۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲

حمله شجریان به اسلام در VOA

شجریان گفت: این ها هرگز با هنر کنار نمی آید، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند. باز هم نخواهند آمد.
کد خبر : ۴۰۱۱۰

به گزارش صراط به نقل از جام، "بیژن فرهودی" (خبرنگار صدای آمریکا) در تاریخ 30 مهر(22اکتبر) به سراغ "محمد رضا شجریان" (خواننده سنتی) رفت.
فرهودی با ذکر این مقدمه که : «گزارش بازرس ویژه سازمان ملل آقای "احمد شهید" در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نشان می دهد که حکومت ایران طی دو سال اخیر با هنرمندان چپ افتاده است.» نظر شجریان را در این باره جویا شد.
شجریان پاسخ داد : «به طور کلی این نظام و این حکومت ذاتا می خواهد همه چیز در اختیارش باشد. این نظام می خواهد همه چیز را به طور صد در صد زیر سلطه خود داشته باشد. اگر یک بخشی از حکومت نخواهد که با آنها باشد همه آن بخش زیر سوال می رود و می گویند که این مورد دارند و جلویش را می گیرند. اگر یک نفر پایش را از گلیم خود درازتر کند- از نظر آن ها - مشکلات زیادی سر راهش قرار می دهند. این ها هرگز با هنر کنار نمی آید، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند. باز هم نخواهند آمد. موسیقی هم مانند خیلی از هنرها نمی تواند در خدمت این ها باشد.»
شجریان با این اظهارات نشان داد که ابراز نارضایتی او از نظام 33 ساله جمهوری اسلامی ، بهانه ای بیش نبوده و مشکل اصلی او با اساس اسلام به عنوان یک مکتب آسمانی است. شجریان با تصریح به "کنار نیامدن 1400 ساله با هنر" انگشت اتهام را به سمت اسلام می گیرد و پرده از درونیات خود بر می دارد.
گویا اسلام ستیزی، یک بیماری واگیردار در جبهه مخالفان جمهوری اسلامی ایران است که به محض خروج از کشور عود می کند!
از کفریات گنجی و حقیقت جو و شیرین عبادی و سروش و ... بگیرید تا این اواخر که افضات محمد رضا شجریان هم به آن ها اضافه شد.

برچسب ها: شجریان اسلام voa
نظرات بینندگان
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۷۹
۵۷
اقا جون یادت نره قبل انقلاب و زمان که اسلام مد نبود وقتی ........... و....وو

بودند کسی تو را نشناخت
یادته
تو هرچی داری از انقلاب و اسلامه
وگرنه کی ههههههههههههای تو رو گوش میداد
اتش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر استاد شجريان شماها هم اول دهنتونو اب بكشيد بعد اسماستاد شجريان رو ببريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر شجریان ضداسلام ضدایرانی وطن فروش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
..................... sandis khor
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب جوي ميده صراط، اينكه با مشي فقهاي اسلام مشكل داره يعني مخالف اسلام؟ قضيه ي همون پوستين وارونه ست كه تنتون كردين. هر وقت با قرآن و حضرت محمد فاصله پيدا كرد اونوقت آژير بكشين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خد بر دشمنان اسلام و مسلمين
ساندیس خور
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ساندیس می خوریم و لی برا خوردنش وطنمون رو نمیفروشیم.
ما این ساندیس رو به همه چبزهایی که با هزینه آبروی وطن خریداری شده ترجیح میدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کوچکی شجریان است که بزرگی اسلام اورا اذیت کرده.
این موجودات ضعیف النفس هرچه که از این کشور خارج بشن بنفع ماست خودمون میسازیمت وطن
مگر جوان های پاک و اسلام طلب کم داریم از شجریان بهتر هم خواهیم داشت
صدای تو ارزانی کاباره های مدرن.
ما حنجره ایی رو که کوچکترین جسارتی به اسلام عزیز ازش خارج بشه دوست نداریم
همون بهتر که یک مشت بی حجاب و مشروب خوار بشینن و برات کف بزنن
خلایق هر چه لایق.
ک. نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۸۰
۵۴
آوازه خوانی که به خودش اجازه می دهد به اعتقادات میلیون ها نفر از هموطنانش اینقدر راحت توهین کند، چگونه ادعای هنرمندی می کند. روح لطیف هنر، چگونه با این اهانت ها و سیاه نمایی ها همخوانی پیدا می کند؟!
خوشبینانه ترین حالت این است که احتمالآ این پیرمرد، دچار اختلال حواس شده و هرچه به او دیکته می شود، در رسانه های ضد انقلاب مانند طوطی تکرار می کند. وگرنه یک هنرمند واقعی، هرگز به مردم خود پشت نمی کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما برنامه رو دیدی یا نه؟ طرف اصلی صحبت ایشون روحانیون بود نه اصل اسلام به ااعتقادات کسی هم توهین نکرد فقط گفت اینها(منظور روحانیون و متعصبین مذهبی) هزار چهارصد ساله که با هنر بخصوص موسیقی مشکل دارند که حرف درستی زده. شما کجای این رو توهین به اعتقادات دیدی که اینهمه مزخرف پشت سرش میزنی؟ تو مثلاً مسلمانی که براساس حرف یکی دیگه به آب خوردنی تهمت میزنی و دروغ میگی. بگو کجای حرفش اشتباه است؟ غیر از اینه که ایشون گفتند؟
ک. نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید با ادب!
اولآ حرف های من ممکنه از نظر شما مزخرف باشه ولی بهتره که در صحبت کردن، ادب رو رعایت بفرمائید.
وقتی آوازه خوانی مثل شجریان صحبت از 1400 سال می کنه، یعنی به اصل اسلام حمله می کنه. چون چیزی که عمر 1400 ساله داره، دین اسلام هست.

