۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵

گيس و گيس‌كشي پريوش و سياوش!

کد خبر : ۳۸۹۲۶

يكي از عناصر فراري متهم به همكاري با وزارت اطلاعات، ناصر زرافشان را نفوذي معرفي كرد.

به گزارش صراط به نقل از كيهان: اميرعباس فخرآور مدتي است كه به خاطر بازگشت توام با رضايت برادرش به ايران و مصاحبه با سيماي جمهوري اسلامي درباره مسائل پشت پرده اپوزيسيون زير علامت سؤال گروههاي ضدانقلاب قرار گرفته است. اما او مي گويد پاپوش دوختن براي وي از زمان دردسرسازي فردي به نام ناصر زرافشان در زندان عليه وي آغاز شده است. وي در اين باره نوشت: دستگاه اطلاعاتي ايران به طور ويژه از برخي افراد نفوذي بهره برده است. پروژه تخريب كانون نويسندگان با استفاده از زرافشان و تخريب جنبش دانشجويي با كمك دفتر تحكيم و احمد باطبي در نقش خبرچين صورت گرفت. به من مي گويند از نام زنانه استفاده مي كردم. من پس از تيرماه 78، تصميم گرفتم از اسم مستعار سياوش براي مصاحبه با رسانه هاي خارجي استفاده كنم. وقتي انجمن قلم روز نويسنده زنداني را در سال 2004 به نام من ثبت كرد، ناصر زرافشان مثل مرغ سربريده بالا و پايين مي پريد و نامه نوشت تا نام مرا از اين روز حذف كنند، نيك آهنگ كوثر هم همين طور. زرافشان حتي دست به حيله اي كثيف زد و در بين رفقايش در زندان با استفاده از اسم پريوش به جاي سياوش (اسم مستعار من) تلاش مي كرد عقده هايش را عليه من خالي كند.

فخرآور براي اثبات مزدوري خود مي نويسد: ويزاي آمريكاي من در همان پاسپورت خورده است و مطمئنا به دور از چشم تيزبين سازمانهاي امنيتي آمريكا نبوده است. لازم است يادآوري كنم كه اينجانب با دعوتنامه رئيس انستيتوي امريكن اينترپرايز كه اصلي ترين انستيتوي تشكيل دهنده دولت وقت ايالات متحده آمريكا بود براي سخنراني در سناي آمريكا به واشنگتن آمدم و تمام امور صدور ويزاي من حتي يك هفته نيز طول نكشيد. معاون وزير دفاع آمريكا [ريچارد پرل] شخصا به استقبالم آمد. همان زمان باطبي سر دخترخانم وكيلي به نام ليلي مظاهري را كلاه گذاشت تا برايش راه ورود به آمريكا را هموار كند و وقتي پا به آمريكا گذاشت با كمك همكار و رفيق كلاهبردارش مهدي سنجري باف (كيانوش)، اين دختر بيچاره را ناجوانمردانه به دادگاه كشاندند با اين ادعا كه دختر بيچاره دزد است و پولهايشان را ربوده است.

فخرآور در نوشته خود، از زرافشان به عنوان يك توده اي تواب ياد كرد، حال آن كه وي قبل از انقلاب در زندان با ساواك زد و بند و همكاري داشت.

برچسب ها: سیاوش اپوزیسیون