۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

کشف موجود فضایی یخ زده در سیبری +واکنش کرملین

در پی پخش این ویدئوی عجیب از یکی از شبکه های تلویزیونی روسیه، میلیون ها نفر در شوک و حیرت فرو رفتند.
کد خبر : ۳۸۴۵۷۶
صراط: در پی پخش این ویدئوی عجیب از یکی از شبکه های تلویزیونی روسیه، میلیون ها نفر در شوک و حیرت فرو رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است کشف یک موجود عجیب شبیه به موجودات فضایی را در اطراف شهر " ایرکوتسک "  در  منطقه سیبری روسیه  را به تصویر می کشد.

در این ویدئو موجودی که دارای چشمان بزرگ سیاه رنگ و دهانی باز است دیده می شود. گفته می شود این موجود عجیب در حالی کشف شد که قسمت هایی از بدن آن کاملا  از بین رفته  بود و  قسمت هایی نیز در در میان برف ها دفن شده بود.

 ویدئوی مربوط به موجود ناشناخته، نخستین بار از یکی از شبکه های تلویزیونی روسیه پخش شد و میلیون ها نفر با دیدن آن دچار  شوک و حیرت  شدند.  این در حالی بود که وزارت امور خارجه روسیه بلافاصله  این ویدئو را یک ویدئوی ساختگی دانست و غیر واقعی اعلام کرد. سخنگوی کرملین در این خصوص گفت : " موجود عجیبی در منزل یک دانش آموز و روی تختخواب  پیدا شد که پس از تحقیقات مشخص شد که غیر واقعی و با کمک خرده های نان و پوست مرغ ساخته شده است.

اظهارات سخنگوی کاخ کرملین در حالی بود که  برخی کاربران نیز به آن واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران در کامنت هایی، اظهارات سخنگوی کاخ کرملین را متقاعد کننده ندانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " آیا می توان تنها با خرده نان و پوست مرغ چنین چیزی درست کرد؟ "
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز