۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
مقایسه پر ابهام سلحشور بین جولی و بازیگران زن سینمای ایران

آقای سلحشور! پوشش آنجلینا بهتر است یا بازیگران وطنی؟! + عکس

در این میان نکته ایی که در این هیاهو و کنش و واکنش فراموش شد و مورد توجه قرار نگرفت ، این واقعیت تلخ است که بروز بعضي رفتارهاي ناسازگار با فرهنگ و ارزشهاي مورد قبول اكثريت مردم كشور . . .
کد خبر : ۳۸۵۸۳
"صراط" - فرج الله سلحشور یکی از کارگردانان شاخص سینماي كشور، اخیرا در اظهاراتی تند در واکنش به دعوت از آنجلینا جولی برای ايفاي نقش در یک فیلم ایرانی، ضمن انتقاد شدید از وضعیت سینمای ایران در بخشي از سخنان خود با هرزه توصيف كردن جولي گفت: وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط، اظهارات تند سلحشور سبب واکنش اعتراض آمیز تعدادی از بازیگران زن سینمای ایران به وی شد و 5 تن از زنان بازیگر ایرانی در نامه مشترکی خطاب به وی نوشتند:جناب آقای سلحشور، از اینکه می‌بینیم آن همه پرداختن به زوایای نورانی زندگی پیامبران و سرمشق قرار دادن منش ایشان تاثیری در کلامتان نداشته، بسیار متاسفیم.
در این میان نکته ایی که در این هیاهو  و کنش و واکنش فراموش شد و مورد توجه قرار نگرفت ، این واقعیت تلخ است که بروز بعضي رفتارهاي ناسازگار با فرهنگ و ارزشهاي مورد قبول اكثريت مردم كشور از سوي بخشي از دست اندركاران سینمای ایران خصوصا زنان بازيگر سبب شده تا بسياري از مردم نظر مثبتي به اين قشر نداشته و به طور كلي با سينماي ايران احساس بيگانگي كنند.
نمود بارز اين قبيل رفتارها كه عيان است و بر كسي پوشيده نيست ، پوشش اسفبار بسياري از بازيگران زن است كه ضمن بی احترامی به اعتقادات و ارزشهای مورد قبول اکثر مردم به نوعی نقض قوانین موجود کشور نیز محسوب می شود و این وضعیت نامناسب ، متاسفانه روز به روز بدتر شده و سيري قهقرايي را طي مي كند و شاید ظاهر نامناسب این "هنرمندان" را بتوان زمینه ساز حملات تند و گزنده سلحشور دانست و صد البته می توان مشابه این اظهارت را لابلای گفت و گوهای روزمره و غیر رسمی مردم در خصوص وضعیت سینمای ایران با تعابيري به مراتب تندتر شنيد.
اما نکته قابل توجه و قابل تامل در ماجراي انتقادات تند سلحشور و واكنش 5 تن از بازيگران زن سينماي كشور، مقایسه ساده ايي است که می توان بین پوشش بازیگران زن سینمای ایران و پوشش آنجلینا جولی در جريان سفر وي به چند کشور مسلمان داشت كه البته اين مقايسه، نتايج تلخ و گزنده ايي داشته و سبب افزون شدن تاسف است.
كافي است به اين نكته توجه كنيم كه آنجلینا جولی که خود از سمبلهای سکس هالیوودي به شمار می رود در سفر به کشورهاي پاکستان ، افغانستان و سومالی با توجه به مسلمان بودن مردم این کشورها و بخاطر عدم مخالفت آشكار با اعتقادات مذهبی مردم مسلمان سومالی، پاکستان و افغانستان و به هر دلیل دیگری از جمله تلاش برای اثر گذاری بر افکار عمومی، از لباسی مناسب و پوشیده استفاده کرد ، در حالیکه بسياري از بازیگران زن ایرانی که در کشوری زندگی می کنند که خون صدها هزار شهید برای استقرار آن بر زمین ریخته است، متاسفانه بدون تقید لازم از پوششهايي استفاده می کنند که به هیچ وجه منطبق بر شئونات عرفی و قانونی کشور نیست و با اعتقادات اکثر مردم فرسنگها فاصله دارد که شاید همین ظواهر نامناسب سبب انتقادات شدیدی است که متوجه سینمای ایران شده است.
هرچند اظهارات سلحشور به اندازه ايي تند بود كه سبب توضيحات بعدي او براي برطرف كردن سوالات ايجاد شده گرديد و اين كارگردان شاخص كشورمان مي توانست انتقادات خود را با تعابيري بهتر بيان كند، اما اين نكته سبب نديدن فاصله فراوان سينماي ايران با فرهنگ و ارزشهاي مورد قبول اغلب مردم كشور نيست و سينماگراني كه احساس مي كنند انتقادات متعدد موجود عليه سينماي ايران توهين به آنهاست ،بايد با دقت بيشتري به اين انتقادات مطرح و شبهات موجود گوش فرا دهند و بجاي شكستن آيينه هايي كه به مناسبت هاي مختلف نمايانگر واقعيتهاي اين سينماست به خود مراجعه كرده و براي رفع كژيهاي سينماي ايران آستين همت بالا زنند.

 هرچند تصاويري كه ذيلا در معرض ديد مخاطبان صراط قرار مي گيرد، تصاويري است كه از "حضور رسمي و آشكار" هنرمندان زن سينماي ايران تهيه و منتشر شده است، اما صراط بخاطر انتشار تصاویر زیر كه از كمترين ميزان تناسب با فرهنگ و ارزشهاي مورد قبول اكثر مردم برخوردار است همچون گذشته از مخاطبان گرامی پوزش می طلبد، اما همگان بر این نکته اذعان دارند که این تصاویر بخشی از مناسب ترین عکسهایی است که از زنان هنرمند سينماي ايران تهیه شده است ،چرا که  متاسفانه تصاویر پشت دوربین  گروهي از هنرمندان زن كه معلوم نيست از چه طريقي منتشر شده است، در فضاي سايبر قابل مشاهده است!


آنجلینا جولی در افغانستان

آنجلینا جولی ذر پاکستان



آنا نعمتی در ایران!

نگار جواهریان در ایران




نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۲۷
۶۲
چه کابل چه تهران مرگ بر طالبان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
...........................

serat bayad bezarin...yadet bashe azadie bayan
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طالبانی باش، ولی وطن فروش و بی هویت نباش. بخدا طالبان شرف داره به این موجودات بی هویت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كلي خنديدم چه ربطي به طالبان داره؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر طالبان , بله درسته طالبان همان هایی هستند که دین را تغییر میدهند. بعضی از خانومهای بازیگری که از بی اطلاعی این کار را انجام میدن بعد هم میگویند مگر حجاب در قرآن آمده؟!!!!!!!!
يزيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون پاييني پاييني رو از خونه آوردن اونجا ؟
يزيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس ضربان م داره تن تن ميزنه !!!!!
ميلاد جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخه چه ربطي به طالبان داره
___________________________
جالب اينجاست نه قيافه دارن نه تيپ كلي ميمالن تو صورت بي ريختشون تا يه كم خوشگل شن ولي مي شن مثل جن....
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹۳
۸۵
شما مثل رضا خان می خواهید لباس و فکر و دین و... مردم را به زور یکدست کنید،یک کم به آزادی فکر کنید.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ظاهرا مزاحم چشم چرانی شماست این اجبار!؟
البته حق هم دارید دنبال آزادی باشید
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بر عکس
این ها آثار تفکر نجسی است که آن ملعون دوعالم در این کشور ایجاد کرد
سب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باشه...از صبح ........ بیایید تو خیابون....میدونم که دردت همینه...
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا رضا،حجاب محدودیت و مانع آزادی نیست،بی حجابی مانع آزادی است،حتی مانع آزادی دیگران است،بی حجابی حق الناس است(البته این حیوانات با دین کاری ندارن)
اینجا مملکت اسلامی است کسانی مثل اینها که اسلام را نمی خواهند و دشمن فاطمه زهرا(س) و ائمه هستند، باید ...........
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رضا جون، حیوونا هم نمی ذارن یه حیوون دیگه تو خونه شون بیاد و هر کار خواست بکنه.
اون یه ذره عقلو نذار دست نخورده بمونه، خونه نیست که گرون بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای سلام تو واسه چشمات حجاب بذار اگه بیماری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمد جان برادر. ما نمیتونیم حیوون باشیم شرمنده شما راحت باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما که هنوز رضا خان نیومده بند قیتونتو باز کردی آقا رضا
ape
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخه الا... ازادی یعنی بی حجابی و ...................... برو ببین فاطمه زهرا درباره حجاب چی گفته تو این کشور به هرکی که حجاب نداره گیر بدی میگه ازادی نداریم خوبه هر غلطی که میخواین میکنین
حامی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۶۴
۳۷
اکثر بازیگران زن ایرانی در حال حاضر ............ کشف حجاب دارند و در حسرت آن روز که کشف حجاب کنند لحظه شماری میکنند .
آگاه باشید ! اگر این خانم های بزک کرده همین مقدار لباسهای بدن نما را کنار نمی گذارند مبین شرم و حیای آنها نیست بلکه در مقابل مردم شهید پرور ایران اسلامی جرات ندارند بیش از این خود را نمایش دهند . مطمئن باشید اکثر بازیگران زن ایرانی اگر مجال و فرصتی پیدا کنند , بدون حجاب در خیابانهای ایران اسلامی ظاهر میشوند مانند همان شکل و شمایلی که در مسافرتهای خود به کشورهای غربی ظاهر میشوند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کم نبودند مادرانی که زمان شاه بی حجاب بودند ولی فرزندشان شهید شد . اول انقلاب که حرفی از حجاب نبود بعد قرار شد فقط توی ادارات دولتی باشه ، سالهای جنگ و بعد از آن هم که مردم مراعات میکردند به این دلیل بود که تو مملکتی که هر روز شهید میداد کسی دل و دماغ این کارهارو نداشت . منتها الان شرایط فرق کرده و مردم تازه اعصابشون آروم شده پس توهم نزنید فکر کنید شرایط سالهای جنگ برمیگرده . بی حجابها خودشونو با شرایط هماهنگ کردن شما هم سعی کنید یاد بگیرید بقیه را تحمل کنید چون بزودی لازمتون میشه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر حامي ولايت را ننويسي مي ميري . انتقاد خودت را بكن .
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به اسمش چکار داری
به رسمش نگاه کن
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حجاب بايد آزاد
باشد و همين جامعه قبل از انقلاب خودمان در كمال آزادي بعضي كه واقعاً
اعتقاد داشتند محجبه بودند و كل جامعه هم از لحاظ رواني و بهداشتي و هم
آرامش فردي و جمعي خيلي خيلي از جامعه فعلي سالم تر بود و همان جامعه بود
كه از با حجاب و بي حجاب نسلي را تربيت كردند كه برعليه استبداد
شاهنشاهي قيام كردند يه كمي وجدان داشته باشيم بد نيست
s63
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام من سخت طرفدار حامی ولایت هستم و واقعا تا کی می خواهیم در این لجنی که گریبانگیرمان شده دست و پا بزنیم آیا واقعا این پوشش زنان بازیگر ما را می توان حجاب نامید آیا واقعا با این پارچه هایی که روی سرشان می اندازند موهایمان در زیر پارچه ها پنهان می شود؟
یک کم به خودتان بیایید و همیشه از داشتن این بازیگران سینما در مقابل آقایمان امام زمان شرمنده باشید
لعنت بر این منافقین اسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا طهر ، آن نسل را جامعه پرورش نداد . امام خمینی پرورش داد . احتمالا جامعه مد نظر شما امثال مسعود رجوی و مریم رجوی و ... رو پرورش داده !
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا یا خانم ناشناس!
لطف کن برو یه تحقیقی بکن ببین اولا چند درصد شهدای ما مادراشون بی حجاب بودن ثانیا اگر مادرشون بی حجاب بود خود فرزندش اون رو می پذریفت یا نه! بعد بیا از شهدا مایه بذار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲۰
۲۱
مشكل از سيستم مملكت است . اينگونه اشخاص هنگامي مي توانند عرض اندام كنند كه زمينه اماده باشد وقتي در هر مناسبتي علي الخصوص مناسبت هاي مذهبي از اينگونه اشخاص با همين شكل و با نيم كيلو كرم و مواد آرايشي به سر و صورت خود مي مالند و يا از خواننده هاي بعضا" .... دعوت بعمل مي آيد ديگر گلايه تان از بهر چيست ؟ دليل چيست از آنان به آساني پشت ميكروفون دعوت مي شود ؟ شما بايد يقه متوليان محافلي را بچسبيد كه به انان بهاي كاذب مي دهند
شناگر تا آب را نبيند لباسش را از تن بيرون نمي آورد . مرگ بر بي حجاب و مردان و پدران و برادران بي غيرتشان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر مشکل از سیستم حکومته پس چرا میگی مرگ بر بي حجاب و مردان و پدران و برادران بي غيرتشان !؟ امیدوارم اگر مردی گیر یه ......... که حیا نداره بیفتی تا بفهمی حجاب مهمتره یا حیا .
sadra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۳۱
حرفهاي آقاي سلحشور حقيقت داره مردم هزار برابر بدتر رو راجع به بازيگران زن ايراني ميگن و قبول دارند حالا يكي مثل سلحشور اومده بيان كرده علني خانمها بهشون برخورده، خداوكيلي شما عكس هاي خوبي از اين بازيگران گذاشتين ولي بدتر از اينها رو ما توي بيرون و توي اينترنت ديديم
حالا آقايون و خانمهاي به اصطلاح هنرمند!!! فرياد واويلاشون درومده به خدا آب نيست وگرنه ....
تازه از كوزه همان تراود كه در اوست
وقتي يكي از اين خانمها نظرشو درباره حجاب اينطور بيان ميكنه كه من هرچي تو قرآنه قبول دارم!!!!(به تصور اينكه حجاب در قرآن نيامده؟!!!) به نظرتون آيا ما مي تونيم بهتر از اين درموردشون فكر كنيم؟؟؟
وقتي ميلاني مردم ايران رو به دليل اينكه رابطه دختر و پسر رو مجاز نمي دونن عقده اي مي دونه و اظهاراتشون توي برنامه هفت... انتظار دارند مردم در موردشون چطور فكر كنن؟
مردم يا از روي ظاهر قضاوت مي كنن يا از روي حرفهاشون شما حق رو به كي ميدين؟
MOSTAFA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۱۸
پس يه نفر پيدا شه به من بگه شرم و حيا چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه ازادي فقط راحت گشتنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
شرم و حیا ذاتی هست ، باید فرهنگسازی بشه حالا چه فرهنگ دینی ، چه فرهنگ اجتماعی
حجاب مانع و سد و حریم ظاهری و اعتقاد شخصی افراد است
اجبار و القاء و تحکم و ..... بی فایده است
نمیدونم چرا اجبار ، باب شده !
من نماز میخونم ، همسرم چادر به سر میکنه ، هیئت میرم و مهمانی مختلط هم نمیرم و .........
حالا دوست نزدیک من همسرش بیرون از منزل به اجبار یه پارچه به عرض 10 سانتی متر میندازه وسط سرش یه پیراهن یک وجب بلندتر از پیراهن مردانه به عنوان مانتو میپوشه ولی در منزل بدون حجاب و مهمانی ها مختلط
حالا
1- چند درصد مردم مثل من هستن و چند درصد مثل دوستم ؟
2- من میتونم با دوستم قطع رابطه کنم ؟
3 - آیا به نظر شما اگر همسر دوست من بدون اون پوشش ، راحت بیاد بیرون بهتر نیست ؟ تا دین و احکام به سخره و اجبار کشیده نشه ؟
4 - آیا دین و حجاب اجباره ؟
5 - آیا مردم حق انتخاب ندارند ؟
6 - امر به معروف و نهی از منکر به جای خود ، ولی آیا یک رنگ کردن همه با یک تفکر خاص ممکن هست ؟
7 - باور کنید این پوششهای مثلا حجاب مسخره ، توهین به دین و انسان و کشور و اصلا توهین به همه هستش
8 - آزادی یعنی چی؟ کسی با آزادی کاری نداره اینجا حجاب و فرهنگ مطرح هست ، باید اجازه بدن هرکس هر جور دوست داره ، البته تو یه چهارچوب راحت لباس بپوشه و در خیابان بیاد و بره ...
بعد ببینید دید جهان نسبت به ما چقدر تغییر میکنه ، چقدر توریست راحت میاد و میره ، چه درآمدی حاصل میشه و چقدر مردم دینپذیرتر میشن و اجازه نمیدیم به یکسری آدم فرصت طلب ، که به تفسیر دین و قرآن بپردازند و احکام و فتاوای خنده دار جدیدی صادر کنند که هم دین خدشه دار بشه و هم اونهائی که مذهبی هستن و با حجاب متحجر تلقی بشن ، که اونوقت تر و خشک باهم میسوزه
اجبار و القاء و تحکم و ..... الان جواب نمیده و فقط ظاهرسازی میشه ، اون هم ظاهرسازی خیلی بد نما
دین من ، تفکر من ، نگاه و ارتباط من به دیگران بستگی به شرایط خانوادگی و فرهنگ من داره

