۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

انتقاد اعضا به جلسات بی‌محتوای شورای شهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: اگر دستور جلسه نداریم لازم نیست که در ماه 8 جلسه برگزار کنیم بلکه موظف به دو جلسه هستیم.
کد خبر : ۳۸۵۷۹۵

صراط: مرتضی الویری در پانزدهین جلسه شورای شهر تهران گفت: با چه اسناد قانونی و مجوزهای بررسی چشم‌اندازها و رویکرد ها و برنامه کمیسیون‌ها در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس وی ادامه داد:‌ اگر دستور جلسه نداریم لازم نیست که در ماه 8 جلسه برگزار کنیم بلکه موظف به دو جلسه هستیم. 

الویری ادامه داد: باید کمیسیون‌ها فعال شوند تا دستور جلسه‌ها را بررسی کنیم والا اگر به همین منوال جلسات را پیش ببریم می‌توانیم تفسیر آیت‌الکرسی را هم بیاوریم و قرائت کنیم در حالی که جلسات شورا باید به بررسی موارد دیگری بگذرد.

امینی نایب رئیس شورای شهر تهران که در جایگاه ریاست قرار گرفته بود، گفت: اگر کمیسیون‌ها چشم‌اندازهای آینده را ارائه دهند به همه اعضا دید کلی ارائه خواهد شد و کارهای تخصصی انجام می‌گیرد و اشکالی ندارد و بهتر است آقای الویری اینقدر مته به خشخاش نگذارید.

در این میان حبیب‌زاده عضو دیگر شورای شهر نیز گفت:‌در جلسه جدید نیازی نیست که مصوبات قبلی را بحث کنیم در جلسه فرصت کافی بوده که راجع به آن حرف بزنیم.

فراهانی عضو دیگر شورا نیز به انتقاد از برگزاری جلسات شورای شهر به همین منوال گذشته، گفت:‌در 5 جلسه متوالی انتخاب برخی نمایندگان در برخی کمیته‌ها و شوراهای شهرداری به تعویق افتاده و جلسات بدون حضور نمایندگان شورا برگزار شده است.

وی افزود: وقت شورا را به ارائه این گزارشات کمیسیون‌ها اختصاص داده‌ایم در حالی که شوراهای مهم شهرداری معطل مانده‌اند. 

امینی نایب رئیس شورا مجدد اعلام کرد: آنچه به جهت قانونی ندارد بهتر است در شورا مطرح نشود تا به بررسی گزارشات کمیسیون‌ها بتوانیم رسیدگی کنیم.