این آدم اسمی از موسیقی نیاورد، بلکه گفت اینها (منظور بزرگان اسلام)، با هنر مشکل دارند. در میان هنرهای گوناگون قدیم و جدید، موسیقی فقط یک مورد در میان صدها جلوه ی هنری هست. این نشون میده که این آدم، نه تنها از تاریخ هنر اسلامی چیزی نمی دونه، بلکه حتی از همون موسیقی هم سر در نمیاره. چون ما دانشمندان موسیقی دان مسلمان زیاد داریم.

اکثر علمای قدیم و جدید ایرانی و مسلمان، علاوه بر اینکه در باب ریاضیات و هندسه و نجوم و هیئت و فلسفه کتاب و تحقیق داشتند، در باب موسیقی هم نگارش دارند. البته علم موسیقی، با آوازه خوانی و مطرب بازی ای که امثال این اساتید(!) دنبالش هستند، کاملآ تفاوت داره. به همین خاطر ایشون فکر می کنه علمای اسلام با هنر مشکل داشتند، در حالیکه بزرگان اسلام، با عیاشی و مطربی و بی بند و باری مخالفت می کردند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر استاد شجريان شماها هم اول دهنتونو اب بكشيد بعد اسماستاد شجريان رو ببريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید خان مگر روحانیون مثل کشیش ها هستند که خواست خود را بیان کنند ؟ بابا دست از این بهانه ها بردارید 1400 سال روحانیون بودند که احکام اسلام را بیان کردند یا اینکه خود اسلام یک شئ بوده که خودش خودش را تعریف کند ؟
ساندیس خور
|
Iran (Islamic Republic of)
محض اطلاع اونایی که میگن با ........ بود نه با اسلام، باید بگم که 1400 سال پیش به دوران ائمه معصومین که سخنشون عین حق و عملشون منطبق بر اسلامه بر میگرده
شما هم نمیخواد از این وطن فروش حمایت کنی
اون با این کاراش به همه دراه توهین میکنه!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه ما داستان سپاه ابرهه و ابابیل رو شنیدم
وقتی ابرهه به مکه می خواست حمله کنه در راه به عبدالمطلب پدر بزرگ پیامبر رسید که داشت آروم آروم از مکه خارج میشد ازش پرسید تو نمی خوای از مکه و کعبه دفاع کنی عبدالمطلب در جوابش سخنی گفت بسیار شنیدنی: خدایی که کعبه رو درست کرده خودش ازش دفاع میکنه نیاز به امثال بنده نیست.
حال این داستان در مورد اسلام هم صادقه اسلام رو اعتقاد واقعی مردم حفظ می کنه نه روحانیون که کارشون شده تهمت زدن و تکفیر و تعزیر مخالفین. اسلام و اینها هم بهانه است. شما یک کلام در قرآن نگاه کنید ببینید جایی گفته ما نیاز به .......................... داریم؟ اینها دکانی است که شما برای سوء استفاده از دین باز کرده اید و هر کسی هم علیه شما موضع می گیرد سریع نسبت کفر و الحاد و عناد با خدا و اسلام به اون نسبت میدید.

شما خوب نگاه کنید بهمین تاریخ شیعه چقدر شیعیان رو در هزار سال پیش عذاب دادند که دست از آیئنشون بردارند. برنداشتند. اونوقت الان به یمن استقرار حکومت اسلامی شیعی! نظام باید دربدار دنبال سرکوب از دین برگشته ها باشه و یک قسمت عمده از نیرو های امنیتی و اطلاعاتی کشور کارشون شده مبارزه با گروه های تبشیری مسیحی و بهایی و غیرهم!

یکبار از خودتون بپرسید چرا؟ چرا باید اینقدر ایمان مردم ضعیف شده باشه با این همه ............................................! آیا این تکفیر ها و تهمت های جنسی و ناموسی زدن اثری داشته یا بدتر مردم رو جری تره کرده.

