۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

یک استقلالی سرمربی شهرداری تبریز شد

سیروس دین‌محمدی سرمربی فوتبال شهرداری تبریز شد.
کد خبر : ۳۸۵۷۴۴
صراط: سیروس دین محمدی امروز به عنوان سرمربی فوتبال شهرداری تبریز  انتخاب شد.

بیوگرافی

متولد 15 /7 / 1349 است. در محله عباسی تبریز به دنیا آمده است. 4 برادر دارد و یک خواهر که البته یکی از خواهرانش فوت کرده است. او فرزند آخر خانواده دین‌محمدی است. برادران سیروس را شاهپور، غفور؛ یونس، فیروز (غلامحسین) تشکیل می‌دهند. او متأهل است و دو فرزند دارد.

بازی در زمین‌های خاکی

در محله عباسی تبریز یک زمین خاکی بزرگ بود که برادران دین‌محمدی هر روز با هم برای بازی به آن‌جا می‌رفتند. برادران قد و نیم قد عشق فوتبال داشتند و هر روز به عشق بازی در زمین خاکی خانه را ترک می‌کردند تا با بچه‌های محله هم فوتبال بازی کنند، چه لذتی داشت آن روزها بازی در زمین‌های خاکی محله عباسی برای سیروس دین محمدی که می‌خواست فوتبالیست بزرگی شود.

پدرش سیروس هم بازیکن بود

پدرش یکی از مشوقین او برای فوتبالیست شدن بود. پدر سیروس هم فوتبالیست بود و در تیم اتحاد تبریز فوتبال بازی می‌کرد، به همین دلیل مشوقین پسرانش برای فوتبال بازی کردن بود. در نهایت سیروس و غلامحسین دین‌محمدی توانستند به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کرده و از چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران شوند.

بهترین گل

سیروس دین‌محمدی گل‌های زیادی را به ثمر رسانده، اما دیدنی‌ترین گل او از دید خودش به جوبیلو‌ ایواتا بود. او دو، سه بازیکن ژاپنی را جا گذاشت و شوت محکم خود را وارد دروازه این تیم کرد. اگرچه آن بازی برای سیروس و همه استقلالی‌ها تلخ بود، اما او معتقد است یکی از فنی‌ترین گل‌هایی که به ثمر رسانده همین گل به جوبیلو بوده است

منبع: فارس