۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

شکنجه دختر 5 ساله سمنانی در حضور پدر و مادر

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ضارب سارینا کودک پنج ساله سمنانی در دست تعقیب است، گفت: متاسفانه تحقیقات نشان می دهد پدر این کودک، وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.
کد خبر : ۳۸۵۸۲۳
صراط: سردار روح الامین قاسمی درباره ضرب و شتم کودک پنج ساله سمنانی، بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این کودک شاهد اتفاقی بوده و شخص سومی در حضور پدر و مادرش، او را برای ترساندن از این که مساله را بازگو نکند، کتک زده و تحقیقات برای دستگیری پدر و ضارب سارینا برای تکمیل پرونده یک مورد کودک آزاری در سمنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی ناجا وی با بیان این که والدین به این رخداد اعتراضی نکردند، اظهار داشت: اکنون مادر در بیمارستان کنار بالین فرزندش حضور دارد ولی از پدر خبری در دست نیست و مردی که سارینا را نیز وحشیانه کتک زده متواری است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارینا بعد جراحت ها و سوختگی های متعدد بلافاصله در بخش آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری شد.

قاسمی تصریح کرد : این دختر پنج ساله در حال خفگی به کارکنان بیمارستان امیرالمومنین سمنان تحویل داده شد و علاوه بر جراحت و خونریزی های سطحی، دچار خونریزی مغزی در ناحیه چشم است.

وی افزود:  با تلاش پزشکان اکنون سطح هوشیاری این کودک افزایش یافته و حال وی رو به بهبود است.