۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

جزئیات درگیری خونین در رختکن تراکتورسازی

شوخی خطرناک کاپیتان تراکتورسازی تبریز با بازیکن جوان هم تیمی اش برای این باشگاه دردسرساز شد.
کد خبر : ۳۸۴۸۰۸
صراط: شوخی خطرناک کاپیتان تراکتورسازی تبریز با بازیکن جوان هم تیمی اش برای این باشگاه دردسرساز شد.

به گزارش مهر، مهدی کیانی و عارف آغاسی تا اطلاع ثانوی نمی توانند برای تراکتورسازی تبریز بازی کنند تا در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شرکت کرده و درباره درگیری خونینی که در رختکن تراکتورسازی تبریز به وجود آوردند توضیحاتی را ارائه دهند.

پارگی دست بازیکن جوان تراکتورسازی توسط کاپیتان تیمش، تنها دقایقی پیش از بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم رخ داد. از قرار معلوم بازیکنان تراکتورسازی تبریز پیش از آغاز بازی مشغول صرف میوه بودند که مهدی کیانی با کارد میوه خوری به شوخی با مدافع جوان تراکتور می پردازد.

کاپیتان تراکتورسازان به شوخی جملات نظیر «می خواهم گوش هایت را ببرم » استفاده می کند تا فضای شوخی را پیش از بازی ایجاد کند اما عارف آغاسی دستش را سمت کارد میوه خوری می برد و لبه تیز آن را می گیرد که ناگهان کیانی چاقو را به سمت خودش می کشد تا باعث پارگی دست بازیکن جوان تراکتوسازی شود. شدت جراحت این بازیکن به حدی بود که او با فریادهایش نسبت به سهل انگاری کاپیتان این تیم واکنش نشان داد.

داد و بیداد آغاسی به بیرون از رختکن می رسد و باعث تعجب مسئولان حاضر در راهروهای ورزشگاه یادگار امام تبریز می شود.

شوخی خطرناکی که باعث محرومیت هر دو بازیکن تراکتورسازی تبریز تا اطلاع ثانوی شده است و کیانی بایستی همراه با عارف آغاسی و سرپرست سرخپوشان تبریز در کمیته اخلاق حاضر شده تا درباره این موضوع، توضیحاتی را ارائه دهند.