ایران ، جمهوری اسلامی هست فقط با دین اسلام با رهبر دینی ( ولایت) و به ادیان دیگر هم که در قانون اومده احترام میگذاره ، فرقه ساز و فرقه سازی رو ، له میکنه ، ایران و ایرانی همیشه آزاد هست و این آزادی با خون شهدا به دست اومده یه رهبر هم داره که شکر خدا مراقب اوضاع هستند
راحتی با آزادی فرق داره ، من و تو اگر چشم نا پاک داشته باشیم با حجاب و بی حجاب فرق نمیکنه چه برای مرد چه برای خانم
شما بگین من بد میگم ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۱۵
اونایی که مورد خطاب سلحشور بودند یه عده شون جواب دادن . به لجن کشیدین سینما رو فکر می کنید اگه کسی اسمشو نبره مردم نمی دونن اسم واقعی این بازیگرها چیه . اونایی که با پوشش و منششون دارن تمام اعتقادات رو زیر پا میگذارند هنرمند نیستن بلکه همونی که سلحشور گفت هستند
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته فاعل ضمیر خویش را پیدا می کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضمیر مرجع خودش را پيدا می کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۳۰
۳۵
درود بر استاد سلحشور
سرشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
جبهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلحشور قهرمان افشا کن افشاکن
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بخواب باباخسته اي !
مهران آزادپی
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲۶
۱۵
جناب سلحشور ، ظاهراً حجاب شما از هر دو گروهی که ذکر فرمودید بیشتر است ! مخصوصاً با این عفت کلامی که در افاضات جنابعالی موج می زند ! - جالب اینجاست که در این نمیدانم چی چی خانه که فرموده اید جنابعالی یکی از کارگردانان و ...... هستید !!!!!!!!!! - راستی فرمودید که فیلمنامه یوسف پیامبر را چه زمان نوشته اید ؟؟؟؟؟ ( .........)
- جناب آقای سلحشور ، هنرمندان ایرانی با همین فرهنگ و با همین وضعیت در تلوزیون و سینما و خانواده های مردم جریان دارند و توهین ، آن هم به این شکل زننده نشانگر این است که جنابعالی علاوه بر اینکه به ............ نویسندگان اعتقادی ندارید ، به فرهنگ مردم هم بی اعتنائید !!!! - لطفاً شغل و حرفه دیگری را پیشه سازید تا این آلودگی دامان شما را نگیرد . روش و منش بازیگران نیاز به فرهنگ سازی دارد و بفرمائید که شما در این فرهنگ سازی چه نقشی بجز .... .....داشته اید ؟؟؟؟؟
سلام
|
NETHERLANDS
جناب مهران
فحشا را اگر خود فروشی تعریف کنیم
برای آنها که جذابیتهای جنیشان را به ارزان ترین بها می فروشند را باید چه بنامیم
گیرم لفظ ایشان اشتباه
اما نمی شود پشت این اشتباه گنداب فرهنگی امروز سینما را پنهان نمود
اینها بروند و به کار دیگری مشغول باشند
که تناسب ظاهری هم داشته باشد
با وضعشان
سب
|
NETHERLANDS
نمیشه که قربون صدقشون هم رفت با این فسق و فجوری که راه انداخته اند...میشود؟...فرهنگ مردم ایران فرهنگ اسلام و امام حسین و حضرت فاطمه است...تو تو خارجی نمیفهمی.....مردم ایران مردمی با حیا و نجیب بوده اند وهستند و خواهند بود...این چهارتا بازیگر نماینده ی ایران نیستند....
ناشناس
|
NETHERLANDS
کم آوردی رفتی سراغ چیزهای دیگه .
محمدهادی حقدل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۵
«که را مجال نظر بر جمال میمونت»
تو بهترین سند .......
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف
تا بدانجاست که آهسته دعا نتوان کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صد دانه یاغوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یکجا نشسته
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۳۳
۱۶
حجاب بايد ازاد باشد تا آن وقت ارزشش را در جامعه ازاد مثل تركيه و مصر و ... نشان دهد حجاب زوركي كل جامعه توهين به محجبه هاي واقعي جامعه است و يكي از سياستها ..... همين حجاب زوركي است
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم . مرسی
این همه کشور مسلمان هستند تو کدومشون حجاب اجباریه؟؟ شمایی که انقدر سنگ لبنان رو به سینه می زنید وضعیت اونا رو دیدید؟
قشنگی حجاب به اینه که هرکسی به اختیار خودش انتخابش کنه نه این که زورکی باشه.
کی میشه بفهمیم که حجاب زورکی نتیجش چیزی جز نفرت از حجاب نیست!
هرکسی باید نوع پوشش خودش رو خودش انتخاب کنه و همه با هر پوششی قابل احترام هستند!
متاسفم از این که تو هر سایتی می رم فقط بحث ما شه صبحت راجع به حجاب!
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به جانیاوردم
شما کی مرجع تقلی شدید
چرا بی خبر
شاید هم دکتری علوم اجتماعی دارید

بنا نیست سیاست کلی این نظام
از روی ...........شما تدوین شده و اجرا شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دو کلام از مادر عروس....حجاب امری شخصی نیست بلکه اجتماعی است و آثارش بر اجتماع و جمع است....و به بهداشت روانی و فکری و آرامش اجتماعی مردم کمک میکند
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس میشه شما هم دوکلام از آثار اجتماعی حجاب روی جامعه ی ما بگید؟
شما بهداشت روانی،فکری و آرامش اجتماعی با حجاب زورکی می بینید؟
من با حجاب مخالف نیستم با حجاب زورکی مخالفم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قبلا در مورد این که ترکیه حتی نسبت به اروپاییان در رتبه بالایی از "روابط جنسی یک شبه" قرار دارد خوانده بودم نتونستم صفحه رسمی آمار مربوطه را پیدا کنم در عوض این یکی را براتون گذاشتم شاید کمی تعقل بفرمائید:
"If you prefer your lover to be thoroughly road-tested, head to Turkey. According to the 2005 Durex survey, Turkey is the most promiscuous nation on earth, with the average Turk having had 14.5 sexual partners. However, Australia does manage to put in a sterling effort here, finishing second with 13.3. And to think Australians have a reputation for being easy..."
ترجمه:
"اگر ترجیح می دهید معشوفه خود را به نحو تمام عیاری تحت آزمون جاده ای(!) قرار دهید(کنایه به تست عملکرد خودروها)، بروید سمت ترکیه. بر اساس ارزیابی سال 2005 Durex، ترکیه راحت ترین ملت روی زمین، با آمار 14.5 همباش جنسی به ازای هر یک نفر ترکیه ای معمولی، در روابط جنسی هستند. البته در این جا استرالیا موفق شده تا تلاش بسیار ارزشمندی را به انجام رساند و رتبه دوم را با 13.3 شکار کند و...."

خاک بر سر کسانی که حسرت ترکیه و لبنان و مالزی و ... را برای جو فرهنگیشان می خورند و به عنوان مدل موفق یک کشور اسلامی از لحاظ فرهنگ زن ومرد معرفی میکنند. یا مسلمان نیستند یا مطلقا ابلهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا انسان را آزاد آفریده و صاحب اختیار هر عملی انجام دهد نتیجه آنرا میبیند . در این که حجاب پوشش برتر است و فواید زیادی دارد شکی نیست ولی اجباری بودن آن ضررش بیش از منفعته مثل اینه که شما به پسرت بگی پزشکی خیلی رشته خوبیه میتونی بیماری مردمو درمان کنی در حالیکه پسرت دوست داره حقوق بخونه در نهایت هم دکتری میشه که از آمپول زن کمتره . این خصوصیت ما ایرانیهاست که همیشه کاسه داغتر از آش هستیم و با وجودیکه اسلام را خودمان وارد کردیم حالا میخوایم بگیم از بقیه بیشتر میفهمیم . نا حرف از بی حجابی هم میاد همه میگن برهنگی ! اگه واقعا مغزتون نمیتونه اینهارو از هم تفکیک کنه امیدوارم خدا شفاتون بده . آمار ترکیه که گفتید به این دلیله که اونها براشون ارایه این آمار مهمه و مثل ایران نیست که همه آمارهاش کشکیه . الان تو این جامعه به اصطلاح اسلامی فساد کمتره از ترکیه یا بیشتر ؟ ................................. . انقدر بشینید اسلام تحلیل کنید به صلاح خودتون تا آخر یه عده بگن اا پس اسلام اینه ! ما فکر میکردیم شامل چیزهای دیگر هم میشه ، اصلن نخواستیم . اگه یه روزی تو این مملکت بیاد که به افراد محجبه توهین بشه امثال ............... باید ............ که زمینه نفرت از دین فراهم کرده . آخه با ایمان بودن تو جامعه ای که ایمان زوریه چه لطفی داره چه افتخاری ؟ دوستان لطف کنن از هرجای قرآن که میدونن سند بیار برای اجباری بودن حجاب(نه عفاف) و تبدیل آن به قانون که فقط تو ایران اینجوریه . زدن ریش با تیغ هم حرامه پس از فردا گشت بذارید جلوی این مفسده را بگیرید . یکی از دوستان ما خیلی متدین بود و سراغ یک خانم باحجاب چادری میگشت که موفق هم شد منتها آن خانم بعد از ازدواج ذات واقعی خود را نشان داد و هیچ علاقه ای به داشتن حجاب در حضور میهمانان در خانه نداشت و کارشان به طلاق کشید که از ثمرات زورکی بودن حجاب است . البته .............................................................. !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای ناشناس آخری که سند و .. از قرآن خواست: برو نظر من را در پایین تر بخون

در مورد مقایسه ترکیه با ایران: حتما فضای اطرافیان حضرت عالی از اون چیزی که از ترکیه دیدی فاسد تره. مطمئن باش.

در مورد "در جامعه ای که ایمان زوریه ...": یعنی این قدر نمی فهمی که ایمان اصلا در معنای لغوی و اصطلاحی و ... اجبار پذیر (البته در کوتاه مدت) نیست؟ با درک این مطلب، چه طور ممکنه ایمان در ایران اجباری باشه؟!

شما ها یکی از امراضتان اینه که خیال می کنی پایبندی به قوانین و عرف یک جامعه "ایمان" هستش و به بهشت رفتن و ... خیر چیزی جز همان قانون مداری بیشتر نیست.

