۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

آتش سوزی یک مرکز درمانی پایتخت مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در مرکز درمانی سیدالشهدا در خیابان 15 خرداد خبر داد و گفت: این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی مهار شد.
کد خبر : ۳۸۵۵۵۴
صراط:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در مرکز درمانی سیدالشهدا در خیابان 15 خرداد خبر داد و گفت: این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی مهار شد.
سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جزئیات حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی در تهران افزود: ساعت 12.41 امروز حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان 15 خرداد به سامانه 125 اعلام و بلافاصله مأموران چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در قسمت رایزرهای این مرکز درمانی به دلایل نامشخص آتش سوزی رخ داد و سرایت آتش موجب قطع شدن برق اتاق های بخش مراقبت های ویژه شده بود.
ملکی با بیان اینکه آتش به بخش های درمانی این مرکز سرایت پیدا نکرد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل اورژانس نسبت به انتقال بیمارهای بستری شده در بخش مراقبت های ویژه اقدام کرده و پس از مهار آتش و تخلیه دود حوالی ساعت 14 امروز به این عملیات پایان دادند.
وی افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی حادثه حریق بیمارستان سید الشهداء تعداد 12 آمبولانس، سه اتوبوس آمبولانس و سه موتورآمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
عباسی یادآور شد: عملیات امدادرسانی عوامل اورژانس در محل ادامه دارد و تا این لحظه فردی در پی این آتش سوزی دچار مصدومیت نشده است.