۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

بازدید فرمانده نزاجا از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان+تصاویر

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گوش به فرمان مقام معظم رهبری آمادگی دارد تا ضمن انجام ماموریت دفاع از آسمان مقدس کشور از تمام ظرفیت خود برای کمک و یاری به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده استفاده کند.
کد خبر : ۳۸۸۶۵۹
صراط: اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پیامی اعلام کرد که این قرارگاه از تمام توان خود در مناطق زلزله زده استفاده می‌کند. همچنین کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بیمارستان صحرایی نزاجا واقع در سرپل‌ذهاب بازدید کرد.

به گزارش ایسنا در پی وقوع زلزله در غرب کشور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) پیام تسلیت صادر و اعلام کرد: خبر غم انگیز وقوع زلزله اخیر در غرب کشور و در بخش هایی از کشور دوست و همسایه عراق و جانباختن تعدادی از هموطنانم در این حادثه باعث حزن و اندوه فراوان بنده و مجموعه همکارانم در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) شد.

اینجانب به نمایندگی از قرارگاه پدافند هوایی ارتش از درگاه ایزد منان برای بازماندگان این حادثه درخواست صبر جمیل و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی خواستارم.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گوش به فرمان مقام معظم رهبری آمادگی دارد تا ضمن انجام ماموریت دفاع از آسمان مقدس کشور از تمام ظرفیت خود برای کمک و یاری به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده استفاده کند.

بازدید فرمانده نزاجا از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان

میزان نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل بیمارستان صحرایی نزاجا واقع در پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب، در جریان روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از یکشنبه شب و ساعتی پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، در مناطق حادثه‌دیده حاضر شده بود، صبح امروز (سه شنبه ۲۳ آبان) با حضور در محل بیمارستان صحرایی نزاجا واقع در پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب، در جریان روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.


در جریان این بازدید، امیر حیدری گزارش اقدامات انجام شده را از امیر دکتر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا دریافت کرد. 


 

‌استانداردسازی در اولویت‌ برنامه ۴ ساله وزارت دفاع 

ایسنا نوشت: امیر سرتیپ امیر حاتمی در چهاردهمین جلسه شورای استاندارد و کیفیت وزارت دفاع با بیان اینکه در حوزه کیفیت و استاندارد نیاز به تلاش مضاعفی داریم، اظهار داشت: نیروهای مسلح باید بتوانند با توجه به شرایط کشور و منطقه، مأموریت‌های مهم محوله ‌را با محصولات و دستاوردهای دفاعی باکیفیت و استاندارد به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه مرکز استاندارد باید تمرکز بیشتری بر روی استانداردسازی نهادها و فرآیندها داشته باشد،افزود: ‌این موضوع نقش به سزایی در بالا رفتن کیفیت و کاهش زمان و قیمت دارد و این مهم باید در سازمان‌های وزارت دفاع،‌ نیروهای مسلح و بهره‌برداران در اولویت باشد.باید مبانی‌ استانداردنویسی وزارت دفاع را به نیروهای مسلح ‌معرفی کنیم و ‌مرکز استاندارد در این زمینه وظیفه خاص دارد تا استاندارد محصولات را به نیروهای مسلح معرفی نماید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌توجه به ‌استانداردسازی را یکی از اولویت های مهم وزارت دفاع  در برنامه ۴ ساله اعلام کرد و گفت: ‌سطح استانداردسازی را ‌از سطح سازمانی به سطح برون‌سازمانی و ملی توسعه خواهیم داد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز