۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

درگیری در کمپ ایتالیا قبل از یک بازی حساس

اسکای گزارش داده «ونتورا» قبل از بازی تیمش مقابل سوئد با بازیکنان درگیر شده و برای مدتی با قهر تمرینات تیم را ترک کرده است.
کد خبر : ۳۸۹۴۶۶
صراط: اسکای گزارش داده «ونتورا» قبل از بازی تیمش مقابل سوئد با بازیکنان درگیر شده و برای مدتی با قهر تمرینات تیم را ترک کرده است.

به گزارش مهر، اسکای اسپرت ایتالیا گزارش داده که جان پیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا قبل از بازی حساس این تیم مقابل سوئد با بازیکنانش درگیر شده و به آن‌ها گفته خودشان ترکیب تیم را انتخاب کنند.

این مربی بعد از این که آتزوری به رقابت‌های جام جهانی ایتالیا صعود نکرد زیر بار استعفا دادن نرفت. اما این هفته اخراج شد و جالب است بدانید قبل از بازی با سوئد چه اتفاقاتی افتاده است.

طبیعی است که در ترکیب تیم ملی ایتالیا بازیکنانی مانند بوفون، بارزالی و دروسی باید در تیم باشند. این ۳ بازیکن اما بعد از بازی تیمشان مقابل مقدونیه که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، در رختکن جلسه‎ای تشکیل دادند.

همه این را تائید کردند که این جلسه فقط برای بالا بردن روحیه تیم بوده و ربطی به تاکتیک‌های تیم نداشته است. اما تنها کسی که این موضوع را باور نکرده ونتورا بوده است. او با خود فکر کرده که بازیکنان بعد از این جلسه علیه او شدند و  روز به روز هم اوضاع برایشان بدتر شده است.

ونتورا همچنین معتقد است ترکیب تیمش قبل از بازی مقابل سوئد افشا شده بوده است و به تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی‏اش در این باره شک کرده است. این مشکلات هم کاملا روی تیم و عملکرد خود مربی و بازیکنان تاثیر گذاشته و نتیجه‎اش بازی مقابل سوئد شده است.

اسکای مدعی شده درگیری‌ها به فاصله دو روز به بازی با سوئد به اوج خود رسیده است ونتورا هم با بازیکنان تیمش درگیر شده و به آن‌ها چنین گفته است: کارتان برای برگزاری جلسه محرمانه در رختکن عالی بوده، حالا بیایید بازیکنان را تمرین دهید و بعد تیم را انتخاب کنید.

این درگیری به حدی جدی بوده که بعد از زدن این حرف‌ها و زمانی که ونتورا برای چندین ساعت تمرینات تیم را ترک کرده، بازیکنان نمی‎دانستند که واقعا ونتورا قرار است بازگردد یا نه. او حتی جواب تلفن بازیکنان را هم نمی‎داده است.