فکر می کنید چرا بغیر از قم و مشهد ما در شهرهای دیگه کم روحانی با لباس می بینیم؟ چرا مردم برخوردشون با روحانی بصرف لباسش بدتر شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید زیاد حرص نخور . این خانه از پای بست ویران است . حالا که کانادایی سیاست بیخیال شو برو زندگیتو بکن . کسی که خوابه را میشه از خواب بیدار کرد ولی که خودشو به خواب زده نمیشه .
ساندیس خور
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سعید:
نظر شما را به این آیه جلب می کنم!
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
در تفسیر نور اومده که عبارت منکم امه به عده ای از جامعه اشاره دارد که اسلام شناس و کارشناس دینی اند. پس وجود روحانیون به این ترتیب در قرآن هم توجیه شده!
محض حضورتون عین عبارت تفسیر رو هم در پایین آوردم
در مورد این که گفتی چرا با مبشرین مسیحی برخورد میشه باید بگم که این حرف هم در قرآن توجیه شده ولی چون از چند و چونش 100 درصد مطمئن نیستم شما خودت دنبالش بگرد( با این مظمون که به اهل کتاب تا بر علیه شما قیام نکرده اند به نیکی رفتار کنید و ازشون جزیه بگیرید)
در ضمن در مشهد و قم به علت این که مرکز حوزه های علمیه هست شما بیشتر از جاهای دیگه روحانی میبینی و این به معنای این نیست که روحانی فقط اونجا دیده میشه
در مورد این که گفتی به مخالفان روحانیت برچسب بی دینی زده میشه باید یه نمونه به شما معرفی کنم. آقای زیبا کلام این همه اختلاف نظر با رخیلی از روحانیون و من جمله رهبر انقلاب داره!!!!!
آیا کسی به ایشون گفته بی دین؟
کسی از دانشگاه اخراجشون کرده؟
خیلی لاز استادای دانشکده خود من هم همین طورند ولی کسی بهشون بی احترامی نمیکنه!!!
در ضمن ازتون خواهش دارم قرآن رو با نظر خودتون تفسیر نکنید وآیات اون رو بسط ندهید.( در مورد فرمایش پاراگراف دوم). امیدوارم قانع شده باشید!!!
قرارگرفتن آيه مربوط به امر به معروف ونهى از منكر در ميان دو آيه‏اى كه دستور اتّحاد و يكپارچگى مى‏دهد، شايد از آن رو باشد كه در نظام اجتماعىِ متفرّق و از هم پاشيده، يا قدرت دعوت به خير و معروف وجود ندارد و يا اينكه چنين دعوت‏هايى مؤثّر و كارساز نيست. امر به معروف ونهى از منكر، به دو صورت انجام مى‏شود: 1- به عنوان وظيفه‏اى عمومى و همگانى كه هركس به مقدار توانايى خود بايد به آن اقدام نمايد. 2- وظيفه‏اى كه يك گروه سازمان يافته و منسجم آن را به عهده دارد و با قدرت، آن را پى‏مى‏گيرد. چنانكه اگر راننده‏اى در خيابان خلاف كند، هم ساير رانندگان با چراغ و بوق به او اعتراض مى‏كنند و هم پليس راهنمايى براى برخورد قاطع با متخلّف وارد صحنه مى‏شود. درباره امربه‏معروف ونهى از منكر، روايات بسيارى آمده كه از نقل آنها صرف‏نظر و به اين مقدار بسنده مى‏كنيم كه على عليه السلام فرمود: اگر امر به معروف و نهى از منكر ترك شود، كارهاى نيك و خير تعطيل و اشرار و بَدان مسلّط مى‏شوند. 1- در جامعه اسلامى، بايد گروهى بازرس و ناظر كه مورد تأييد نظام هستند، بر رفتارهاى اجتماعى مردم نظارت داشته باشند. «ولتكن منكم امّة» 2- اصلاح جامعه و جلوگيرى از فساد، بدون قدرتِ منسجم و مسئول مشخّص امكان ندارد. «منكم امّة» 3- دعوت‏كننده‏ى به خير ومعروف بايد اسلام‏شناس، مردم‏شناس وشيوه‏شناس باشد. لذا بعضى از امّت اين وظيفه را به عهده دارند، نه همه آنها. «منكم‏امّة» 4- دعوت به خير و امر به معروف و نهى از منكر، بايد به صورت دائمى باشد، نه موسمى و موقّتى. «يدعون، يأمرون، ينهون» 5 - امر به معروف، بر نهى از منكر مقدّم است. اگر راه معروف‏ها باز شود، زمينه براى منكر كم مى‏گردد. «يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر» 6- كسانى كه براى رشد و اصلاح جامعه دل مى‏سوزانند، رستگاران واقعى هستند وگوشه‏گيرانِ بى‏تفاوت را از اين رستگارى سهمى نيست. «اولئك هم‏المفلحون» 7- فلاح و رستگارى، تنها در نجات و رهايى خود خلاصه نمى‏شود، بلكه نجات و رشد ديگران نيز از شرايط فلاح است. «يأمرون، ينهون، اولئك هم المفلحون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۶۶
۳۹
فاخر ترین و ارزشمندترین آثار هنری هنرمندان اصیل ایرانی، مربوط به سده های هجری و دوره ی اسلامی است. از آثار ارزشمند و ساختمان های زیبا و مساجد قدیمی اصفهان و شیراز و تریز، تا آثار شاعران بزرگ ایران زمین چون حافظ و سعدی و مولانا و خیام و عطار و ...، که در همه ی آنها، ابراز ارادت به اسلام و بزرگان دین دیده می شود.