"خدا انسان را آزاد آفرید و ..." پس با همین منطق تمام قوانینی که لازمه اش اعمال اجبار و زور هست باید برداشته بشند: این نتیجه هم از فلسفه بافی حضرت عالی

در مورد طلاق اون دوست بسیار متدینتان: مشکل دوستتان آدم نشناسی و عدم شناخت بوده. خیلی می شه راحت با جند جلسه صحبت و رفت و آمد فرد گایبند به حجاب را از غیر اون شناخت. اما اگر به این بهانه ها قرار باشه قانون حجاب برد اشته بشه پس به همین دلیل هم باید قانون منع مصرف مواد مخدر برداشته بشه تا بخش زیادی از معتادها که به خاطر اجبار قانون مخفی کاری میکنند علنی بشند تا مشکل ازدواج امثال دوست حضرت عالی حل بشه.

در مورد مقایسه وضعیت فرهنگی ترکیه و ایران: نه تنها اول انقلاب وضعیت ایران بهتر بود، الان هم بسیار بهتر شده (این نسبت)، اما در بالا هم گفتم فضای اطراف حضرت عالی شک ندارم که بدتر از او چیزی هست که از ترکیه تصور می کنی.

درباره اجبار حجاب در قرآن، البته بعید می دانم اعتقادی به قرآن داشته باشی یا بتونی چند تا آیه اش رو حداقل سالم بخونی، شاید بهتر باشه نظر بزرگترین مفسر قرآن شناخته شده در ایران را ببینیم چیه:

آيا رعايت نکردن حجاب مقرر شرعي گناه محسوب مي گردد؟ اگر گناه مي باشد گناه کبيره است يا صغيره؟ در هر فرضي (کبيره يا صغيره بودن) آيا قابل تعزير مي باشد؟

1- بي حجابي عمدي به طوري که علنا در معرض نامحرمان قرار گيرد گناه بزرگ است. 2- اگر با نهي از منکر، بي اعتنايي به حکم شرعي حجاب ادامه يافت حکومت اسلامي مي تواند تعزير نمايد. جوادي آملي 23/12/86

http://esra.ir/main.asp
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در مورد ناشناسی که گفته:
"انقدر بشینید اسلام تحلیل کنید به صلاح خودتون تا آخر یه عده بگن اا پس اسلام اینه ! ما فکر میکردیم شامل چیزهای دیگر هم میشه ، اصلن نخواستیم"

