۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

۲۳۷ مصدوم زلزله در تهران بستری شدند +تصاویر

مدیر بحران استانداری تهران از بستری شدن ۲۳۷ مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شریعتی تهران خبر داد.
کد خبر : ۳۸۸۷۱۱
صراط: مدیر بحران استانداری تهران از بستری شدن ۲۳۷ مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شریعتی تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، حسین الماسی درباره انتقال برخی مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه اظهار کرد: 237 مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شریعتی تهران بستری شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزیهای انجام شده برای انتقال مایحتاج و امکانات نظیر چادر و وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: 1400 چادر از راه زمینی به کرمانشاه ارسال شده است همچنین دو هزار چادر و اقلام دارویی از فرودگاه امام خمینی(ره) در ساعت 11 امروز و 40 تُن اقلام غذایی و دارویی از فرودگاه مهرآباد ارسال شد.

به گفته مدیرکل بحران استانداری تهران، ارسال 3500 تخته موکت برای کف چادرهای زلزله‌زدگان و 22 تن پلاستیک برای پوشش چادرها و اقلام خوراکی نظیر خرما، آب و کنسرو و پتو نیز با هماهنگی به کرمانشاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ارسال 12 کامیون حاوی آب معدنی از شهرستانهای ری و پردیس به مناطق زلزله زده انجام شده است و ستاد هماهنگی مدیریت بحران زلزله غرب کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور نمایندگانی از اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی و راهداری ایجاد شده است.

 مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه به دلیل بعد مسافت و اهمیت سرعت امداد امکان ارسال دستگاههای بزرگ امدادرسان و آوار بردار از تهران میسر نیست، تصریح کرد: مدیریت بحران استان تهران در قالب امکانات پشتیبانی در حال ارسال مایحتاج است و سایر امدادها با مدیریت ملی از طریق استانهای همجوار با کرمانشاه انجام می‌شود.

الماسی با بیان اینکه ارسال مواد غذایی کنسرو شده با تاریخ مصرف و سلامت کامل انجام شده است، گفت: شهروندان تهرانی در صورت کمک و ارسال مواد غذایی و مایحتاج برای زلزله زدگان کرمانشاه با فرمانداری شهرستانهای خود هماهنگ کنند.

وی تصریح کرد: اورژانس بیمارستانهای طالقانی، امام خمینی، شریعتی، سینا و فیروزگر آماده استقرار مصدومان زلزله کرمانشاه است.