آن وقت این مردک نادان می گوید 1400 سال است که دین با هنر کنار نیامده است! به راستی خودفروشی تا کجا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما واقعا منظور شجریان نفهمیدی ا خودتو میزنی به اون راه ! منظورش اینه که هنرمندها خوششون نمیاد کسی براشون تعیین تکلیف کنه .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون در مورد اصل اسلام چیزی نگفتند. هنر هم فقط معماری و خطاطی نیست(تازه در مورد اونها هم به نسبت کشورهای اروپایی ما ساختمان زیبای تاریخی کم داریم. خیلی قشنگن هستند ولی تعدادشون زیاد نیست) ایشون بیشتر در زمینه موسقی و سینما صحبت کردند شما میخواین بگین در مورد موسیقی شما مشکلی ندارید؟ سریع هم شروع می کنید به فحاشی و ادب و متانت خودتوت رو نشون میدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
............ baba
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون مثل اینکه دو روز رفتی اون طرف مثل خیلی ها، تاریخ و هویت خودت رو فراموش کردی. یادت رفته وقتی اروپایی ها در قرون وسطی داشتند گوشت همدیگه رو می خوردند، کتاب خونه های ممالک اسلامی پر از کتب علمی بود. یادت رفته که اروپایی ها وقتی اولین بار ساعت رو توی کشورهای اسلامی دیدند، فکر کردن توش جن داره و زدن شکستند و کتاب خونه های اسلامی رو غارت کردند.
حالا دیگه هنر اون ها شد زیباتر از هنر اصیل اسلامی-ایرانی؟! انگار تا حالا اصفهان و شیراز و تبریز یا همین محله های قدیمی تهران رو ندیدی که اینجوری مسحور هنر اربابان قرون وسطایی شدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آها جناب ناشناس یعنی میفرمائید هنرمندها از خدا هم بالاتر هستند ها ؟ پس با این حساب خدا هم نباید برای اینان ااحکام دین را میفرستاد چون هنرمند هستند دیگر نباید قانون هم برایشان تعیین تکلیف کنه اخه هنرمند هستند دیگه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم کسی نگفته ایران آثار تاریخی زیبا و برجسته نداره چرا داره ولی متاسفانه بعلت اینکه همیشه در معرض جنگ و ترکتازی بوده و اینکه قشریون مذهبی همیشه مشکلاتی برای هنر و هنرمند بوده. هنر هم فقط معماری نیست.
اما در مورد اینکه اروپا چنین بوده چنان بوده مثل اینکه شما فقط تاریخ این چیزها رو تو اروپا خوندی و فکر می کنی در ایران و کشورهای اسلامی دیگه از این مسائل نبوده بد نیست یک سری به تاریخ دوران صفویه خصوصاً اواخر این دوره در کتاب رستم التواریخ بزنی و همینطور در کتاب های تاریخی دیگه در مورد مسائلی که در صدر اسلام و کشور گشایی های اعراب به بهانه انتشار اسلام اتفاق افتاد بندازی تا بفهمی ما هم چندان سربراه نبودیم. کتابخانه های ایران رو هیچ اروپایی غارت نکرد و به آتیش نکشید کسان دیگری بودند که خودت بهتر از من میدونی که اکثراً ادعای اسلام و مسلمانی می کردند.
من مسحور چیزی نشدم و خوب شیراز و اصفهان رو دیدم ولی نمیدونم شما رم پاریس مادریذ فلورانس یا سایر شهرهای اروپایی رو دیدید یا نه و نسبت تعداد ابینه تاریخی رو نسبت به ایران مقایسه کردید یا خیر. هنر فقط نزد ما ایرانیان نیست.

راجع به تعیین تکلیف کردن هم منظور خدا نبود خدا تکلیفش باهمه مشخصه. موضوع دخالت حکومت و دولت در کار هنرمندان و زورکی وادار کردن آنها به انجام کارهایی بود که خوششون نمیاد.

