۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

آمریکا از اقتدار ایران عصبانی است

اقتدار و صلابت ایران در سطح منطقه و جهان باعث عصبانیت آمریکا شده است.
کد خبر : ۳۸۴۴۶۱
صراط: مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی با حمایت آمریکا، عراق وارد جنگ با ایران شد و نتوانست کاری از پیش ببرد اما امروز ما در جنگ این کشور با داعش به کمک بغداد آمده و نقش اول را در مبارزه با تروریسم در منطقه بازی می کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی شامگاه پنجشنبه در مراسم گلباران مزار شهدای قزوین که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد،افزود: دلیل اینکه امروز ترامپ از دست ما عصبانی می شود، این است که با وجود هزینه های گزاف و میلیارد دلاری آمریکا، ایران در سطح منطقه حرف نخست را می زند.

وی با اشاره به افزایش اقتدار ایران اسلامی پس از دوران دفاع مقدس، ادامه داد: زمانی با حمایت آمریکا، عراق وارد جنگ با ایران شد و نتوانست کاری از پیش ببرد اما امروز ما در جنگ این کشور با داعش به کمک بغداد آمده و نقش اول را در مبارزه با تروریسم در منطقه بازی می کنیم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت در داخل کشور، گفت: بهای برقراری و تامین امنیت توسط ناجا تقدیم 13 هزار شهید بوده است.

وی با اشاره به قصد دشمنان برای برهم زدن نظم و ارامش در کشور، گفت: با تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی دشمن تاکنون به هدف خود نرسیده است که آخرین نمونه آن تلاش های ناکام برای برهم زدن امنیت کشور در ایام عزاداری دهه اول محرم بود.

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: امنیت و آرامش کنونی خود را مرهون خون پاک شهیدان هستیم.

وی در ادامه از رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید برای امنیت و صلح جهان یاد کرد و با اشاره به حمایت های بی شائبه آمریکا از این رژیم اشغالگر، گفت: امنیت این رژیم جعلی آنقدر برای دولتمردان آمریکایی مهم است که حتی جان یک اسرائیلی را از صدها شهروند خود مهم تر می شمارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقتدار بالای نظامی ایران در سطح منطقه، گفت: آمریکا با وجود همه حمایت های خود از رژیم اسرائیل، می داند که رژیم صهیونیستی هیچ گاه قادر به مقابله با ایران نخواهد بود.