اتفاقا یکی از فواید بحث زیاد و اسرار زیاد روی این موارد همین هستش کهن اونهایی که با تصور اشتباه و ناقص به اسلام ایمان آوردند یا با تکمیل تصورشون، تکلیف خودشون را مشخص کنند چون:
"تا خدا ناپاك را از پاك جدا كند و ناپاكها را روى يكديگر نهد و همه را متراكم كند آنگاه در جهنم قرار دهد اينان همان زيانكارانند (ترجمه انفال۳۷)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تیتر روزنامه کیهان و میدیدم اوایل انقلاب که گفتن در مورد حجاب اجبار نیست بابا تو همه چیز مردمو فریب دادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به امید روزی که سیاستهای فرهنگی ایران را در همه کشورهای جهان اجرا کنیم تا همه از جامعه نمونه لذت ببریم ا.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست میگین
کیهان تیتر زده بود
امروز هم گاهی بعضی می گویند "من این شیوه گشت ارشاد را نمی پذیرم"
اما سیاست جمهوری اسلامی را قرار نیست با جماعت این آقایان تبیین کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حجاب اجباری نبود ؛ تا زمانی که بی حجابی را رضا شاه اجباری کرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس از بریتانیای کبیر که البته احتمالا با فیلتر شکن کامنت گذاشتی و گرنه چنین نظراتی از کسی که در یک کشور غربی زندگی کرده بعیده مگر اینکه جزو کارکنان سفارت ایران باشین ! سید جمال الدین اسدآبادی فرمود : در غرب اسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم . ترکیه یک کشور لاییکه هیچ مشکلی هم با اعلام آمار درست فحشا نداره . توی همون ترکیه خیلی از زنان مسلمان هستند که حجاب ندارند ولی نه پول بیت المال را پایمال میکنند نه تو هر مهمونی بساط غیبت راه میندازن ، نمازشون هم قضا نمیشه . حالا اگه از نظر شما شرط اول مسلمانی حجابه هرکسی حق داره نظر شخصیشو بگه ولی نمیتونی نظر خودتو به بقیه قالب کنی . گفتم از قرآن درباره اجباری بودن حجابی که مو را میپوشاند بگو برای من تفسیر قران آوردی و همین نشون میده تو قرآن چیزی پیدا نکردی . بله تفسیر که زیاده اینجوری میخواستی حساب کنی خدا باید از اول تفسیرشو میفرستاد ! قرآن کتابیست برای همه زمانها و همه جوامع . نظر آیت الله املی هم درسته البته درباره کسانی که مسلمانند ! به نظرت میشه به کسی که فقط به واسطه دین پدر و مادرش مسلمونه بگی مسلمان واقعی !؟ شما بیا نظراتت را درباره شرایط مسلمان واقعی بنویس بعد تو سن تکلیف ببین حاضره بهت تعهد بده که اینهارو رعایت کنه !؟ اگه قبول کرد که میتونی بازخواستش کنی بعدا .ولی اگه قبول نکرد پس مسلمان واقعی نیست و در بهترین حالت شبه مسلمانه که البته باعث نمیشه حقوق انسانی آن فرد را نفی کنی !
برای خودم متاسفم که احساس وظیفه کردم نظرمو بگم که باعث شد شما بخودت اجازه بدی به اطرافیان من بگی فاسد . خدا را شکر که هم من و هم خانواده من افراد متدینی هستیم ایمان واقعی و قلبی داریم . یادش بخیر اواخر دهه 60 بود که به تهران اومدیم اونموقع منم نظراتو و معیار قضاوتم راجع به افراد مشابه جناب سلحشور بود و فکر میکردم هرکی یه تار موش از زیر مقنعه زده بیرون آدم ناپاکیه ، خدا منو به خاطر اون روزها ببخشه . من بشخصه برام هیچ فرقی نمیکنه کسی که باهاش همکار هستم چه سر و وضعی داره و میتونم نفسم را کنترل کنم ولی یک عده که در باقی زمینه ها خیلی ادعا دارند نمیتونند پس نتیجه میگیریم ایمان و اعتقاد من از آنها خیلی بالاتره . شما هم اگه مثل کبک سرتو نکنی زیر برف وقتی ببینی ناموس مردم که کنار خیابان منتظر تاکسی چند نفر عوضی مزاحمش میشن آمار دستت میاد ! بله خدا انسانرا آزاد آفرید و این چرایی فلسفه خلقته که من و شما تا روز قیامت از دونستن علتش عاجزیم ، اینکه چرا هم راه خوب جلومون قرار داره هم راه بد !
با ایمان بودن در چنین جامعه ای هیچ ارزشی نداره مثل این میمونه که کارمند بانکی بعد از 30 سال خدمت شرافتمندانه روز بازنشستگی رییسش بهش بگه اختلاس نکردن تو مبنی بر پاک بودن تو نیست بلکه ما با سیستم نظارتمون نذاشتیم و خودت هم عرضه اختلاس نداشتی !
وقتی در جامعه ظاهر افراد بشه ملاک قضائت را برای افراد فرصت طلب باز میشه که با سو استفاده از فضای جامعه به اهداف مختلف اعم از سیاسی یا اقتصادی یا حتی عاطفی برسن ! از نظر من حجاب مثل درجه سرلشگری میمونه و نباید رو دوش یه گروهبان بی لیالقت گذاشته بشه ، کسی که حجاب داره نمونه واقعی و کامل زن مسلمانه که به نوعی نقش تبلیغی داره . تو همون کشورهای غربی برید آمار مسلمان شدن را بیارید و ببینید علتش چیست ، برید تفاوت اسلام مردم در کشورهای خارجی را با اسلامی که ما عنوان میکنیم چیست . هر چیزی اگر زوری بشه نتیجه عکس میده . وقتی فروشندگان به زنان محجبه و چادری از جمله مادر خودم به صورت غیر مستقیم توهین میکنن مقصرش امثال همین جناب سلحشور هستن ! بچه های دهه 60 که همش با درسهای دینی و بدور از ماهواره و تو خانواده های مذهبی تربیت شدند این شد نتیجه شما حالا حساب کار کودکان امروز بکنید که بعدا قراره چی بشه . یه کلمه رهبری گفتن لازمه بچه ها از کودکی با قران آشنا بشن تو آموزش و پرورش سریع اومدن درس قران گذاشتن برای بچه اول دبستان ! کلا 4 تا کتاب داشتن یکیش دینی بود یکیش قرآن ! این چه وضع فرهنگسازی الان هم تو دوره راهنمایی 4 جور کتاب دینی دارن فکر میکنن نتیجه میده . به نظر شما دختری که الان گشت ارشاد از وضع حجابش ایراد میگیره بعدا اگر مادر بشه چه نظراتی درباره اسلام به خوردش میده که نسل اینده مملکته !؟
شما هم شعار ندین اگر راهکاری دارید که عملی باشه لطفا صراحتا بیان کنید شاید به کار آید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۱۶
بسمه تعالی...درود بر سایت صراط عزیز که حرف دل ملت مسلمان ایران رو میزنه....درود و دورد خداوند بر آقای سلحشور.....حرف دل امت مسلمان ایران رو زده...سینما رو به گند کشیدند اینا.....از .........اگر افرادی مثل آقای سلحشور نبودند الان ما توی فیلمامون مثل بعضی از فیلمای قبل از انقلاب مسایل .... رو توی فیلمامون آموزش میدادیم...بعضی از ایرانی ها جنبه ندارند....عکس های بازیگران زن و مرد مارو که توی اینترنت و مجلات وغیره میبینیم وبا وجود این همه محدودیت هاو قوانین و سخت گیری ها...وضعش اینه..وای به حال اینکه یکم آزادی داد...به جای اینکه فیلمامون در شرایط حساس کنونی نماینده ی مبانی ارزشی و انسانی و اسلامی باشندوباریگران الگو و نمونه ....مصداق ....شده اند.....درود برسینماگربرحق وباارزش ایران یعنی آقای سلحشور....حرف حق هیچ وقت به مذاق انسان باطل و کجرو که متاسفانه ب... ایران رو تشکیل داده اندخوش نمیاد...شما ناراحت نشویدآقای سلحشور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۶
بازیگر اسمش روشه پول بدید هر کاری میکنه آنجلا چادری میشه این یکی ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۹
۱۳
طرف ميره ................ و بوتاكس و ژل و پروتز و لنز كار ميكنه كه بعد بياد ................. ديگه . از پاسخ گستاخانه اين 5 بازيگر زن كه اتفاقا از پر مسئله ترين بازيگران ايران هستن خيلي تعجب كردم. به قول معروف ميگن چوب رو ورداري گربه دزده حساب كار خودشو ميكنه
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۲
۱۷
يك ضرب المثل :تا چوب ورداري گربه دزد فرار ميكنه
براي همين اين خانم ها به خودشان گرفته اند ناراحت نشو آقاي سلحشور ما با كاملا هم عقيده هستم.
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۲:۲۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۱۵
الان این بازیگرانی که عکسشان را ذیل فرمایشات گهربار سلحشور آورده اید ...........؟! ما که کافریم، ما که گبریم، ما که رسوای عالمیم، ما اصلا نفهم روزگار ولی شما که ادعایتان دنیا را پر کرده این است مسلمانیتان؟!!
مگر عکس آنا نعمتی را در ایران نیانداخته اید(کشور خودش) پس لطف بفرمائید عکسهای بانو جولی(علیه السلام انگار!) رو هم در کشور خودش بگذارید همه مستفیض شویم. مملکت جالب شده، انقدر بی در و پیکر شده که سایت ............ داره از آنجلینا جولی الگو میاره برای حجاب! قلم که بیافته دست هر بچه ای که تو ...........محله شون سی دی .........تکثیر میکرده بهتر از این هم در نمیاد از توش!
مدیر پایگاه مخاطب گرامی لطفا مطلب را با دقت و در کمال آرامش مجددا مطالعه بفرمائید .
سلام
|
SWEDEN
موضوع احترامی بود که این خانوم در سفرش به پاکستان برای مردم قائل بود
احترامی که اگر چه ظاهری بود
اما انگار تخمش را ملخ خورده میان هنر مندان ما
این بانوان ....
نه برای شرع و نه برای اخلاق و نه حتی برای مردم احترام قائل نیستند
شما هم محترمی
اما جناب خارج نشین روشنفکر
اگر یادتان بیاید روزی امثال شما ما را به عدم تحمل حرف مخالف متهم می کردید
حالا خودتان تحملتان را گم کرده اید
انگار
ناشناس
|
SWEDEN
نه برادر عزیز یا خواهر گرامی من، شما حرف بزنید گردن ما از مو باریکتر اگر گوش نکردیم. ولی شما میشینید از بالا نگاه میکنید به ملت بعدش به بدترین شکل ممکن توهین میکنید. آوردن عکس این بازیگران ذیل حرفهای توهین آمیز آقای سلحشور یعنی چی آخه؟! بعدش که جوابش رو میدهند 5 نفر بجای اینکه کسی از گوینده این تهمت ها شاکی باشد میگوئید "دیدید فعل ضمیر خود را پیدا کرد؟!!"
من که گفتم ما آدم بدهای این داستانیم اصلا(داخل نشین و خارج نشین هم نداریم) ولی شما ادعای مسلمانی دارید و توهینی میکنید که حد دارد. اینکه واضحه توی هر صنفی خوب هست بد هم هست. دلیل میشه من فردا بیام بگم مثلا بیمارستانهای ما ...... است بعد هم اگر دکتری پرستاری جوابم رو داد بگم دیدید فعل ضمیرش رو پیدا کرد! ممنون از صراط که پیامم رو منتشر کرد هر چند با سانسور. باید بالاخره حرف زدن بدون توهین به هم رو تمرین کنیم.(بدون اینکه طرفی خودش رو نماینده خدا بدونه تو بحث های زمینی و صد در صد محق!)
سیفی زاده
|
SWEDEN
سلام سعید جان
منظور نویسنده ی این مطلب این نبوده که حجاب این خانوم از حجاب بازیگرای ما بهتره پس حیا داره
نه عزیزم صراط داره می گه این خانم که فیلم های ..... بازی می کنه و شهره ی عالمه به قانون پاکستان و افغانستان به عنوان دو کشور اسلامی احترام می ذاره
و ما به این نتیجه می رسیم که خانم آنجلینا جولی که در کشور خودش آنطور است در کشور اسلامی حجابش بهتر است پس اگر بازیگران ما آب پیدا کنند به مراتب شناگرهای ماهرتری خواهند بود
این آزادی هم که فریاد می زنند از کشششون نسبت به همین مسائل خبر می ده
"دوست دارم"
ناشناس
|
SWEDEN
به هر حال سیفی زاده جان شما توی یک خانواده 4 نفره میبینی هرکسی ساز خودش رو میزنه. چطور انتظار داری توی یک جمعیت 70 میلیونی همه مثل هم فکر کنند. همه مثل هم بپوشند. همه مثل هم اعتقاد داشته باشند. من حتی معتقدم طبق رفراندوم ابتدای انقلاب نزدیک 2% همون موقع به این نظام نه گفته اند. اگر همون نسبت تا امروز حفظ شده باشه از هر 100 نفر 2 نفر با عقاید این نطام مخالفند یعنی بیش از یک میلیون نفر. یک بار شما شنیده ای که این افراد صدایی در رسانه ای که مالیاتش رو میدهند داشته باشند؟ حتی 1 دقیقه در 30 سال بابا بیاد بگه من قبول ندارم این سیستم رو و بعدش هم کاریش نداشته باشند؟ ایراد این شده که همه فکر میکنیم علیه السلامیم و هر کی مثل ما نمیپوشه فاح.. است، هر کی مثل ما اعتقاد نداره منافقه، هر کی مثل ما رای نمیده بی بصیرته، هر کی مثل ما پولدار نیست بی ارزشه یا هر کی مثل ما گدا نیست فرعونه! این شده که کم کم رسیدیم به اینجا که نباید میرسیدیم. هر روز دایره خودی هاتون داره تنگ و تنگ تر میشه. کار رسید به جایی که 3000 میلیارد رفت رو هوا کسی نیست که حتی به دزد بگه بابا یارو .................؟!
اون عزیزی هم که به طعنه به من میگه خارج نشین میخوام بهت بگم من افتخار میکنم که جایی دارم زندگی میکنم که اگر خودت رو بکنی توی گونی یا بی حجاب بری توی خیابون برای دولت یکسان هستی و همه حقوقت رو داری. نه امل خطاب میشی نه فاح... . عقایدت مال خودته و خودت.
ناشناس
|
SWEDEN
با عرض معذرت از روده درازی! فقط اگر بچه های صراط لطف کنند نظر نویسنده رو درباره این سوالی که من میپرسم در اختیارم قرار بدهند ممنون میشم:
طبف متن شما خانم جولی احترام "عرف" جامعه ای که میزبانش بوده رو با اختیار خودش حفظ کرده(چون فکر نکنم اونجا حجاب اجباری و قانون بوده باشه). آیا بهتر نبود صبر میکردیم تا واکنش خانم جولی رو وقتی حجاب در آمریکا اجباری شد ببینیم و با رفتار بازیگران خودمون در شرایط مشابه به قضاوت بنشینیم؟ فکر کنم اون موقع رفتار بازیگران خانم ما (که من هم قبول دارم واضحا به حجاب اعتقاد ندارند) بیشتر به چشم شما می آمد. کوچکترین اعتراضی شنیده اید شما از ایشان؟ فکر میکنید جولی هم همینطور ساکت بپذیره چیزی رو که اعتقاد نداره؟ انصافا توهین به خانمهای ایرانی که نسبت به همه دنیا بیشتر رعایت میکنند(حتی آنچنانی هایشان!) و بیشتر تهمت میشنوند ناجوانمردانه بود. اینجا همه لختند و کسی نمیگه فاح... ، اونجا همه با حجاب (کم یا زیاد) و تازه فاح.. ؟!
سیفی زاده
|
SWEDEN
ناشناس عزیز حرف شما کاملا متین و منطقی است البته بعضی جاها اشتباه فرموده اید - با عرض معذرت -
بنده یک سوال از شما دارم
اگر درون خانواده ی شما برای امری، افراد خانواده نظرهای متفاوتی داشته باشند چه می کنید؟
غیر از این است که اقلیت تابع اکثریت می شود؟
ما هم همه کنار هم خانواده ی ایران را تشکیل داده ایم با تمام خوشی ها و ناخوشی ها
باید به رای و نظر اکثریت اهمیت داد و البته اقلیت را هم فراموش نکرد
بنده هم مثل شما از این افراط و تفریط ها خسته می شوم اما با اینکه یک آدم کاملا مقید به اصول اسلامی هستم کسی برای عقیده ام تره هم خورد نمی کند می دانید چرا؟ چون بنده از قشر ثروتمند نیستم یک کارمند ساده ام با یک حقوق الحمدلله بخور و نمیر
عزیز هموطنم ما مذهبی ها هم از اختلاس خسته ایم ما هم گرانی را تحمل می کنیم
بنده شخصا تمام تحملم را صرف این امور می کنم فقط و فقط برای اعتلای کشور عزیزم و اینکه اصلا دوست ندارم انگشت نمای دشمن شویم
بازیگران ایرانی متاسفانه بیشتر به مدل شبیه اند تا الگوی جوانان یک کشور اسلامی
امیدوارم خسته تان نکرده باشم
در هر صورت این سخن پایانی بنده پاسخی است به پاراگراف آخر کامنت شما که به دوست دیگری پیغام داده اید.
جواب من به پاراگراف آخر: خانوم و دختران بنده محجبه هستند و به همین خاطر بسیاری اوقات مورد بی مهری هموطنان عزیز قرار می گیرند بنده خودم به شخصه مشاهده کرده ام که زنان کم حجاب به مراتب مورد احترام بیشتری قرار می گیرند و از حق و حقوق بالاتری در ایران بهره مندند!!!
خدا را شاهد می گیرم که بار ها و بارها دختران من با چشمانی اشکبار به خانه آمده اند با رنجیدگی از کسانی که به خاطر یه عده آدم گرگ در لباس میش همه را مثل هم فرض می کنند
به خدا قسم هر قشری بد و خوب دارد
لباس دین هم لباس خوبیست برای کسب درآمد اما فقط کسانی از این لباس در این راه استفاده می کنند که دین ندارند
دوستت دارم برادر خوبم
ناشناس
|
SWEDEN
قربانت سیفی زاده عزیز، بحث جالبی شده (هر چند که من امتحان دارم!)، ولی به نظر من نکته مهمتر دموکراسی رعایت حقوق اقلیته تا حقوق اکثریت. چون اکثریت که توی جنگل هم حق خودش رو هر جوری شده میگیره چه برسه به دموکراسی! ولی نظر من(با تاکید روی نظر من!) اینه که بعضی مسایل اکثریت/اقلیت نمیشناسه. یکیش مسایل شخصی هر کس هست. توی همون مثال خانواده، من خورش بادمجون رو شما خودت رو بکشی هم لب نمیزنم بهش، دیگه نمیشه بابام بگه ما اکثریت دوست داریم پس تو هم "دوست داشته باش". "اعتقاد به چیزی داشتن" اکثریت نمیشناسه، "اقناع" میشناسه که اون هم یک پروسه درونی و شخصیه. اما برای انتخاب مقصد مسافرت باید رای گیری کرد توی خانواده چون به همه اعضا مربوطه(حتی اینجا هم شما نمیتونی پسرت رو کتک بزنی و به زور ببری شمال اگر دوست نداره، وقتی حق برخورد داری که شروع کنه به خراب کردن قاعده بازی مثلا ماشین رو پنچر کنه).
"باز هم به نطر من" لباس هر کس هم جزئی از این اموره. بر طبق منطق شما من که در سوئد زندگی میکنم و اکثریت عیر مذهبی هستند پس حق دارند به زور حجاب از سر کسی بر دارند؟ چون اکثریت به حجاب بی اعتقاده؟ آیا اکثریت فقط جایی حجت میشه که ما جزئش باشیم؟! آیا خون ما از بقیه دنیا رنگین تره و اعتقاداتمون کلهم محترم تر؟ حتی در مورد بی حجابی اجباری در دانشگاه های فرانسه به نظر من همه دنیا حق اعتراض دارند به جز ما. چون ما رسما خودمون داریم همون عمل رو ولی برعکس انجام میدیم. حتی غیر مسلمونها رو وادار به حجاب داشتن میکنیم.
در ضمن عزیز دل برادر من هم به قول خودمون ننه بابا کارمند بدنیا اومدم. ولی بحث طرز فکر داریم با هم نه بحث جیب. به این دوست کامنت خون صراط هم یه خسته نباشید بگم(سعی کردم سانسوریش کم باشه که به زحمت نیفتی حاجی!)
ناشناس
|
SWEDEN
سیفی زاده عزیز شیعیان در بین دیگر مسلمانان در اقلیت هستند ولی این دلیل نمیشه که حقمون پایمال بشه .
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۲۸
۶
حجابی خوب است که از روی عقل و خواسته خود شخص باشد ن به زور!
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حجابی بهتر است که از سر فهم و علاقه صورت پذیرد
اما بی حجابی به هر شکل مطرود و غیر قابل تحمل است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امثال "صادق" همواره قسمت دوم حرف "سلام" را فاکتور می گیرند. خیال می کنند که مبارزه سخت افزاری بی حجابی را برای موحد خالص کردن بی حجابها اعمال می کنند حال این که نمی فهمند که خیر؛ بلکه بسیار از موارد نهی از منکر و امر به معروف برای صلب امنیت اجتماعی و روانی متظاهران به گناه بوده است و گرنه به جای امر به معروف ونهی از منکر می گفتند "دعوت" به معروف و "انذار" از منکر.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"بلکه بسیار از موارد نهی از منکر و امر به معروف برای صلب امنیت اجتماعی و روانی متظاهران به گناه بوده است "
جداً چقدر هم کارآمد بوده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۲۱
احسنت بر سلحشور و خاک بر سر اینجور هنر مندانی که .......را عرضه می دارند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۷
۴
جناب اقاي صادق خان
عقل شما بالا تر است يا دين اسلام
محبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۱۱
دین عزیز و حکیم اسلام در هیچ زمانی از بدو تولد تا حالا و تا ابد هم زور و اجباری ندارد و راه خیر و درست را با عقل سالم بشری ثابت و ارائه کرده است.
لا اکراه فی الدین...
ولی همیشه و تا ابد جلوی فساد و ابتذال را میگیرد.
مثل یک خیابون ورود ممنوع که به شما بنا بر قوانینی که یه صلاح جامعه است اجازه ورود نمیده و در صورت وارد شدن جریمه میشی.این هیچ به معنای زور و اجبار نیستش.
توجه شود که در دین زور و اجبار نیست که بخواهد کسی را به کاری وادار کند.
در مملکت اسلامی هم اجبار حجاب نیست ولی با بد حجابی ای که باعث فساد و بی بند و باری جامعه شود برخورد میشه.
توجه:این به معنای نفی آزادی هم نیست.
یک بیمار ایذری و جذامی در هیچ کجای عالم آزاد نیست که در جامعه راحت رفت و آمد داشته باشد.
بی حجابی در مملکت و حکومت خدا بدتر از ایدز و جذام است.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محبی
کلیت حرف شما صحیح
اما اتفاقا در دین اجبار وجود دارد
این اجبار هم لازم است هم منطقی
لا اکراه فی دین را باید درست ترجمه کرد
اکراه به معنی منافی طبع است
پس می شود
در دین هیچ امری منافات با طبع آدمی وجود ندارد
در دین هم اجبار سلبی وجود دارد و هم اجبار ایجابی
به همین دلیل هم باید هنر مندان ما با حجاب باشند
چه بفهمند و چه نخواهند بفهمند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از هردو نظر دوستان در بالا لذت بردم.
متاسفانه بسیار بسیار بد آیه "لا اکراه فی الدین" لقلقه خیلی از هرزه طلبان و یا کسانی که اسلامشان را در چارچوب دین اصلیشان یعنی مدرنیسم تعریف می کنند، شده است؛ غافل از این که مدرنیسم هم سالهاست که مرده و تعفنش تازه از زیر خروارها....

جالب است همین کسانی که این آیه را این طور معنا می کنند که پس بنا بر آن هیچ گونه اعمال زوری نباید در قبال رفتار غیر دینی باشد از خود سوال نمی کنند پس چرا همین قرآن زناکار مرد وزن را به حد محکوم کرده است آیا نباید آنهایی را که به رعایت حدود روابط زن ومرد معتقد نیستند آزاد گذاشت بر طبق این تفسیر آیه؟!

این افراد چاره ای جز رد قرآن (که بنای استدلالشان است) و یا اعتراف به نفهمیدن آن، ندارند.
البته این بی منطقان بلافاصله موضع بحث را عوض می کنند و می برند به این سو که کجای قرآن حد برای عدم رعایت حجاب اعلام کرده است که آن وقت تازه باید به ایشان الفبای دین اسلام را یاد آوری کرد که "حسبنا کتاب الله" شعاری بود که با خود کتاب الله تناقض داشت و لطفا برای صرفه جویی وقت بروید تاریخ 1400 سال پیش را دوباره بخوانید تا مجبور نشویم تاریخ را تکرار کنیم و البته این گونه از موجودات در آخر پته خود را روی آب می ریزند که هم قران و هم حدیث و هم فقه و همه عناصر دین را باید تطهیر کرد به تناسب روز ( تفسیر و تقطیع دین بر مبنای دین اصلیشان یعنی مدرنیسم).

