۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

حمله به يك مجلس ترحيم در تهران!

مجلس ختم پدرِ يكي از مديران بانك مركزي، با تجمع و اعتراض معدودي از معترضان موسسات مالي غيرمجاز مواجه شد.
کد خبر : ۳۸۴۵۰۶
صراط: اين اقدامات مورد اعتراض بستگان معزّيٰ قرار گرفت و از اينكه چنين بي حرمتي به مجلس ختم رسمي در مقابل چشمان نيروي انتظامي صورت گرفت، اظهار ناراحتي و تأسف كردند.

به گزارش عصرایران؛ در اين مراسم كه ظهر امروز جمعه در مسجد جامع شهرك غرب برگزار شد، تعداد معدودي از سپرده گذاران تعاوني هاي منحله، با فرو ريختن دسته گل هايي كه براي همدردي و عرض تسليت به خاندان عباس كمريي مديركل نظارت بر بانك هاي بانك مركزي نصب شده بود، مسئولان اين بانك را از هرگونه توهين بي نصيب نگذاشتند.

اين در حالي است كه نيروي انتظامي مستقر در محل، هيچ اقدامي براي برخورد با معترضان انجام نداد و انها تا آخرين دقايق مجلس ترحيم به بر هم زدن مراسم ادامه دادند.

اين اقدامات مورد اعتراض بستگان معزّيٰ قرار گرفت و از اينكه چنين بي حرمتي به مجلس ختم رسمي در مقابل چشمان نيروي انتظامي صورت گرفت، اظهار ناراحتي و تأسف كردند.

مدت هاست سپرده گذاران معترض، در اماكن عمومي و مقابل ساختمان هاي دولتي و حاكميتي اقدام به شعار دادن و اعتراض مي كنند اما تجمع كردن و فحاشي در مجلس ترحيم و بي حرمتي به متوفي، شيوه جديدي است كه با هيچ يك از اصول اخلاقي و انساني همخواني ندارد.