۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱

پایان تلخ کمک به دختر فراری

مرد جوان و مادرش نمی‌دانستند کمک به دختر فراری، آنها را در دام یک باند خلافکار گرفتار می‌کند. دختر فراری پس از سرقت از این مادر و پسر، با کمک همدستانش پسر جوان را مجروح کرد تا او را از شکایت منصرف کند.
کد خبر : ۳۸۷۳۷۲
صراط: مرد جوان و مادرش نمی‌دانستند کمک به دختر فراری، آنها را در دام یک باند خلافکار گرفتار می‌کند. دختر فراری پس از سرقت از این مادر و پسر، با کمک همدستانش پسر جوان را مجروح کرد تا او را از شکایت منصرف کند.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از زنی به اتهام سرقت اموال خانه مادرش شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: اوایل شهریور امسال من و مادرم برای خرید به غرب تهران رفته بودیم که با دختر همسایه قدیمی مان رویا روبه‌رو شدیم. پس از صحبت متوجه شدیم او با خانواده‌اش دچار مشکل شده و از خانه فرار کرده است. از ما خواست اگر اجازه دهیم، یک هفته‌ای مهمان خانه‌مان باشد تا خانه‌ای برای خودش اجاره کند. ما هم دلمان سوخت و او را با خود به خانه‌مان بردیم.

وی افزود: او شش روز خانه ما مهمان بود تا این که روز هفتم، وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم رویا با سرقت یک میلیون تومان پول، انگشتر طلا، تبلت و چند دست لباس زنانه و مردانه فرار کرده است. زمانی که مادرم به خانه آمد، ماجرا را با او در میان گذاشتم و بعد هم چون او را پیدا نکردیم، منتظر ماندیم تا شاید خودش اموال را برگرداند که این طور نشد.

شاکی ادامه داد: چند روز پیش مسافر دربستی را به غرب پایتخت بردم و هنگام بازگشت، زن سارق را به طور اتفاقی دیدم که همراه چهار مرد جوان سوار خودروی پژو بود. خودرویشان را تعقیب کردم که در میانه راه مقابل بوستانی توقف کردند. وقتی رویا از خودرو پیاده شد به سمتش رفتم و از او خواستم اموال سرقتی از خانه‌مان را پس دهد تا از شکایتم منصرف شوم، اما او ادعا کرد سارق نیست و من اشتباه کرده‌ام. همان‌جا بود که با دستور او چهار مرد همراهش به من حمله کردند. آنها علاوه بر این که مرا کتک زدند، 130 هزار تومان پول، گوشی تلفن همراه، ساعت مچی و کتانی‌هایم را نیز سرقت کرده و گریختند.

شاکی ادامه داد: ماجرا به همین جا ختم نشد و او و همدستانش تلفنی تهدیدم می‌کردند. از ترس جانم از آنها شکایت نکردم تا این که چند شب پیش دو مرد که از سوی رویا اجیر شده بودند مقابل خانه‌ام آمدند و با چاقو مرا زخمی کردند. آنها تهدیدم کردند اگر از رویا شکایت کنم، آنها دوباره سراغم می‌آیند. نمی‌دانستم باید چه کنم تا این که بعد از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم از زن سارق و همدستانش شکایت کنم.

با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق زن و همدستان او که در این پرونده نقش داشته‌اند، آغاز شد.