خلاصه کلام: کسانی که اصرا به چنین معنایی از آیه فوق دارند یا 1- نمی دانند یا 2-دینشان اسلام نیست و صرفا آن را عنصری سنتی از فرهنگ می دانند که باید به هوای خواسته های روز تغییرش داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام جان این بازیگران که نمیفهمند شما بگو راه حلت چیه ؟ اگه 40 ضربه شلاق به هرکدومشون بزنن مشکل حل میشه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نباید با مساله حجاب در این شرایط جوری برخورد کرد که باعث ایجاد مساله امنیتی برای کشور شود . باید راه حلی پیدا کرد که همبستگی مردم را از بین نبرد .
محبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزی که تفسیر و توضیح بخشی از آیه رو فرمودند کاملا درسته
ولی بنده از جهتی دیگر عرض کردم که فرمایشات شما منافاتی ندارد
از این جهت که مملکتی که اساسش دین اسلام است(آنهم شیعه) اجبارو زوری بر کسی بر انجام دادن اعمال خیر و واجب و ادای دین او ندارد.
بنده فقط از لحاظ حکومتی عرض کردم
ولی در پیشگاه خداوند بالاخره حالا که اسلام آورده مجبورو مسئوله که بایدها و نبایدهارو در حد توان رعایت کنه.
ضمن اینکه در ادامه ی آیه آمده است که راه درست و هدایت از راه انحرافی و کج بخوبی آشکار شده است.
همین.
قربان شما.
التماس دعا.
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بروید تاریخ بخوانید
ببینید در حکومت امیر المومنین
با بی نماز چه می کردند
کسی اگر به بی نمازی مشهور بود بر او حد جاری می کردند
در حکومت اسلامی هم باید اجبار وجود داشته باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرتون چرا تا حالا این مشکل حل نشده آن هم در شرایطی که حکومت همه ابزارهای لازم اعم از فرهنگی و انتظامی را دارد ؟ شاید نمیخواهند کا از یک دختربچه 18 ساله یک مخالف سیاسی درست بشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سلام در حکومت امیر المومنین شمع بیت المال روشن نمیماند .
صراط اگه اینو سانسور کنی شیعه بودن و مستقل بودن خودتو زیر سوال میبری !
محبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سلام جان!!!!!!
هم در زمان پیغمبر (ص)و هم امیرالمومنین (ع) ابدا بر شخص بی نماز حد جاری نشد.
این تهمت و افترا بود به مولا!!!!!!!!!
نمیدونید نگید توروخدا!!!!!!!!!!
اصلا شما که این دروغو بستی به مولا بگو ببینم
حد بی نماز چیه؟؟؟؟؟!!!!!!
برای شما از خدا طلب مغفرت میکنم.
توصیه ام به صراط این است این پاسخ منو و تهمتو دروغ شمارو پاک کنه.
آزادی بیان به چه قیمتی صراط جون!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید حد زنا و شراب و قصاص در ملا عام توسط چه نهادی باید اجرا شود، اگر در حک.مت اسلامی اجبار نیست؟

آیا جریمه نبستن کمربند امری غیر دینیه؟ مجازات دزد، تجاوز به عنف و ... اگر این طور فکر می کنید اسلام را مثله کرده اید.
ساعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۶
۱۲
چرا این همه شلوغش می کنید؟
کسی که از صبح تا شب پای ماهواره نشسته و کنار خانواده به تماشای فیلم های ....... مشغول است،پوشش بازیگران بی فرهنگ سینمای ایران برایش حجاب کامل است.
اما ازنگاه واقعی دینی و انسانی،خدا وکیلی این نوع پوشش،به جز شهوت چیز دیگری عائد جامعه نمی کند.حالا عده ای می گویند چشمان ما مشکل دارد و چشم چران هستیم و خانمهای بزک کرده که گناهی ندارند.در پاسخ باید گفت:اول اینکه اگر جوانی با دیدن این چهره ها هیچ تغییر و احساسی در خود مشاهده نکرد باید در مرد بودن خود شک کند.چرا که طبیعت مرد از زن زیبا و بزک کرده خوشش می آید.حالا حلال یا حرام بودن آن نگاه چیز دیگری است.دوم اینکه اتفاقا این ............. هاخوششان می آید ولی نگرانند با این مقابله هایی که صورت می گیرد،بساط چشم چرانی خودشان به هم بریزد و با این شعارهای ............ه در صدد فریب زنان هستند که اهای نسوان زیبا و بزک کرده حق شماست که آزاد باشید و برهنه البته ما هم یواشکی این کنار لذت خود را می بریم.در پایان به این عده عرض می کنم که خودتی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۹
تازه شما عکسای خوبشون رو گذاشتید
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۷
۸
حجاب یکی هز هزاران قوانینی است که در شریعت و حکومت ما وجود داره شماها که با کسی پیمان اخوت نبستید خداوکیلی برید آن هزاران قانونی که اجرا نمی شود را پیدا کنید و دربارش بحث کنید این اندازه سطحی نگر نباشید خواهش می کنم
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من زبان گویای صراط نیستم
که خود به فضل خدا زبانی گویا داشته و دارد
اما به این بهانه همه قوانین را زمین گذاشتند
دور باطل می شود
هر جا را که برداری
می گویند اینهمه روز مین مانده
حالا به این ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطمئنم تو اصلا نگران قوانین دیگر هم نیستی و صرفا بهانه جویی می کنی. ضمنا این قانون از قوانینن بسیار مهم و حیاتی و استراتژیک است. بله دزدی در جامعه هست، اختلاص هست رشوه هست بی عدالتی هست و قوانین مربوطه به بعضی از آنها به خوبی اجرا نمی شود اما مسئله آن است که بزرگترین خطر آن خطریست که دست کم گرفته شود. در موارد ذکر شده کسی در مقام توجیه عدم اجرای قانون یا عدم لزوم برخورد با آن نیست ولی درباره حجاب این گونه است یعنی عده ای در مقام تئوری سازی بی حجابی در چارچوب اسلام اند و البته هم تاریخ و هم واقعیت موجود نشان داده که همواره این اولین نقطه برای انهدام یک جامعه اسلامی از طریق مردم آن بوده است ( و البته رواج فساد رفتاری و ظلم هم از بالا اولین قدم انهدام بوده است). در هردو مقیاس (مردمی، حکومتی) حجاب ( و تمام رفتارهای نشان دار مبتنی بر شریعت) سد اول مقاومت یک جامعه با فرهنگ اسلامی مقابل انهدام است و بوده است.
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس عزیر شما چطور این اندازه مطمئن هستید که من نگرانه اجرای قوانین دیگر نیستم؟ از همین چند خط نوشته من؟ ببینید برادر عزیز آن دسته از قوانین شریعت که جنبه فردی دارد و باید هم اجرا شوذ تبدیل به پوششی شده برای بعضی قدرتمندان که با پوشش قرار دادن و جار و جنجال کردن این مسائل به شکستن دیگر قوانین دین عزیز مشغولند که هزاران بار برای بقای اسلام خطرناکتر از عدم رعایت حجاب کامل اسلامی است
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
آفرين صراط
آقای دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۷
۱۱
یکی از معصومین علیهم السلام فرمودنده اند تمامی اعضای بدن زنا دارند و زنای چشم نگاه هوس آلود است. وقتی این هنرپیشه ها خود را در معرض نگاه هوس آلود نامحرمان قرار می دهند در واقع خود را در معرض زنا قرار داده اند و به این معنی قطعاً فاحشه اند. آفرین بر فرج الله سلحشور که سلحشور مانده است.
آقاي دل قبلني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...حاجي اين اسم مال ما بوداااااااا
حاجي خيلي گازشو زياد كردي...بخواي اين جوري نتيجه بگيري كه ديگه كسي نميمونه...فكرم ميكنم با آيه ي قران اشتباه گرفتي گه ميگه بجز صورت و دستها بقيه ..... هستند يعني نشون دادنشون حرومه...نه اينكه همه از دم ...........اند...با عرض معذرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۷
جالبه از اين 5 زن!!كه ماهييت واقعي خود را بيان داشتند.
گويا آزادي همينه كه خود را مطرح كنند البته اون كامنت درسته كه از بس پاي ماهواره هاي فارسي زبان ومستهجن ميشينند كه انواع واقسام .....را مي بينند وبا توصيه اونا جامعه ولايي را با نوع پوشش زننده وبزك كرده ونيمه برنه به تست مي گذارند تا ببينند زمينه چيه؟! اگر شله ادامه مي دن واگر مردم در مقابل اين هرزه گريها بايستند جا مي زنند! لذا امت حزب ا... بايد هوشيار باشه وفريب بيگانه كه در صدد آلوده كردن وبه انحراف كشيدن جوانان در سر كوچه وبازاره را در نطفه خفه كنه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۶
۱۱
چه عجب یکی از دل سینمای ایران بلند شد بگه حجاب و لباس بازیگرای زن ایران، کمی ضعیف نیست بلکه کاملا ........ه!!!

اگر هالیوود چند تا سمبل ............. داشته باشد ما چندین داریم.

اگر میگید نیست باید بیشتر در مورد مد و لباس تحقیق کنید و نظر اسلام و ادیان ابراهیمی را در این مورد بخونید.

اگر مبحث زنای ذهنی دکتر عبّاسی ( که از تحقیقات خود آمریکا ست و از قرآن نیز برداشت می شود) را دیده باشید می فهمید که چه بسیارند جوانان و نوجوانانی که با تخیل این بازیگران ایرانی یا خارجی ................................
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همینه که اسم عباسی رو آوردی فهمیدیم چکاره هستید. زنای فکری محصول فکر خرابه چه ایرانی باشه چه آمریکایی. بلکه متاسفانه هرکسی یک برداشت از قرآن میکنه و گل واژه هاش به اون استناد میده!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام آقا سعید
فرمودید "زنای فکری محصول فکر خرابه چه ایرانی باشه چه آمریکایی "

باید عرض کنم دانشمندان آمریکای روی تعدادی از زوج های آمریکایی تحقیق کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که در تخیلاتشان افراد دیگری را شریک جنسی خود فرض می کنند و در کتاب Who's Been Sleeping in Your Head: The Secret World of Sexual Fantasies اثر نویسنده ای به نام Brett Kahr این تحقیقات ، نتیجه آنها و ... درج شده است.
همانطور که عرض شد ، زنای ذهنی یا تخیّل جنسی ، نظر شخصی یک فرد نیست ،بلکه دارای شواهد عینی و حقیقی است و مصداق واقعی دارد ، حاصل تحقیقات گسترده ای است که انجام شده و همینطوری از یک ذهن و فکر مریض و خراب بر نیامده است.

زود قضاوت کردی آقا سعید.
بهتر است با دیدن اسم دکتر عباسی و امثال ایشان سریع گارد نگیرید و کمی موضوع را علمی تر بررسی کنید و فقط نظر شخصی خود را ندهید.
اگر منبعی دارید که ثابت می کند زنای ذهنی وجود ندارد بیان نمایید و اگر ندارید لطفا مثل یک انسان صحیح اندیش، درباره آن فکر کنید ، تحقیق علمی کنید و بعد اگر درست بود بپذیرید و اگر مایل بودید از آن دفاع کنید.

در بالا عرض کردم " باید بیشتر در مورد مد و لباس تحقیق کنید و نظر اسلام و ادیان ابراهیمی را در این مورد بخونید."