آقایان شجریان که اینهمه الان بهش فحش میدید یک کلام گفته بود که خوشش نمیاد آثارش برای تصویر و فیلم بعضی از حضرات و مسئولین حکومتی پخش بشه. مشکل ایشون با شما اینه بیخود پای خدا رو وسط نکشید. اگر شما خودتان رو نعوذبالله با خدا یکی میدونید و فکر می کنید هر کسی برخلاف شما نظری بده یا حرفی بزنه میخواهد بالاتر از خدا باشه مسئله چیز دیگه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اروپایی های وحشی و قرون وسطایی بسیاری از کتابخانه های ممالک اسلامی با میلیون ها جلد کتاب ارزشمند علمی در جنگ های صلیبی به آتش کشیدند. ضمنآ امت اسلامی هیچ گاه دوره ای به تاریکی و کثیفی قرون وسطای اروپا به خودش ندیده.
امیدوارم از شنیدن واقیت های تاریخ ناراحت نشی، حتی اگه بر خلاف میل و تصورات قبلی ات باشه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده جواب این آقای ناشناس رو در مورد سابقه خودمان در مقایسه با اروپا گذاشته بودم چرا منتشر نمی کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۳۵
۵۸
بابا بکش بیرون از استاد چی می خوای همیشه یادت باشه استاد در قلب ماست شما برین یک فکری واسه چهره ی غیر موجه خودتون بکنید تو کوچه تو بازار همش یاد استاد وترانه هاشه
مرغ سحر ناله سر کن......
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
كار مرغه از ناله گذشته و ديگه جيغش درومده به استاد بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
afarin
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۳۶
۵۷
استاد دوستت داریم . درود ، درود و باز هم درود بر خسرو آواز ایران.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر منافقینِ استاد نما!
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۷۳
۴۳
ایشان خائن هستند و لعنت خدا بر خائنین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خائن؟ آها کسی مخالف شما باشه خائنه؟ یاد جملات معمر قذافی افتادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۳۶
۳۸
شجريان در قعر آتش جهنم قرار ميگيرد و مطمئن باشيد كسي كه با اسلام و انقلاب در افتاد سواي ور افتادن به زباله دان تاريخ خواهيد پيوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعدا معلوم میشه کیا میرن به قعر آتش جهنم مطربها یا ریاکاران .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نعوذبالله نمایندگی خدا رو داری؟ خودتون را با خدا یکی حساب می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا دوست ندارم با اين الفاظ صحبت كنم ولي واقعا چاره اي ندارم جز اينكه بگم چقدر شما ..............، شما و امثال شما هستن كه مملكت رو به اين روز انداختن. شجريان قاري قرآن با اسلام مشكل نداره با مسلمانان سنگ مغز مشكل داره.
y
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی . مخصوصا بابای خدا بیامرزش هم گفته بود اگه بری تو کار لهو و لعب دنیا ازت راضی نیستم
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۲۶
۲۶
من به عنوان کسی که تمام عمرم رو شجریان گوش دادم و خیلی بهش علاقمند بودم جوری که بهش عشق می ورزیدم. الان میگم: ................. شجریان...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر ما تو این سایت از این جملات کلیشه ای که من قبلاً طرفدار فلانی بودم بعد این شدم دیدیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
منم قبلا طرفدار اح....بودم ولی دیگه نیستم خاتمی بهتر بود
mohsen
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۲۲
۱۳
sharm avare
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۲۶
۲۲
حالا برای مثال هنر تو چه دردی از خلق درمان کرده فقط باعث شده تو مثل یک پیرزن هاف هافو نق بزنی به جیگر مردم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اون فقه اسلامی شما چه چیزی رو در این 30 و خورده ای سال درمان کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعظیم کردن شاه ایران در مقابل یک مقام ساده امریکایی، و خودباختگی ملت ایران رو درمان کرد. بیماری "ایرانی نمی تواند آفتابه هم بسازد" را درمان کرد.
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس الان هم كه شما در برابر روسيه داريد تعظيم مي كنيد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش فقط جلوی روسیه بود، از چین تا پادشاهی سوازیلند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای مارکسیست و ضد دین آمریکای مرکزی و جنوبی فراموش نشود !
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل از فقه اسلام نيست
مشکل از تنبلهاييه که هواي دلشون را به دستورات اسلام ترجيح ميدنن
وقتي به يه دستورالعمل عمل نکني
توقع نتيجه هم نداشته باش سعيدخان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز باحال الان کل کشور و ملت سی و اندی ساله که تحت حاکمیت همین فقه اسلامی شما اداره میشهو روحانیت محترم شکر خدا در تمام مناصب کلیدی کشور حاکم هستند و شکر خدا نتایجش رو در همه زمینه ها دیدیم این موضوع چه ربطی به امثال شجریان و غیرهم داره که بزعم شما آدم بی اهمیتی در این جامعه هستند ایشان چقدر وزن دارند که باعث اینهمه نابسامانی در عرصه های مختلف شدند؟
منتظر ظهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۲۲
۱۶
به قول شمس المادحين حاج منصور عرشي (حفظه االه) : شجريان نه ! شجر ذقوم !!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شمس ال............... بنظرم لقب بهتریه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
این شمسک! همون نیست که عین لاتهای قدیم حکم قتل صادر میکنه و نوچه هاش رسما آرزوی مرگ واسه دیگران می کنند
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر حاج منصور ارضی «عَرشی» و مرگ بر دشمن حاجی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابنی! به حرف گربه کوره بارون نمیاد! شما بشین مرگ و لعنت بفرست! مواظب باش فقط دیوارش سر خودت و شمسکت خراب نشه
دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱۵
۷
............ هنر استاد که دردی دوا نمی کنه ، هنرمن های صلی برای شما عوام هزار ............ همن هائی هستن که سه هیلیارد از پول رو بالا کشیدن و به ریش ما خندیدن ، ملودی زیبائی داشته این فعل بر ساز دولت عدالت گستر ! و به گوش شما ...........ان کاملا" آشنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ahsant
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱۹
۲۱
انتقادش از نظام بوده نه اسلام
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
و کسانی که از اسلام و مذهب برای خودش دکان و بارگاه درست کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادم نبود نظام جمهوری اسلامی 1400 سال پیش تاسیس شده بود!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
موضوع فقط حکومت اسلامی نیست حکومت اسلامی شکل کامل این درگیریه موضوع رابطه روحانیت و مذهبیون افراطی با هنرهای مثل موسیقی و سینما و تئاتر و مجسمه سازی و حتی نقاشیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موضوع اصلی، مخالفت مذهب (همه مذاهب نه فقط اسلام) با بی بند و باری جنسی و فساد اخلاقی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس آیا شما بی حجابی را مساوی بی بند و باری جنسی و فساد اخلاقی میدانید !؟ انصاف داری ؟ عدالت چی ؟ یعنی اون بدبختهایی که تو کشورهای دیگه بی حجابن و از صبح تا شب جون میکنن برای شوهر و خانواده شون حق کسی را هم ضایع نمیکنن بی بند و باری جنسی دارن ؟
علمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱۹
۱۱
هنرمندکسی هست که تمام مردم با عقاید مختلف به او عشق بورزند.صدا هنراکتسابی هست.هنر اصلی در ذات افراد قرار دارد.کسی که به اعتقادات مذهبی خود و دیگران توهین می کند.هنرمند نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً کی توهین کرده عزیزم؟
ثانیاً کسی از این صحبت میکنه که خودش قائل به احترام به مردم با هر عقیده و نظری باشه شما که هر کسی علیه شما باشه هزارتا تهمت ناموسی و جنسی و اخلافی هم بهش می زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اروپایی ها باش که میگن همه ی مسلمون ها بدون استثنا تروریست اند، ببین چقدر دموکراتیک هستند و به عقاید مختلف احترام می گذارند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس لطف کنین وقتی جوابی برای دادن ندارین حرف حقو و وارونه جلوه ندین تا بشه تخریبش کنین . اولا شما اگر سندی داری ثابت کن که اروپایی ها گفتن همه مسلمونها تروریست هستن . منظورتون از اروپاییها کیست ؟ همه مردم یا همه کشورها . حتی اگر اینو گفته باشن لزوم وجود ازادی عقاید مختلف را رد نمیکنه .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً همه اروپایی ها اینطوری نیستند؟ ثانیاً قرار شما هم که ادعای اسلام و اخلاق دارید مثل اونها باشید و از اونها سرمشق بگیرید؟ در این موارد خوب اروپا و غرب رو ملاک قرار میدید(البته فقط جنبه های بد اونها)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۲۱
۸
"به طور کلی این نظام و این حکومت ذاتا می خواهد همه چیز در اختیارش باشد. این نظام می خواهد همه چیز را به طور صد در صد زیر سلطه خود داشته باشد. اگر یک بخشی از حکومت نخواهد که با آنها باشد همه آن بخش زیر سوال می رود و می گویند که این مورد دارند و جلویش را می گیرند. اگر یک نفر پایش را از گلیم خود درازتر کند- از نظر آن ها - مشکلات زیادی سر راهش قرار می دهند."
وجدان داشته باشید، این قسمت از حرفش دروغه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۱۸
خوشم از صداش میو مد ، اما متاسفانه هم خانواد ه اش رو عریان کرد ، هم به وطن خیانت کرد و هم به اسلام توهین کرد. و من فکر می کنم اینها نتیجه همان زیاده خواهی و آزادی کاذبی است که اینجور افرادی خواستار اون هستند . شک نکنید با همه این غلط هایی که می کنه ، از ته دل آزار می بینه و باطنش همون صداقت پاکی دیروز رو می خواد. لعنت به افراد خائن مثل شجریان.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کسی موی سرش پیدا باشه یعنی عریان؟؟؟؟
پس الان اکثریت مردم دنیا عریان هستند. شما خودتون رو با وطن یکی می بینید.

