۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

کسی نپرسید زنده‌ام یا مرده!

شهرام لاسمی بازیگر تلویزیون از بی‌توجهی‌هایی که به وی می‌شود گله کرد و گفت: کسی سراغی از او و حتی «قلقلی» نمی‌گیرد.
کد خبر : ۳۸۸۸۵۵
صراط: شهرام لاسمی که بسیاری او را با نقش «قلقلی» می شناسند با اشاره به کم کاری خود در این سال ها در حوزه هنر بیان کرد: من سی و چند سال است که هر چه مصاحبه می کنم به گوش کسی نمی رسد و نمی دانم قرار است تا کی این شرایط ادامه داشته باشد، آیا نمی خواهند به مردم فکر کنند؟ آنقدر از این وضعیت بریده ام که نمی دانم چطور از این شرایط نجات پیدا کنم.

به گزارش مهر وی درباره دلیل کمرنگ شدن حضور خود در این سال ها در تلویزیون بیان کرد: دلیل کمرنگ شدن یک هنرمند چه می تواند باشد؟ قطعا خود هنرمند نیست بلکه مسئولان بالاتر از رییس صداوسیما تا دیگر سازمان ها و نهادها در این موضوع نقش دارند. وقتی از هنرمند حمایت مالی و معنوی صورت نمی گیرد و حتی برای مدیران اهمیتی ندارد که هنرمند زنده است یا نه دیگر چه انتظاری می توان داشت.

بازیگر نقش «قلقلی» درباره اینکه چقدر در این سال ها مدیران صداوسیما از حال وی جویا شده اند، گفت: حدود چند سال پیش خبر مرگ من پخش شد، اما هیچ مدیری تماس نگرفت تا بپرسد من زنده هستم یا نه. فکر می کنید چند نفر همین مصاحبه کنونی را می خوانند و حتی اگر هم بخوانند چه نفعی برایشان دارد؟

وی درباره اینکه قرار بود در مجموعه ای در شبکه نمایش خانگی بازی کند، اظهار کرد: من اسفندماه سال گذشته برنامه ای برای شبکه سحر داشتم که تا شهریور ماه امسال طول کشید که این کار شاید در اصل برای سه کانال بود اما دستمزد یک کار را گرفتم و به نوعی در حقم اجحاف شد.

بازیگر نقش «قلقلی» با اشاره به اینکه چرا شخصیت ها و برندها در صداوسیما مورد حمایت قرار نمی گیرند، اظهار کرد: اگر من اسپانسری داشته باشم که در کنار او، برنامه ام بازدهی مالی هم داشته باشد و بودجه ای به سازمان برسد قبول می کنند که من هم کار کنم وگرنه برای کسی مهم نیست که ما صد سال دیگر هم بیکار باشیم و اصلا برند در صداوسیما اهمیتی ندارد.

لاسمی درباره اینکه برنامه های کودک امروزی را چگونه می بیند، اظهار کرد: به نظرم این برنامه ها چندان جذابیتی ندارند و ترجیح می دهم درباره آنها حرفی نزنم. فعلا فقط سریال های شبکه تماشا را می بینم که از میان آنها «مختارنامه» را دوست دارم چون فکر می کنم حرف های خوبی در آن بیان می شود.

وی در پایان درباره اینکه در این سال ها چقدر پیشنهادهای خوب داشته است، گفت: متاسفانه من به عنوان شهرام لاسمی و همچنین قلقلی در این سال ها فراموش شدیم.

نظرات بینندگان
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶
۳
۰
این همه دانشمند و عنصر علمی فراموش شده اند
دیگز بازیگر چه اهمیتی دارد؟