۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
همین که نباختیم خوب است؛

برانکو: همیشه پیروز شدن کار ساده‌ای نیست/ بیرانوند جریمه می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف تیمش برابر پدیده گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند اما همیشه پیروز شدن کار ساده‌ای نیست.
کد خبر : ۳۸۹۵۱۱
صراط:  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف تیمش برابر پدیده گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند اما همیشه پیروز شدن کار ساده‌ای نیست.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل امشب(دوشنبه) پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: چیزی غیر از این انتظار نداشتم. تیم پدیده بی دلیل در رده های بالایی جدول قرار ندارد.

وی ادامه داد: از هواداران پرسپولیس ممنونم. با این حال نمی توانم از بازیکنانم ناراضی باشم. چون تمام تلاششان را انجام دادند. نباید انتظار داشته باشیم که مقابل پدیده بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: خوبی ما این است که فقط نباختیم. در چنین بازی های باید حواسمان را جمع کنیم که گل نخوریم. اینکه حریفمان نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند. از اینکه پیروز نبودیم متاسفم اما باید بدانیم کار ساده ای نیست که همیشه ببریم.

برانکو درباره روند فنی تیمش افزود: از بازی شاگردانم راضی ام. اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. پدیده یکی از بهترین تیم هاست. مقابل آنها خوب بودیم. اتفاقا من به آنها تبریک می گویم که خیلی خوب بازی کردند. در چنین بازی هایی مهم است که همان موقعیت های اولیه را گل کنیم اما نتوانستیم و تساوی در ادامه بازی بسیار خطرناک بود.

وی درباره رفتار هواداران در قبال بیرانوند و نوع برخورد او با این هواداران معترض گفت: من نمی‌دانم او چه واکنشی به هواداران داشته است. اما واقعا نمی دانم چرا آنها با هم مشکل دارند. او می تواند سرباز شود و در اختیار خودش باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره نشان دادن علامت «هیس» بیرانوند خطاب به هواداران گفت: من آن صحنه را ندیدم. البته که مهم ترین موضوع، هواداران هستند. اما طبیعی است که بازیکن هم انتطار حمایت از آنها را دارد. بازیکن پرسپولیس حداکثر شوق و خواست بردن را در تیمشان دارند. واقعا نمی دانم بیرانوند می خواهد چکار کند؟ من امروز هم با او صحبت کردم و گفت می خواهم بمانم. اگر بیرانوند هیس کرده باشد قطعا جریمه می شود.