ایشون گفتند موسیقی منو برای هر کسی نذارین این زیادی طلبیه و آزادی کاذب خواستنه؟

هر کسی با شما نباشه یعنی خائنه؟ خائن به کی؟ به شما یا به کشور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خائن به نظام برآمده از رای ملت، خائن به اعتقادات یک ملت، خائن به خون شهدایی که برای برقراری این نظام، از جون خودشون گذشتند، تا امروز یک مشت مطرب بی هویت، برن انگلیس و جلوی دشمنان دیرینه ایران، تا کمر خم بشن!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نظام برآمده از رای ملت.......
فرهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۱۳
والا بخدا این آدم اصلاً هنرمند هم نیست چه برسه به استاد . این با اون صدای کفتری اش سی و چند ساله که پدر موسیقی اصیل ایرانی رو در آورده .سال 1353 در برنامه رادیو اف ام تهران از یک اثر بسیار ارزشمند مرحوم عارف قزوینی با نام گریه کن که گر سیل خون گری ثمر ندارد ، دو اجرای متفاوت پخش شد یکی با صدای مخملین مرحوم بنان و دیگری با اصوات زیق زیقی این آدم . فقط وقتی این دو اجرا را در کنارهم گوش کنید متوجه می شوید من چه می گویم . از همه اینها گذشته این آدم ننگ چسبیدن به دامان آمریکایی ها را بچان خریده که دیگر حتی برای طرفدارانش هم پشیزی ارزش از خودش باقی نگذاشته خدا لعنتش کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا موسیقی شناس! نچایی! برگرد زیر پتو بابا!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهادی جان همین امروز کفتری بودن و زیق زیقی بودن صدای این بنده خدا رو کشف کردی؟ لابد اگر برای بعضی از محبوبین شما آواز می خواند و ابراز چاکری و جانثاری می کرد صدای داوودی داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه، الان که برای اربابان انگلیسی ابراز چاکری می کنه خوبه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما جمله ای از ایشان شنیده اید در مدح انگلیس یا آمریکا؟ چرا هر کسی علیه شما صحبت بکنه میشه از دید شما میشه مداح انگلیس یعنی یا ماست یا برماست!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
ای کاش این بابا که اینقده دچار توهم شده و فک میکنه فقط خودش هنر رو شناخته یه سری میزد به تاریخ و داستان بزرگانی چون میرزا جهانگیرخان قشقایی رو میخوند تا براش درس عبرت بشه.میرزا جهانگیرخان کسیه که امام خمینی افتخار شاگردی با چند واسطه اونو داره. و هنر رو هم بهتر از آقای شجریان میفهمید.توصیه میکنم برا رو کم کنی این آقایانی که بدون مطالعه حرف میزنن صراط زندگی نامه آین فیلسوف بزرگ که مدتی از زندگیشو به نوازندگی تار مشغول بوده رو رو سایت بزاره تا شاید معنای واقعی هنر برای آقایان روشن بشه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیرخان قشقایی بعد از روحانی شدن هم تار میزدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا كه كتاب مي خوني يه خورده بيشتر بخوان فارابي ابن سينا زرياب موصلي مراغي و از نخستينها نكيسا و باربد را هم بشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۹
این آقا اگه راست میگه با نظام مخالفه چرا در برنامه سال تحویل عید نوروز چند سال پیش تلویزیون حاضر شد. نه جانم این بابا هرجا که به نفعش باشه همون جا حاضر میشه. چرا آدم باید اینقده بی ظرفیت باشه که اگر فرض کنیم حرف تلخی هم شنیده باشه فورا بره و با دشمنان قسم خورده اسلام بریزن رو هم و با اونا هم کاسه بشه. من کسی هستم که سالها با کنسرتهای این بابا از یاد ایام گرفته تا دودعود تا دلشدگان و ..... زندگی میکردم و به خودم میبالیدم که همچین گنجینه ای در موسیقی داریم اما بعد از این خیانتها همش رو گذاشتم کنار. چونکه دین و وطن از نظر من مهمتره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چون که اون موقع ازش خواهش کرده بودند و قول داده بودند بدون اجازه اش آثارش رو برای هر تصاویر و فیلم های هر کسی پخش نکنند.
من خبر نداشتم دشمنان شما دشمنان قسم خورده اسلام هستند. اسلام یعنی شماها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرش که الان آثارش رو با تصاویر شبکه های صهیونیستی مثل بی بی سی و صدای امریکا پخش می کنند.
این آدم لیاقت ایران و انقلاب بزرگ این مردم رو نداشت، لیاقتش همون روباه پیر و یانکی های امریکایی هستند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس نمایندگی انقلاب و ایران و ملت ایران را دارند و از طرف همه ملت برای دیگران خاک بر سری طلب می کنند.

