۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

توضیحات معاون شهردار در رابطه با اصلاحات ترافیکی در پایتخت

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با برخی اصلاحات ترافیکی در پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : ۳۸۸۳۶۸
صراط: محسن پورسید آقایی با حضور در شورای شهر تهران گفت: اولویت شهرداری تهران خودرو محوری نیست که بخواهیم برای تحقق سیاست های این اولویت هزینه هنگفتی برای احداث پل بکنیم.

به گزارش میزان وی افزود: می توانیم با برنامه ریزی، گره های کوچک که هزینه های چندانی برای شهرداری تهران ندارند را برطرف کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به لزوم اصلاح برخی از نقاط ترافیکی اظهارکرد: پليس اين توضيحات را به ما داده است كه با اصلاح ترافيكی ٣٧ نقطه، وضعیت ترافيک تهران تا حدودی بهبود می یابد.

پورسید آقایی با تاکید بر اینکه مطالعات در رابطه با گره های ترافیکی نیاز به فوریت ندارد اظهارکرد: پیش از این 92 نقطه ترافیکی شناسایی شده بود و در بازدیدهای جدید نیز اعلام شد که 45 نقطه گره ترافیکی دیگر نیز شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی به صلاح نیست که به برخی از این گره های ترافیکی ورود داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ارائه آماری از نقاط ترافیکی که اصلاح آنها قابلیت اجرایی دارد گفت: تنها 19 نقطه ترافیکی قابلیت اجرایی دارد و 16 تا از این گره ها و خیابان ها غیرقابل اجرا است.

وی از عرض اضافی برخی از بزرگراه های تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگراه ها دارای عرض اضافی هستند و این عرض ها باید اصلاح شوند.