۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلی در بم

تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور بم-زاهدان یک کشته و 10 مصدوم به جای گذاشت.
کد خبر : ۳۸۵۰۰۴
صراط:تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور بم-زاهدان یک کشته و 10 مصدوم به جای گذاشت.
پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این حادثه گفت: در ساعت 4:17 با گزارش تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی در محور بم-زاهدان، ابتدای شورگز بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: این حادثه باعث مصدومیت 10 نفر شد که یک نفر از آنها در محل درمان شد و 9 نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند. متاسفانه در این حادثه یک نفر فوت کرد.

همچنین سرهنگ رحمانی،  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد علت این حادثه گفت: ساعت 4 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس ولوو با تریلی دانگ فنگ برخورد کرد که در پی این حادثه راننده اتوبوس فوت کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: تریلی در سطح راه متوقف بود و متاسفانه از تجهیزات هشدار دهنده برای سایر رانندگان نیز استفاده نکرده بود و اتوبوس با آن برخورد می‌کند. با توجه به عدم استفاده راننده تریلی از علائم هشداردهنده، وی 50 درصد و راننده اتوبوس نیز به دلیل عدم توجه به جلو 50 درصد دیگر مقصر شناخته شدند.

رحمانی اضافه کرد: این اتوبوس 43 مسافر داشت و از تهران به سمت زاهدان در حال حرکت بود و که در کیلومتر 100 محور شورگز-زاهدان این حادثه رخ داد.