من کشته مرده این ادبیات حق مدارنه و اخلاقی و ولایت مدارتان هستم!
ممل
|
Netherlands
|
۱۱:۵۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۵
۹
بهتر بود او لمنظور طرف مقابل را کاملا بفهمیم بعد قضاوت کنیم ....قضات محترم
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱۱
۱۰
یکی از کنسرتاش فک کنم کنسرت بم بود که وقتی مرغ سحر رو اجرا میکرد یه مشت از این دخترای سوسول دماغ عمل کرده با اون وضع لباس که همشون معلوم بود از بالا شهر اومدن و تنها مشکلشون آزادی(!) بود با حالتی احساسی در حالی که اشک میریختن اونو همراهی میکردن. من بیشتر این احساس بهم دست داد که اگر مشکلی هم در مملکت وجود داره حداقل اینا مشکلی ندارن و فقط خوشی زده زیر دلشون و از فرط مایه داری اومدن خودی نشون بدن. وگر نه ولا اگه آزادی هم تو این مملکت هست بیشتر سهمش مال همین جماعته. هر جور میخوان لباس میپوشن و هر کاری هم دلشون میخواد میکنن و به کسی هم حق نمیدن ازشون انتقاد کنه. حالا من موندم نقمه آزادی بشر رو برا چه جور آزادی میسرودن خدا عالمه. شاید استاد بهتر بدونه! تونستین ازش بپرسین و به ما هم بگین.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما الان این صحنه کنسرت بم یادت اومد ماهور جان. اگر این بنده خدا مدح شماها رو میگفت که احسن الخالقین بود!.

دیدم چقدر آزادی دادین/ بله به شما آزادی فحش دادن به مخالفین و منتقدین نظام رو دادن فکر کردن به همه آزادی دادن. برخورد زیبای نیروی انتظامی و شما عزیزان عرزشی هم با کسانی که لباسشون به میل شما نیست خوب دیدیم شکر خدا فیلمهاشهم رو همین اینترنت هست. خیلی آزادی هست در حد اینکه مردم بجرم آب بازی دستگیر می کنند!
نه اصلاً نشریه توقیف میشه نه فعال سیاسی اجتماعی دستگیر میشه نه کتابی و نه فیلمی توقیف میشه نه سایتی مسدود میشه نه کسی از تحصیل محروم میشه، نه کسی ممنوع التصویر میشه. همه چیز آزاده الان از خوشی مردم ایران نمی دونن چیکار کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید به نظرت مردم توی مهد دموکراسی یعنی اروپا(!) کاملآ آزادند؟ به نظرت یک بانوی محجبه می تونه در فرانسه یا سوئیس آزادانه و با حجاب اسلامی که بهش اعتقاد داره، سر کلاس دانشگاه حاضر بشه یا توی محل کارش حجاب داشته باشه؟ به نظرت تا حالا هیچ نویسنده یا فیلم سازی به جرم انتقاد از هولوکاست، تحت تعقیب قرار نگرفته یا حتی زندانی نشده؟!

