۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

نایلون، چراغ والور و پتو اقلامی است که عمدتاً نیاز داریم

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر اینکه مردم محبت کنند خودشان با خودرو به سمت مناطق زلزله زده حرکت نکنند، گفت: اقلامی که الان در مناطق زلزله زده نیاز داریم عمدتاً نایلون برای روی چادرها، چراغ والور و پتو است.
کد خبر : ۳۸۹۰۷۰

صراط: هوشنگ بازوند استاندار استان کرمانشاه در مورد آخرین نیازهای مردم زلزله‌زده در این استان گفت: اقلامی که الان نیاز داریم عمدتاً نایلون برای روی چادرها، چراغ والور و پتو است.

به گزارش فارس وی ادامه داد: مردم محبت کنند اقلام اهدایی خود را تحویل دهند و خودشان با خودرو به سمت مناطق زلزله زده حرکت نکنند زیرا باعث ترافیک و شلوغی می‌شود و مدیریت سخت خواهد شد و حتی باعث می‌شود که این اقلام درست به دست مردم نرسد.

بازوند خاطرنشان کرد: مردم عزیز کشورمان اقلام خود را می‌توانند به هلال‌احمر و یا سوله‌های نظامی در مسیرهای منتهی ارائه دهند و مسئولین نیز آنها را راهنمایی خواهند کرد و شک نکنند که این اقلام به دست زلزله‌زدگان خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه در مورد تمهیدات صورت گرفته به منظور مقابله با مشکلات متاثر از کاهش دما برای زلزله‌زدگان، بیان داشت: همین اقلام برای جلوگیری از سرما است. اینها نیازهای دوره اسکان موقت است زیرا ما از دوره اسکان اضطرار عبور و وارد اسکان موقت شده‌ایم تا ان شاء الله پس از آن وارد اسکان دائم شویم.