۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

آغاز صداگذاری «موریانه»

با پایان تدوین «موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی، این اثر وارد مرحله صداگذاری شد.
کد خبر : ۳۸۴۵۲۰
صراط: تدوین «موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی و تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی که همزمان با آغاز فیلمبرداری آن شروع شده بود به پایان رسید و این فیلم وارد مرحله صداگذاری شد.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود حاتمی و حمید نجفی‌راد تدوین این فیلم را برعهده داشتند و صداگذاری آن را حسین قورچیان آغاز کرده ‌است، همچنین حمیدرضا فطوره‌چیان نیز در استودیو ضد نور مراحل تصحیح رنگ و نور فیلم را انجام می‌دهد. تولید فیلم سینمایی «موریانه» به گفته‌ دست‌اندرکاران این فیلم به دلیل فرم خاص و ویژه‌ آن بسیار متفاوت از دیگر فیلم‌های سینمایی است.

«موریانه» در ایران و ارمنستان در دو فصل زمستان و تابستان طی پنج روز فیلمبرداری شده‌ است. مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بازیگران اصلی «موریانه» هستند و سیاوش چراغی‌پور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغی‌پور و سوده ازقندی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

سایر عوامل «موریانه» عبارتند از: مجید برزگر (مشاور کارگردان)، محمد حدادی (مدیر فیلمبرداری)، مسعود حاتمی و حمید نجفی‌راد (تدوین)، حسین قورچیان (صداگذار)، علی علوی (صدابردار)، آرش انتظامی (موسیقی)، سمانه کاوندی، احمد مکاری، نیما میرزایی، رها امیرفضلی (گروه کارگردانی)، سعید گودرزی و مرتضی فرهادی (گروه فیلمبرداری)، سیروس میرزایی (تدارکات)، شاهین دانشفر (عکاس)، علی شهیدی (مدیر تولید ایران)، لرنیک آرتزیان (مدیر تولید ارمنستان) و میلاد حاتمی و سارا صبوری (گروه کارگردانی ارمنستان).