متشکرم.
مهدی59
|
BULGARIA
|
۱۶:۰۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۳
فعلا که عشق دنیا دست بازیگرا ن و بازیکنان است ؛ ................ها؟؟؟
ثروت باد آورده با هر بیچاره ی؛ سختی چشیده!!! اینکار را میکند!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۸
ترس معترضین از اینه که حجاب آنجلینا چماقی بشود بر سر بی عفتی های بازیگران داخلی لذا هرچه را که شاید خودشان لایقش باشند به دیگران نسبت می دهند .
اگر می خواهید سینما ایران را بشناسید هر طور شده خود را به محل های فیلم برداری برسانید تا ببینید حجاب نداشته بازیگران ایرانی را .
البته سینمایی که بی وجدان هایی مثل .....................و ................... همه کاره هستند وضع بهتر از این نمی شود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۱۰
شما مثل رضا خان می خواهید لباس و فکر و دین و... مردم را به زور یکدست کنید،یک کم به آزادی فکر کنید.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما بری دومین بار این مطلب را می نویسی
ظاهرا نگران ابزار های چشم چرانیت هستی
نگران نباش
به لطف شمقدری و اسفندیار ها
تا مدتی برای چشم چرانی سوژه داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین مونده بود که به شمقدری گیر بدین .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما نمی خواهیم لباس و دین و فکر مردم حکومتی شود ولی شما که نامت را مسلمان گذاشته ای چطور می توانی بر خلاف آن عمل کنی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشکل از همین نامهاست که از برو تولد در شناسنامه ایرانیها نوشته میشود .
نازیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۱۰
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است . هنرمندان زن ایرانی در حفظ حجاب باید الگوی زن ودختر ایرانی باشد.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۵
اگه این عمل اقای سلحشور را تقبیح میکردید جای تعجب داشت.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشمتان را باز می کردید نوشته بودند
"هرچند اظهارات سلحشور به اندازه ايي تند بود كه سبب توضيحات بعدي او براي برطرف كردن سوالات ايجاد شده گرديد و اين كارگردان شاخص كشورمان مي توانست انتقادات خود را با تعابيري بهتر بيان كند،..."
و شما اگر ازین وضعیت ناراحت می شدی
جای تعجب داشت
حق گویان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۵
با سلام
آقایون وخانوما دم این سلحشور گرم که تو این وانفسای بخور وبچاپ مادی
وزمانی که بیشترمردم به فکرمعیشت وخوش گذرونین کسیکه ازجنس خودشون هم هست پیدا میشه وحرف حق میزنه درضمن اینوهم بدونیدایشون چیا دیده که اینجوری میگه ازدید مردم مذهبی عادی که اکثراایراد
به نظر من شجاعتش ازخیلیا بیشتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشونم معلوم نیست حرف دلشو زده باشه ! یکدفعه شب خوابیده صبح فهمیده یکهو جامعه به فساد کشیده شده ! شاید معطل ........ . میدونید که تو ایران راههای میانبر زیاده !
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشون قبلا هم گفته بودند
که من اجازه نمیدم دخترانم وارد سینما شوند
منتها این لحن اخیرشان
بعضی ها را .....
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۷
لازم بود که دفا ع خودم از اقای سلحشور رااعلام کنم و تشکر کنم از جسارت ایشون که بازیگران زن بی حیا رو رسوا کرد.این جماعت بازیگران اکثرشون ادم های ........... هستند.و به بازیگران هم میگم که فکر نکنید با یک نامه نوشتن و دست اویز قرار دادن اخلاق پیامبری میتونید ............ کاریاتون رو مخفی کنید.چیه؟ یه نفر یه حرف راست زده بهتون برخورده؟
mina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۸
اینو یکی باید به خودتون بگه.چرا حجابش بهتره؟چون هیچ وقت اجباری واسه حجاب نداشته.یه بار که حجاب کرده خودش خواسته.ولی ما چی؟پس نتیجه بگیر که اون روش بهتره
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بازم اشتباه گرفتید
هیچ کس ادعا نکرده حجابش بهتره
بلکه گفتن
در کشور های مسلمان رعایت احترام را کرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۸
آقای سلحشور کاملا حرفتان درست است ...
اینها در ظاهر و در انظار مردم اینچنینند وای ...................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۷
۴
من که میدونم تو از چی میسوزی اصغر فرهادی عزیز ملت و دیدی اونجات سوخته
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توهم سیاسی دارین شماها
دلتون می خواد همه به شما اهمیت بدن
نه جناب
اگر به این قصد بود
این حرفها رو وقتی میزدن
که فرهادی باعث انبساط خاطر جماعتتان بود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۴
اناهدیناه سبیل اما شکورا اما کفورا !
تقیر خودمان است ....
حامی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۵
" آقای ناشناس " بدان و آگاه باش! , ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم فدایی امام خامنه ای مدظله العالی هستیم . همچنین آگاه باش ! پروژه گسترش ابتذال و بی بندباری در سینمای ایران اسلامی یکی دیگر از اهداف سازمان یافته دشمنان قسم خورده نظام مقدس تحت عنوان "پروژه جنگ نرم " است که به شکلها و عناوین مختلف مرحله به مرحله در حال گسترش و اجرا میباشد . البته این مفاسد و خیانتهای سازماندهی شده مانند پروژه اختلاس 3000 میلیارد تومانی که فقط با هدف بدبین نمودن آحاد مردم شریف ایران اسلامی نسبت به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط عوامل و عناصر نفوذی فتنه کودتای ننگین سبز در حال گسترش و اجرا است از چشمان تیزبین فدائیان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی که همواره افتخار آن را داشته و داریم که پشت سر مولا و مقتدای خود حرکت میکنیم ( نه جلوتر از امام خود) پنهان نبوده و نیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا ما خسته شدیم انقدر نوشتیم . از نظرات شما پیداست که با نظرات دولتمردان منطبق است از پروژه های دشمن هم خوب خبر داری ! پس یه راهکار عملی نه شعاری برای این قضیه بده که شاید این همه کامنت یه نتیجه مثبت ازش دربیاد .
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راهکار ؟!
مولا فرمود
شما به آنچیز که میدانید محتاج تر هستید
نسبت به آنچه که نمیدانید
راهکارهای موجود دارد خاک بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان را می خورد
اجبار های با تدبیر
و فرهنگ سازی با تاثیر
راهکار های موجود است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای بابا شما که پیچیده ترش کردی . همین اجبار های با تدبیر و فرهنگ سازی با تاثیر، چنین جلسه بحث کارشناسی همراه سمیناهار ! میطلبد .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
پس احمد م.......... چرابااينها نيس ايشان هم خيلي باحجاب مشكل داره وبا دين
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۷
حجاب يك زن صيانت از شرف و فطرت بلند انساني خود اوست البته آقاي سلحشور بزرگوارند نبايد اينطور خود را خرج يك سري افراد ...... كنند . به گفته دكتر شريعتي زني كه زيباي انديشه ندارد زيبايي جسم و صورت خود را به نمايش ميگذارد مقصود از خلقت انسان به كمال رسيدنش بود وگرنه خيلي گربه ها و سگهاي كوچولو هم بدون آرايش خوشگلند و حيوانات هم همينطور حوانات هم نزديكي دارند شهوت دارند و همه چيز دارند برخي اوقات فكر ميكنم كه يه گوسفند ارزش آن بيشتر است چون گوشت پوست و همه جاي آن قابل خوردن است و پشم آن قابل استفاده است از كجا آمده ام آمدنم بهر چه بود رو اينه ميفهمند يا نه
صاحبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۳
خانم ها!!!!
آقایون!!!!!!!
خواهش می کنم ذره ای واقع نگر باشین
بازیگران سینمای ایران از جامعه ی ما جدا نیستن.پوششون هم انعکاس وضعیت فرهنگی همین جامعست.چه خوب و چه بد! خواهش می کنم انصاف داشته باشید.اجباری که در موازاتش کار فکری صورت نگیره نتیجش چیزی جز این نخواهد بود! ضمن اینکه وقتی کسی با یک اصل مذهبی مثل حجاب هنوز کنار نیومده باید حق یه آزادی حد اقلی رو لااقل براش قائل بود.الانسان حریص علی ما منع.آقای سلحشور! قرآن پژوه محترم! نماینده ی امت حزب الله در سینمای ایران که هیچکدوممون این بی تقواییتو تایید نمی کنیم.توبه کن برادر! چطور میخوای روز قیامت جوابگوی جماعتی باشی که ناجوانمردانه بهشون تهمت فاحشگی زدی!؟ استغفرالله ربی و أتوب إلیه
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته ما همانقدر که به نبودن اجبار های درست و البته ضروری اعتراض داریم
چند صد برابر دلمان از انجام ندادن کارهای فرهنگی خون است
موضوع این است که در فرهنگ سازی
اهالی فرهنگ نقش الگو دارند
لکن باید با این اهالی با قوانین سخت گیرانه تری نسبت به عموم برخورد کرد
فحشا جنبه های مختلف دارد
البته زدن چنین حرفی اخلاقی هم نیست
اما با این اشتباه جناب سلحشور نمی شود این بازیگران بی حجاب را تطهیر کرد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۶
مسئله اصلي كه جديدا در ايران اتفاق افتاده اين است كه بعضي افراد اسلام را گزينشي پذيرفتند و اين مشكل اساسي است.ضمنا اتاد شهيد مطهري ميفرمايد حجاب اصل است و لي چادر اصل نيستو اينكه حالا كه چادر سر نميكنند حجابشان بايد رعايت شود . و ديگر در رابطه با لااكرا..في دين بايد بگويم درسته انتخاب را آزاد گذاشته ولي بعد از اينكه انتخاب كردي بايد اصول ان انتخاب را رعايت كني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشکل اصلی اینست که جوانان دین را فقط به ارث میبرند و راجع به آن تحقیق نمیکنن که بخاطر همین از مسلمونی فقط یه اسم روشونه که کاش همینم نبود .
ستاره روشن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۳
توي محافل خصوصي هيچ كس نبايد و نمي شه سرك كشيد، ولي چرا توي مراسم رسمي مثل جشنواره فجر يا بقيه مجامع رسمي، قاعده و فانوني براي رعايت حداقل ها قرار نمي دن و اجازه مي دن بلانسبت هنرمندان با هر سر و ريختي بيان؟ مگر توي مثلا جشن اسكار كسي مي تونه با لباس غير رسمي بياد؟ در اينكه محيط سينما و تلويزيون ما فاسده كه شكي نيست. روابط آزاد، اعتياد، بي بند و باري، خانواده هاي از هم گسيخته و...غوغا مي كنه مثل خيلي جاهاي ديگه. مشكل اينه كه اينها الگو قرار مي گيرن و در جامعه و رسانه هم نقد جدي صورت نمي گيره كه معلوم بشه دليل اين همه بي بند و باري و اعتياد در ميان اين قشر چيه؟ اونائي هم كه كارشون رو بلدن و كمي سالم هستند توي اين فضا نفس كم ميارن
بچه شمیران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۴
ای کاش شب های کریسمس که بعضی اط این جماعت به مهمانی سفارت خانه های فرمانیه و الهیه و دروس می آیند شما هم بیائید و ببیند که فحشا چیست و فاحشه کیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما که بچه اون محلی دفعه بعد عکسشونو بگیر سریع هم بفرست برای صراط که منتشرش کنه بعد دور همی تحلیلش میکنیم !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر بنظر بیحجاب بودن مساوی با فحشاء است پس تقریباً اکثریت زنان و دختران دنیا فاحشه هستند و لابد هر کسی هم حجاب داشته باشد فاحشه نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۴
انجلینا جولی و جنبفرلوپز بازیگرای جهانی شوهردارن بچه دارن خانواده دارن هیچ تخریب هم شخصیت معروفشون نشده اما ............... و ............ وغیره و...می ترسن خانواده تشکیل بدن و از معروفیت و محبوبیتشون کم شه و محدود شن خودمون قضاوت کنیم که فاحشه کیه و چیه و فساد چیه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی شما شوهر داری اونها را به اون شکل قبول داری عجب برادر ارزشی روشنفکری!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۱
اگر واقعا به مفهوم آزادی پایبند باشیم یه ................... نمیتونه به ((انسان))های با آبرو . محبوب و مردمی هر چی از دهنش در میاد بگه.
کسایی هم که فکر منحرف و بسته دارن میتونن فیلمای هم فکرای خودشونو ببینن.
بی شرمی هم حدی داره.
همه ی این بازیگرا محبوب و مورد قبول اکثر مردم با شعور ایران هستند.
بترکه چشم منحرف های ...
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۴
يلام
گل گفتي روزبه خان از قول مرحوم شريعتي:
كسي كه زيباي انديشه ندارد زيبايي جسم و صورت خود را به نمايش ميگذارد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شریعتی جملات زیادی داره. شما به همه آنها اعتقاد داری یا اونجایی که به نفعتونه استفاده می کنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتید شریعتی یاد کتاب شیعه علوی و شیعه صفوی افتادم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لابد همه خاله خانباجیهای چادرچاقجوری ، زیبایی اندیشه دارند و ما نمی دونستیم !! حتما اسم خاله زنک بازی تازگی شده زیبایی اندیشه!! این همه زن دانشمند بی حجاب هم زیبایی اندیشه ندارند!!! بهتره از راه درست تری وارد بشی برای ترویج حجاب .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همسر و دختران خود شریعتی هم حجاب ندارند اما شبیه مانکنها هم لباس نمی پوشند.منظور شریعتی همین بوده نه اونی که شما فکر می کنید
اریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معلومه خیلی روشنفکری !!!!!!!

ولی روشنفکر قهوه خانه ای ..............
azad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۱
۵
از بنيانگذار اكيدسو پرسيدن نظر شما در باره سينما ايران چيست فرمود:تظاهر اساس بي اعتقاديست.و حجاب يك امر فردي نيست .وتاثير آن بر كل جامعه است .
alinus
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۴
آقای سلحشور تو برو تکلیفتو با داستان یوسف روشن کن آقای با فرهنگ راستی شما ...................... شغلت چی بود؟
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۲
آقا جان يا صاحب الزمان پس كجايي؟؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه تضمینی داره امام زمان بیاد و حرفی و نظری خلاف میل شما بزنه و شما با ایشان هم طرف نشین.
ناشناس سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه اون بزرکوارم بیان یه جریانیم به ایشون میبندن .جریان نفاق جریان فتنه جریان انحرافی در مورد ایشونم لابد جریان غیبت
داوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۳
حجاب تقوی و دین بخودی خود نمی اورد انها ئیکه چشمشان مریض است درمان کنند اگر ادمهای هیز نباشد بد حجاب هم نیست
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا داوود کجا بودی تا حالا
جواب رو می دونستی و به ما نمی گفتی
با این فرض خانوم ها ی بازیگر اونجوری میان بیرون که اونجوری نگاشون کنن
با این فرض که حرف آقا سلحشور یه جورایی درسته
نه
؟
آقاي دل....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام .اين حرف حرف درستيه...آما...ناقصه...البته انتظار داشتيم اين حرف رو از يه خانم بشنويم نه آقا كه اين خودش جاي بسي تامله....
بعدشم دوست عزيز هركسي وظيفه اي داره ...وظيفه ي دختران اينه كه بوشيده بيرون بيان كه اگه نيان اممكان داره گير مرداي هوسباز بيفتن ...از اون طرفم مردا بايد چشمشون رو نگه دارن كه اگه نگه ندارن گير دختراي ............ ممكنه بيفتن ...سنت خدا اينه كه هركسي قانون رو رعايت نكرد بايد مكافاتشو بكشه....با اين بحثاي مثلا روشن فكري (كه همش از روي سيري شكمه و بعضي ها هم از روي ...........)هيچي عوض نميشه...دوستاني كه بد حجاب ميان بيرون بايد بي همه حور دردسري رو به تن بمالن...آقايون چشم چرون هم همينطور....
عاشوراييان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۱۰
موافق گفته آقاي سلحشورم . اين وضعي كه خانم هاي بازيگر ايران دارند به مراتب افتضاح از از وضعيت خارجي هاست . البته نميشه فقط به بازيگران گير داد چرا كه بيشتر بانوان ايراني متاسفانه دچار اين مشكل شدند و اوضاع حجاب در ايران و پايبندي به آن در وضع نگران كننده اي است
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۲
ملت چقدر بيكاريد كه در مورد آنجلينا كه يك دقيقه وقت خودش را صرف چرنديات شما نمي كنه مي كنيد واقعا براتون متاسفم
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی ممنون
راستی شما مدیر برنامه خواهر جولی نیستین؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست خوب تو هم دقیقا داری همین کارو می کنی دیگه.
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۷
به جرعت می توان گفت که قریب به 90 درصد بازیگران در ایران شدیدا انحراف اخلاقی دارند و وقت آن رسیده است که انقلابی در صنعت منحرف سینمای کشور صورت بگیرد و چنین افرادی از آن بیرون انداخته شوند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنظرم شما بهتر دو دوزه بازی رو کنار بزارین مثل طالبان و عربستان سعودی در هر چی سینما رو ببندید. تا بقول خودتان انحراف های اخلاقی از بین بره.

