۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

جیرانی این هفته مهمان خودش می‌شود

سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تاکنون ۱۲ قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه ۲۹ مهر در سیزدهمین قسمت به مناسبت اکران فیلم «خفه‌گی» میزبان خود او خواهد بود.
کد خبر : ۳۸۵۵۰۲
صراط: «خفگی» جدیدترین ساخته فریدون جیرانی از امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در سینماها اکران شد. این فیلم محصول سال ۹۵ است و برای اولین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. نوید محمزاده، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی از بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش خبرآنلاین، امید روحانی در سیزدهمین قسمت از سری جدید برنامه «سی و پنج»، میزبان فریدون جیرانی خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ شب به صورت زنده روی سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir)  پخش می‌شود.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور و ویشکا آسایش، رامبد جوان، امین تارخ و تهیمنه میلانی میهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

«خفگی» جدیدترین ساخته فریدون جیرانی از امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در سینماها اکران شد. این فیلم محصول سال ۹۵ است و برای اولین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. نوید محمزاده، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی از بازیگران این فیلم هستند.