۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

مسی دوم بارسلونا کیست؟

واکنش‌های مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی را پس از لیونل مسی به ستاره دوم این تیم تبدیل کرده است.
کد خبر : ۳۸۹۴۱۱
صراط: واکنش‌های مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی را پس از لیونل مسی به ستاره دوم این تیم تبدیل کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، مارک آندره تراشتگن در دیدار بارسلونا و لگانس دوباره توانست چند واکنش خوب از خود نشان دهد و به آمار فوق‌العاده‌اش در این فصل بیفزاید. او دوباره نشان داد که یک دروازه‌بان قابل اعتماد است.

دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در شرایط کنونی تهدیدی برای مانوئل نویر بزرگ برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. تراشتگن توانسته است در ۱۲ بازی لالیگا هشت بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او آمار خوب ۶۶.۶ درصد را به ثبت رساند. آمار دروازه‌بان آلمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ۶۸.۷۵ درصد می‌رسد.

آمارهای مختلفی نشان می‌دهند که تراشتگن ۹۰ درصد ضربات را مهار کرده است. در بررسی دیگر این رقم به ۸۷.۲ درصد می‌رسد. او از ۳۹ ضربه توانسته است ۳۴ ضربه را دفع کند. در هر صورت دروازه‌بان آلمانی هر هفته‌ آمارش را بهبود می‌بخشد. اکنون آزمایش بزرگ و مهمی را پیش رو دارد. او باید در تورین مقابل یوونتوس بازی کند که فصل گذشته سه بار دروازه‌اش در این شهر  باز شد.

تراشتگن ۳۷ از ۳۸ بازی بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب بوده است. او تنها آخرین بازی مرحله گروهی فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ را از دست داد و نتوانست مقابل تیم سابقش مونشن گلادباخ بازی کند.

بارسلونا در برخی از بازی‌ها به لطف درخشش تراشتگن پیروز شده است و به عنوان لیونل مسی دوم تیمش باعث شده بارسلونا امتیاز از دست ندهد.