بخدا آدم میمونه کدوم حرف شما رو باور کنید بالا رفیقتون میگه که اینها از مردم جدا هستند و در مرد تاثیری ندارد پایین تر شما می فرمایید اینها باعث انحراف مردمند. اگر جایی در بین مردم ندارند پس چه هراسی دارید؟
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم با سعید موافقم
اریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه اسمت معلمه که هیچ - ولی اگه شغلت معلعیه اول برو نوشتن یاد بگیر بعد بیا کامنتن بذار
جرات = جرعت
تو هنوز سواد انچنانی نداری بعدا میای به بازیگران سینما که اکثریتشون حداقل مدرک لیسانس رو دارند برچسب فحشا میزنی !!!!
وای به حال این کشور که معلمش تویی!!!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۵
خاک بر سرت ........

........... و بعد برو .........

این بود ........................

چه ...........می کنید !!

............ !!!!

چه ارتقاء فرهنگی پیدا کردیم
. ......به شما ......می کنند
نمی توانی جلوی این .......را بگیری ...بده

آره ما متحجریم ! ما املیم !

لعنت به این ......
کیوان حقیقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۹
فرج الله راخدافرج دهد دمش گرم
جواد 58
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۲
همه اين حرفا قبول اما چر ا از بچه مسلون جماعت همه اين آقاياني كه اينجا مخالفان خود را ابله بي دين و فاسد مي خوانند يك هنرمند درست و حسابي در نمي آيد .يك صدايي ،آوازي ،نقاشي اي ،فيلمي ،تئاتري ،هيچ.هيچ خبري نيست.انگار خداوند نفرينشان كرده به ناباروري فرهنگي.چرا ؟چرا اين قدر بي استعداديد؟........................!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
ضرغامی کجاییییی؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
SERATNEWS=......................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۸
بابا اون مهاجرانی .......و پناه برده به دامان انگلیس کرور کرور به اینها به خاطر بی حجابیشان پول می داد.
شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۹
بسم الله

رحمت خدا بر مرد بزرگ سینما، جناب سلحشور که بالاخره یکی اومد و تو دهن این ..... سینمایی ایران زد
یکی نیست بیاد بگه آخه .... .... .... .... و ..... و ..... و بی همه چیز، مگه اومدی .....!!!

لا اله الا الله
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۴
مثلا نگار جواهریان با اون ظاهر ساده اش چه اشکالی داشت؟ بابا مشکل رو در خودتون جستجو کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهار حانم مشکل از من مرد مسلمان که با دیدن تار موی زن حالی به حالی میشم مشکل از من مرد بیماره من و امثال من برای چشممون باید حجاب بذاریم
داداخودي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۳
باور كنيد اگر تو اين مملكت حجاب اجباري نبود 95 درصد مردم خودشون حجاب را رعايت ميكردند ! نيازي هم به اين همه جار و جنجال نبود ! اون 5 درصد را اگه تو شيشه اش هم بكوني باز هم يه جورايي سرو دمبش ميجنبه!
mina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
واقعا واسه اون افرادی که با اقای سلحشور موافقن متاسفم.همین یه مشکل تو کشور ما هست؟به خاطر همینه که جهان سومی هستیم.کشورمون خیلی مشکل های بیشتر از این داره که بشینیم این جا بگیم فلانی بی حجابه
جواد نعمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
اینا یه مشت ............. بیشتر نیستند..
یه نفر به اسم دختر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۱
۳
آقایون لطفاً خودتون قضاوت کنین آیا این حجاب هست که بازیگرای زن ما دارن بخدا من عکس مینا لاکانی رو همین الان دیدم واقعاً خودمونیم درسته منم دخترم ولی واقعاً اینا شورشو درآوردن هر جایی واسه خودش یه دینی داره بخدا اگه اینا رو آزاد بذارن وسط خیابون با تی شرت و شلوار لی میگردن یا دامن کوتاه چون از این بازیگرا هر چی بگین برمیاد اون عکس پایینی از کجا اومده از دهشون اومده یا یکتا ناصر یا همین جواهریان یا نیوشا ضیغمی واقعاً به نظر شما اینا حجاب دارن که ادعا میکنن ما با حجابیم ما ایرانی هستین یک ایرانی هیچ موقع اینجوری لباس نمیپوشه
اوکتای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
.......................... نویسنده این مطلب
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
هر کس در نوع پوشش خود آزاد است
شما اگه مشکل جنسی داری به دکتر مراجعه کن
اریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا باهات موافقم خوشم اومد از سطح فکرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
ببخشید اول ببینید آقای سلحشور به چی معترض هست بعد تحلیل کنید ایشان هم به وضعیت اسفبار و نامطلوب بازیگران مسلمان اعتراض کرده است .
na malom
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
شما خودتونم قبول ندارید تمام این بازیگرا تو فیلمایی بازی میکنن که ار وزارت ارشاد مجوز میگیرن بابا چقدر خوشتون میاد از حاسیه به بیکاری بچسبید در ضمن سلحشور کیه که این الفاظ نا مناسبو بکار میگیره یه کارگردان بیشتره
یا علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۲
معمولا با حجابها حجابشان را از روی عقل و منطق و درایت و حفظ گوهر انسانیت خود و حفظ جامعه انتخاب می کنند. اما بی حجابها و کم حجابها از روی بی توجهی به ارزش وجودی خود رفتار می کنند تا مورد سوء استفاده دیگران قرار گیرند. خیلی ساده می توان حتی در جامعه امروزی دید که در جوامعی که نسبت به حجاب و حفظ محیط سالم خانواده اعتقاد دارند ، فساد بسیار کمتر از جوامع بی قید و بند است. خانواده های ایرانی همیشه با غیرت بوده اند.
اریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو بابا خوشغیرت .............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۳
همین نظام ماست که ............. رو ریخته ............. اینقدر به زن بهای الکی دادن تا زنها هر کاری خواستن تو جامعه بکنن بعد قانون هم دولا پهنا طرفشونو میگیره یه سری به دادگاه خانواده بزنین تا متوجه بشین من چی میگم اکثر قاضی ......ها رو محکوم میکنند که ......................................... آقا یون این عکسها درد جامعه نیست..
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو با یک ذره عقلت نمیخواد نظر بده مثل ......ها!دوست دارن بگردند.به سلحشور و ده نمکی چه؟!آخه این دو تا ............... ک اومدند تو سینما!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
صراط نسباتا محترم اگه ریگی به کفش نداری سانسور نکن
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
برادر این زنها اگه جلوشونو نگیری غوغا میکنن . شایدم غوغا کردن ما خبر نداریم. سرکلاس دانشگاه دخترا دیگه بی حجابی چیه .............
کنار یکی از بچه ها بودم جلسه اول بود دو ساعت با هم تعریف کردیم پسره یه بار تو صورتم نگاه نکرد همش حواسش به ............... بود ای چه کنیم ماهم بنده خدایم
اریو
|
ITALY
|
۰۱:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
اواای بر من دیدن چقدر بی حجاب بودن اصلا زن روچه به بازیگری .یک مرد بیارید نقش زن را هم او بازی کند مثالا در سریال ستایش مشایخی بازی میکرد جای ستایش بعد صدای ستایش میکس میشد .بازیگرام بعد این تو خیابانو سمینارها گونی برنج سرشون بکنند فقط دو تا جای چشم سوراخ بکنند تا نامحرم نبیندشون
سید علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
فکر مریض تفکرات بیمار گونه میاورد اگر قرار باشد دنیا با بی حجابی که شما میگوئید واژگون شود چرا اروپا و....هر روز ادم تر میشوند و در همه چیز پیشرفت میکنند ببین چطور خودمان همدیگر را سر کار گذاشتیم بابا علم روبه پیشرفت است ببین اسیو جابز چه کرد حالا گیر بده به بی حجابی چشم خودت
.....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
..... قربون همتون بره
من که اخرش نفهمیدم کی چی میخواد
فکر این بنده خدا صراط رو هم بکنین
fateme
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
هیچ میفهمی داری چی میگی؟گونی برنج یعنی چی؟مثلا میخوای بگی روشن فکری؟آدم ...... بی دین(خیلی از دوستان معذرت میخوام) تو با این حرفت به تمام خانومای چادری توهین میکنی حالیت هست؟واقعا واسه ی شعور کمت متاسفم.اینم بدون بهتر از اینه که با نام متر پارچه شال و مانتو وشلوار درس کنن بیان تو خیابون.چه خوشگل میشن نه؟هر لباس کمتر شه، آدم خوشگلتر میشه نه؟مثه حیوونا که دیگه هیچی لباس ندارن.اینا رو اگه به حاله خودشون بذاری به این حال میرسن.
در ضمن دوستان عزیز،طرز تفکر آدما تو رفتارو زندگیشونم تاثیر میذاره.پس اون دوستی که خودشو جهان سومی میدونه،بره اشکالشو تو طرز تفکرش پیدا کنه.حتما تفکر یه جهان سومی رو داره!!!
ارمیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه جون خواهشا تو دیگه حرف نزن تو حتما از اون چادر ها هستی ازشون متنفرم ........................................................
سید یاسر
|
FRANCE
|
۱۵:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
مرگ بر شاه
مرگ بر شاه
مرگ بر شاه
ناشناس
|
FRANCE
کدوم شاه !؟
زهرا
|
FRANCE
خیلی بد بختی که هنوز تو عصر مرگ بر شاهی خیلی عقب مونده ای
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
فکر نمی کنید بهتر باشه خودتون رو به یه روانپزشک و مشاور نشون بدید؟ جدی می گم! یه نگاه به این خبر و پیام های پر از استرس و ناراحتیش بندازید! جدا لازمه! ضرر نداره که!!
سوار غریب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۳
۱
بابا دست از سر مردم بردارید . چی میخاین از جون مردم ؟؟؟دارین مملکت رو غارت میکنین و مردم رو با حجاب و این جور حرفای سخیف مشغول میکنین ؟حجاب کیلویی چنده وقتی مردم ما دارن زیر سخت ترین فشارهای اقتصادی پیر میشن .شما رو به خدا یه ذره فکر کنین مخصوصا این ..................... میرسد از راه سوار غریب ....
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام..
دوست عزيز سوار غريب...فشار اقتصادي هست...اما اين فشار اقتصادي هزينه ي اعتقادات ماست كه يكي از اين اعتقادات حجاب ...البته به روش اعمال اين قانون توسط سوبر انقلابيا و .................. هميشه انتقاد بوده و هست ...اما اصل مطلب لازم و ضروريه....هركس ميخواد آقايي كنه بايد يه سري هزينه هارو بده....ملت ايران هم ميخوان آقايي كنن ...فشار اقتصادي هزينه ي اقاييه ماست...در آينده منتظر آقايي تو دنيا باشيد...
ناشناس سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره آقای دل 32 ساله منتظر آقایی هستیم.ولی هر روز داریم عقب تر میریم.این هزینه اعتقادات هیئت حاکمه لطفا تو دهن مردم حرف نذار
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...
دوست عزيز لطفا جواب بده ...مثل سري قبل بي جواب نذار...ما 32 سال قبل كجا بوديم كه هر روز ازش عقب تر اومديم....
ميشه جواب بدين....
اگه ميگيد كه آمريكا و دوستان با هامون دوست بودن ولي حالا نيستن به خاطر اين بود كه به يه نوكر مثل شاه خاين گذاشته بودن تو مملكت كه از منافعشون نگهباني بده گاه گاهي هم كه برا اينكه صداش در نياد يه چيزي مينداختن جلوش...
دوست عزيز همين عراقي كه به حمايت كل دنيا براي كله كردن ما امد و دماقش به خاك ماليده شد سال 53 هم به ايران لشكر كشيد كه از نا تواني ارتش با دخالت نظامي آمريكا از ايران خارج شد...اين افتخار داره...؟؟؟يا اين كه حامي اول اسراييل بوديم افتخار داشت؟؟؟يااينكه مردم نمي دونستن آب آشاميدني و برق چيه؟؟؟يا اينكه با اومدن يه مريضي ساده هزاران نفر به كام مرگ ميرفتن و نميدونستن بهداشت چيه؟؟؟يا اينكه شاه ما با ملكه ش تو يكي از فاحشه خونه ها ازشون فيلم برداري شد و تو سينما ركس آبادان بخش شد و برا اينكه صداش در نياد سينما رو با كل آدماي توش آتيش زدن افتخار داشت كه ما ازش محروم شديم؟؟؟كشتار 17 شهريور چي ...اون افتخار داشت؟؟؟مشكل ميدونيد چيه؟؟؟اينه كه شما و دوستانتون به فكر لذتيد و دنياتون به اندازه ي لذايذتونه....به عبارت ديكه شما دنيايي رو ميخوايد كه دوست داريد ولي ما دنيايي رو دوست داريم كه بايد باشه...شما حاضريد نوكري كسايي رو بكنيد كه به صدام گاز خردل و گاز اعساب ميفروختن اما ما نوكري اعتقاداتمونو ميكنيم...راستي گاز خردل و گاز اعصاب ميدوني چيه؟؟؟ميدوني بزرگترين تامين كننده ي اينا كدوم كشورا بودن؟؟آلمان...هلند...سوييس (كه داعيه ي صلح طلبيش گوش دنيارو كر كرده...)همون كشورايي كه با اخم كردنشون داد دوستاي دنيا برستتون هوا ميرفت ..همون كشورايي كه خاتمي جونتون تمام تلاششو كرد كه غلامي و نوكريش رو بهشون ثابت كنه اما اونا به اندازه ي سگ جلوي خونشونم تحويلش نگرفتن شما از اون دوستاني هستيد كه اگه يه دونه تو گوشتون بزنن اون ور صورتتون رو هم ميگيريد تا نوكريتون راثابت كنيد...اما اگه كسي بخواد تو گوش ما بزنه سرشو از كمرش ميبريم... حالا شما بگو مااز كجا عقب نشيني كرديم...
در ضمن هيات حاكمه رو مردم انتخاب كردن و محكمم وايسسادن ...شما كه داعيه ي دمكراسي تون دنيا كر كرده كه...چرا تحمل نميكنيد...
دوست عزيز از آقايي بگم ...همين كه تمام دنيا با هرچي دم دستشونه بسيج شدن و جلوي ما وايسادن يعني اينكه ما قدرتمنديم...انقدر قدرت داريم كه با يه سخنراني امام خامنه اي مصر از اين رو به اون رو شد...قدرت ما توب و تانك نيست..فكره.. . با اين فكر صدام رو تو عراق كله كرديم...حسني رو تو مصر ..قذافي رو تو ليبي...همين افكار ماست كه دنيارو بهم ريخته.....ولش كن دوست عزيز انقلاب ايران نقطه بحران تاريخ بود...تاريخ داشت به كجراهه ميرفت كه ما صافش كرديم ...اينيم كه داد دوستان شما در اومده به خاطر اينه.....
از افتخارات ماهم كه ديگه گوش دنيا داره كر ميشه ...حالا شما بگو ما كجا بوديم كه ازش عقب اومديم...
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
من بسیار خوشحال میشم وقتی میبینم
هنوز آدمای .................. تو این مملکت پیدا میشن که به عقل ناقصشون بخندیم! منظورم امثال نامعلوم و سوارغریب و غیره و ذالک میباشد
سید جواد حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
بگو مرگ بر ذهن و اندیشه بد بابا نمیشه ما هم مثل مردم پیشرفته زندگی کنیم ببین غربیها این چیز ها بینشان است که ما هستیم دنیا داره از نظر علمی به اوج خودش میرسه ما بی خودی به جون هم افتادیم تو باید با چشمت انطور به نا محرم نگاه کنی که به خواهر خودت نگاه میکنی اگر غیر از این است چشمات را درمان و برا اندیشه و اعتقاد دت مشکوک باش
ازتهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۴
به آنجلينا بي احترامي نكنيد خيلي پاكتر ازبعضي بازيگران زن سينماي ايران مي باشد اصلا"قابل مقايسه بااين ازخدا بي خبره ها نيست.
f
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
اونها در كشور خودشون همه جاشونو نشون دادن سير كه ميشن پوشش ميزارن . حالا كدوم ادم عاقلي اينا رو با هنرپيشه ايراني مقايسه ميكنه . خوب چرا نيومده بگه انجلا اونجايي كه لخته ، ما ازش درس بگيريم واقعا از اين قياسها خجالت نمي كشيد؟ چه ارتباطي داره؟
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۶
بخدا قسم که پوشش برخی از بازیگرای ایرانی خیلی مفتضح تر از بازیگرای خارجیه
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۳
بخدا قسم که پوشش برخی از بازیگرای ایرانی خیلی مفتضح تر از بازیگرای خارجیه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
با سلام
باید عرض کنم که این خانوم های بازیگر ایرانی خیلی هم حجاب دارن
نمی تونن که مثل دهاتی های چادر چاقشو کنن
شما مرد ها لضومی نکرده در مورد زنها نظر بدید برید خودتونو با اون شلواره ای ...............تون درست کنید اواقعا مضحکه است ین خانومها هر چقدر هم بی حجاب باشن به پای ................ کاری های شما نمی رسن بعدشم انجلینا رو تو همه ای فیلم هاش دیدید .......................................... اگه به شما مرد ها باشه دوست دارین همه زنها ....... باشن لپ کلام شما مرد ها خودتونو تو همه کارها دخالت میدید تقصیر تون نیست ذاتتونه از این ورم دولت پشتتونه هیچ وقتو هیچ وقت بازیگر های زن ایرونی ............ کاری هاشون به زن های هالیودی نمی رسه هر گز هر گز
جبهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته که دهاتی هستن فکر کنم شما هم چند سالی نیست از دهات اومدی با این تفکرت گوگول
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام...شما خودتو ناراحت نكن...هركسي آزاده هر الگويي كه دوست داشت انتخاب كنه ....البته با تما م خوبيها و البته تر با عوارضش....لا اكراه في الدين قد تبين الرشد من الغي..هيچ اجباري در دين نيست راه تعالي وتباهي مشخص شده...حالا شما ببين كدوم راه درسته همون وري برو (البته هر راهي سختي و مكافات داره كه باهاشه)آش با جاشه
ارمیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افرین زهرا جون گل گفتی اول مرد ها باید برن خودشونو درست کنن بعد نظر در مورد زنها بدید گل گفتی گل دمت گرم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
چرا حرفهای منو حذف کردی من که حرف بدی نزده بودم حتما مردی واسه همین این کارو کردی
امان از دست شما مرده امان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
اندر خم کوچه ها!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
بابا چرا دعوا میکنید این سلحشور میخواد از امکانات ........... استفاده کنه حرفی زده اگر خودش اعتقاد داره ازاین ...........ها استفاده نکنه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
بابا یک سر خارج برید همین بغل سوریه با حجاب و بیحجاب کنار هم هستند. من موندم کی می خواهیم مثل آدم تضارب آرا را بپذریم...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
ئاقعا عکسای...........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۳
بخدا قسم که پوشش برخی از بازیگرای ایرانی خیلی مفتضح تر از بازیگرای خارجیه .
چرا ؟ چون بیننده دارد . متاسفانه نتوانستیم محیطی پاک و پاکیزه پسند ایجاد کنیم .
اریا
|
CANADA
|
۱۳:۰۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
کسانی که نسبت به طرظ پوشش بازیگران زن انتقاد میورزند لیست صفات پایین شامل حالشان خواهد شد :

