۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

تیم معنوی‌نژاد ۹۱ اسپانسر مالی دارد

تیم والیبال ورونا ایتالیا در فصل جاری سری A از حضور ۹۱ حامی مالی سود می‌برد.
کد خبر : ۳۸۴۹۹۱
تیم معنوی‌نژاد ۹۱ اسپانسر مالی دارد
صراط: تیم والیبال ورونا ایتالیا در فصل جاری سری A از حضور ۹۱ حامی مالی سود می‌برد.

به گزارش تسنیم، تیم والیبال ورونا، سری A ایتالیا را با یک پیروزی 3 بر 2 مقابل لاتینا در زمین حریف آغاز کرد. جواد معنوی‌نژاد، ملی پوش ایرانی ورونا در این بازی برای تیمش بازی نکرد.

زمانی لیگ ایتالیا، تنها لیگ معتبر و بین‌المللی والیبال جهان بود که همه ستاره‌های جهان را در خود جمع کرده بود. اما حالا روسیه، لهستان و حتی ترکیه، لیگ‌هایی هستند که باعث شده‌اند سری A، زرق و برق سابق را نداشته باشد.

تیم‌های سری A با این حال همچنان برای بازیکنان جذاب هستند. مدیران این تیم‌ها با جذب اسپانسرهای فراوان، سعی در تامین منابع مالی نامحدود برای تیم خود دارند تا در طول فصل به مشکل برنخورند.

تیم ورونا در فصل جاری سری A توانسته با 91 اسپانسر قرارداد ببندد. حامی مالی اصلی این تیم،‌ شرکت «کالزدونیا» است که جوراب و لباس‌های شنا تولید می‌کند.

90 اسپانسر بعدی تیم ورنا به 4 گروه  پلاتینی ( 6 اسپانسر)، طلایی (11 اسپانسر)، نقره‌ای (34 اسپانسر) و برنزی (39 امتیاز) تقسیم می‌شوند. همچنین 2 شرکت آدیداس و اسپارکو، وظیفه تامین پوشاک و تجهیزات ورونا را بر عهده دارند. 4 شرکت نیز از نظر رسانه‌ای از شاگردان نیکولا گربیچ حمایت می‌کنند.