راه طارمی و باشگاه پرسپولیس را در پشت سر گذاشتن بحران از هم جدا کرده است. حالا در این بحران در یک سو باشگاه پرسپولیس قرار دارد و منافع تیمی و هوادران میلیونی‌اش و در سوی دیگر هم کی‌روش و منافع طارمی قرار دارد.