طالبان هزاره ی سوم - کهنه اندیش - کوته فکر - عقب مانده های فرهنگی - الکی غیرتمند - پایبند به سنتهای عصر حجری و .....................!!!!!!!!!!!!!!!
ارمیتا
|
CANADA
بازم افرین دمت گرم زدی تو خال
جواد نعمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
مبینم که نظرمو نصفه زدی صراط جون..
اینا کم دارن همشون..دوست دارن لخت بگردن..برن پیش عمو باراکشون
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
اقای جبهه لفط کنید با نظرات گوگول خود مزاحم نشوید کسی به شما نگفته حتما نظر منو ج بدبد بعدشم خیلی بد ات میاد میگم ........ میدونی چرا واسه اینکه یکی مثل تو ...... تفکره سوادش قد نمیده باید تو همون ....... بمونه و نظر نده حتما ........ هستی که بهت بر خورد برو حسنی گاو ات گرسنه است ا صدای گوسفند ات هم میاد برو برو مثل اینکه سرت خیلی شلوغه هه هه
اشكان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
عزيزان: با مسئله حجاب نميشخ شوخي كرد چون پاي ناموس هممون در ميونه . حجاب يه فرهنگ و يه اصالت دينيه كه همه دنيا نداره . قدرش و بدونين و به حريمش احترام بگذاريد . اين مسئله هيچ ربطي به سياست و چيزاي ديگه نداره بي خودي ربطش ندين لطفا. هرچند منم معتقدم كه بازيگراي زن در كشور ما زيادي شورشو در اوردن . اميدوارم اصلاح بشه خيلي سريع .
ناازیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
ارمیتاجون سلام. شما چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد من وامسال فاطمه خانم به حجاب وچادر مون افتخار مکنیم .
شادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
لطفا يواش تر برانيد
مگه آمار و ارقام در غرب رو نميبينيد كه آزادي بي حد و حصر چه ميكنه؟
آمار بچه هايي كه پدران نامعلوم دارن. آيا اين ثمره ي آن آزادي نيست؟
يا دانش آموزاني كه از آزادي سلاح، دست به كشتار در مدرسه و محله مي زنند نمي بينيد.
اگر ما اسلام رو پذيرفته و زير بيرق ولايت قرار گرفتين نبايد همچون خوارج ولايت را مورد مؤاخذه قرار و انتقاد و مصر و تركيه رو مثال بزنيم.
....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
انقدر کشش ندین بابا
یه حقیقتی از دهنش پریده
اینا که سهله
از این بدتراش به بالاتراش زده میشه یه آبم روش کسی ککش نمیگزه
عمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بابا اينام .......................... همين مملكتن ديگه هنر پيشه قبل انقلاب كه نيستند بچه انقلابا هرچي منع كرديم سرمون اومد...اين از هنر مون اين از موسيقيمون اين از دولتمون اين از صدا سيما مون فقط دلمون تو مملكت به رهبري خوشه وگرنه هيچ آش دهن سوزي نيست.
ساعد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
جناب سلحشور آنجلینا جولی و ذلیخای قصه ی دزدی شما که از منظر شما در جمع همان فا... ها هستند به سومالی رفته و به قحطی زدگان آنجا کمک کردند.
شما در پایتخت نشسته و در حال لجن پراکنی هستید .
افشیاهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
سلام دوستان عزیز ........تا وقتی که فضاهایه فرهنگی تو کشور تو قسمتهای مختلف شهر روستاها ده ها وجود نداره وآموزشها ضعیف داده میشه...وکمبودها باعث از حد و مرض خارج شدن میشه...وضع نگرش مردم همینه....ما کوته فکر و کهنه اندیشیم درسته اما میتونیم بهتر از این باشیم وانسانیت رو سرلوحه فکرو حرفمون بکنیم در هر صورت من خسه ام باید برم خونه بای....راستی به نظر من همینکه جسم داریم وداریم نفس میکشیم باید خدارو شکر کنیم لازمه پوشش این جسم بستگی به دید زیبا شناسیمون داره بهتره عادت کنیم اندیشه مون رو زیبا کنیم ...واز روی انسانیت به ارزشهای هم احترام بزاریم .....
گنجينه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بازيگراي ما شورشودر آوردن -بايد اصلاح بشن-خجالت هم خوب چيزيه
ستاره وکیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
سلام اگه این خانم جولی تو کشور خودش بود چی این حرفو می زدید ؟از بس اسلام رو سیاه نمایی کردید که همه فکر می کنن اینجوری ازاد می شن چرا یه لباس مناسب به این جوونا معرفی نمی کنید که در عین پوشیده بودن زیبا هم باشد چرا مردا می تونن از هر لباسی برای خوش تیپ بودنشون استفاده کنن اما نوبت ه زنا و دخترا که می رسه حروم می شه آیا نباید تعادلی تو جامعه بین زن و مرد وجود داشته باشه آیا نباید بر اساس فطرت الهی زندگی کرد پوشید نوشید رفت و آمد کرد شما خودتون مردم سومالی پاکستان رو ببینید بر طبق سنت خودشون تا یه حدی پوشیده بودن! نصف بیشتر موهاشون پیدا بود چون سیستم فرهنگی و محلی اونا اینه من خودم موقعی که رفتم خانه خدا دیدم زیر سقف حرم داشته موهاشو شونه می کرده ! در ضمن اخلاق باید انسانی باشه اگه شما با یه زن کاملا محجبه زندگی کنید که صبح تاشب فحش می ده شوهرشو واسه چند لنگه النگو به چه کارایی وادار می کنه و غیره چی بازش بهش می گفتید اسلامی ؟اسلام اول باید به قلب ما نفوذ کنه چه زن و چه مرد و سپس به ظاهر ما خودش رو نشون بده وقتی رفتار مردای ما با چند آرایش غلیظ از این ور به اون ور می شه که اسمش تقوا نیست مردا وقتی به این چیزا علاقه بیشتری نشون می دن چه کاری می شه کرد خودم خانمی می شناسم که خیلی ساده اما تر و تمیز می پوشه اما خواستگارش به خاطر ظاهر ساده و بی آرایشش بهونه آورد و در آخر سر دوستای دخترش رو به رخ کشید پس از ماست که برماست
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۰
۱
دمت گرم سلحشور مرد بودي واقعيتو گفتي بازيگران زن فقط دارند توي جامعه هرزگي وفساد روابط جنسي را زياد ميکنند با اون عکساي مبتذل واقعا عقده اي وکثيفند يادشون رفته اينجا ايرانه خيلي ازشون متنفرم از بس هرزه اند در ضمن سلحشور نميگفت خودشون با اين عکسايي که از خودشون پخش ميکنند واقعيتو بيان ميکنند چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
زنده باد حامی ولایت وبا تشکر از نظر بسیار بسیار زیبایت
ایران منش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
من به عنوان یک ایرانی از این تصاویر شرم کردم باور کنید.