چرا هر کاری ارباب های اروپایی می کنند خوبه، و هر کاری از سوی مسئولین ایران در راستای سیاست های اسلامی نظام انجام میشه بد و نشان دیکتاتوری هست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کار غلط، غلطه فرقی هم نداره ما انجام بدیم یا اونها . اشتباه و سیاست اشتباه اونها دلیل بر تطهیر کارهای ما نیست . آیا کشوری نیست که توش هم افراد با حجاب راحت زندگی کنند هم افراد بی حجاب که شمل میخوای از اون کشورهای اروپایی که میخوان به زور کارشونو پیش ببرن تقلید کنی ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم
اول از همه بگم که غرب مدینه فاضله نیست و منم شیفته سار غرب نیستم بله اینجا هم مشکلاتی هست اما باید نسبی نگاه کنیم مشکلات شما در چه حد است و مشکلات غرب در چه حد است.
در مورد بانوی محجبه در فرانسه و سویس اگر منظورتان داشتن روبنده و برقع در معابر عمومی است که این ربطی به اسلام ندارد در اسلام همینکه مو و زیر گلو مشخص نباشد کافی است و مشاهده قرص صورت زن مشکلی ندارد. این خانم های برقع پوش هم بنابر دین نیست بنابر سنتی است که در اعراب بادیه نشین جاری است و متاسفانه بخاطر مشخص نبودن هویت شخص برقع پوش محمل خوبی شده برای گروه های تروریستی.
اما اگر در مورد حجاب در دانشگاه یا مدرسه می فرمایید اولاً تا آنجایی که من میدانم ما در سویس چنین قانونی نداریم مگر اینکه خود دانشگاه یا مدرسه قانون خاص خودش را داشته باشد همین الان خیلی از دختران محجبه در مدارس و دانشگاه های سویس مشغول تحصیل هستند.
در فرانسه هم تمام مدارس و دانشگاه هایی که با بودجه عمومی اداره میشوند قانون لایسیته در آنها برقرار است ( که البته از نظر منهم مشکل دارد ولی دارای پشتوانه و جلوگیری کننده از سابقه بد تاریخی است) فقط هم خاص مسلمانان نیست، یهودی هم هم حق ندارند با لباس خاص خودشان باشند و همینطور مسیحی ها حق حمل شمایل حضرت مسیح رو ندارند. این قانون رو هم یک گروه وضع نکردند مجلس ملی فرانسه که شکر خدا نه شورای نگهبان دارند نه عدم التزام به اصل مترقی ولایت فقیه دارند تصویب کرده و وحی منزل هم نیست امکان داره عوض بشه چون بر اساس خواست مردمه نه خواست یگ گروه که خودشون رو به خدا میچسبونند و قوانینشون تغییر ناپذیره. همین مسلمانها که مشکل حجاب دارند می توانند در مدارس خصوصی خاص خودشان تحصیل کنند و کسی هم معترض حجابشان نمی شود. اکثریت این افراد هم فرانسوی الاصل نیستند بلکه از کشورهای عربی آمدند و کسی برایشان فرش قرمز پهن نکرده بود که بیایند و هرطور که دلشان می خواهند عمل کنند.

همه این حرف ها بکنار هر کسی می تواند عمل فرانسه را نقد کند الا شما شما اجازه می دهید یک مسیحی یا یک خارجی بدون حجاب باشد حتی در معابر عمومی ؟ کسی این حرف ها رو میزنه که خودش آزادی به غیر بده بعد شاکی باشه.

در مورد داستان هولوکاست هم بنده هم رفتار دولت های اروپایی و فرانسه رو تایید نمی کنم ولی فقط خواستم اشاره بکنم که اولاً تعداد این تابو ها در فرانسه ها بمراتب از حکومت اسلامی شما کمتره در تلویزیون و شبکه های خبری فرانسه بارها و بارها اتفاق افتاده که اسرائیل زیر سئوال رفته و فیلم جنایت هاش پخش شده؟ شما چی تا بحال شده فیلم جنایت های کشورهای دوست خودتون رو پخش کنید؟ همین الان سوریه امن و امانه؟ ثانیاً نگاه کنید مثلاً به برخورد قوه قضاییه فرانسه در مورد روژه گارودی که در مورد یک مسئله خارجی فرانسه صحبتی کرده با برخورد قوه قضاییه با شخصی مثل دکتر احمد زید آبادی، هاله سحابی و هدی صابر، سعیدی سیرجانی و ده و صدها نفر مانند اینها...
شما جدا خودتون را با فرانسه مقایسه می کنید؟
اصلاً گیر فرانسه و آمریکا و غرب هم بدکاره و ستمکاران شما که ادعای اسلام و اخلاق و اینها دارید چرا این موقع ها ملاک مقایستان استکبار جهانی می شود؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته نباشي که اينهمه وقت گذاشتي واسه کامنت!:

داداش يه سوال
اين مسأله که مجلس ملي فرانسه بر اساس خواست مردمه
موضوع جالبيه
اونوقت اين شلوغ پلوغياي اخير چيه ماجراش؟؟؟؟!!!
به نظرم مردم با دولتشون مشکل دارنا!!!
خودشون که اينجوري ميگن اگه شما تفسير به راي نکني داداش من!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم یک حمله ای هست از آیت الله خامنه ای که فرمودند "حل و فصل همه اختلافات در سر صندوق رأی است نه در کف خیابان" اگر شما به این مسئله اعتقاد دارید پس نباید اعتراضات گروهی را در پاریس یا چند شهر نظر کل مردم فرانسه بدانید. چطور شما وقتی تهران شلوغ شد فرمودید که اینها اکثراً از قشر متوسط و مرفه جامعه هستند و نماینده کل ملت نیستند ولی به فرانسه و انگلستان رسید تظاهر کننده ها نماینده کل ملت فرانسه شدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱۵
۱۵
درود بر استاد
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اوس نجّارِ سرِ کوچهِ ننه جونِ کروبی!!!
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱۷
۱۴
شجریان مایه ننگه!هنر بدون تعهد به درد جرزلای در میخوره!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته منظور از تعهد، تعهد و چاکری و جانثاری نبست به مقامات حکومتی و شما دوستان عزیزه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه منظور از تعهد، تعظیم کردن در مقابل کارمندان وطن فروش بی بی سی، و مثل طوطی تکرار کردن جملاتی است که از سوی اربابان امریکایی دیکته میشه.
واقعآ کار این مطرب به کجاها که نکشید !!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من یکبار ندیدم شجریان در دفاع از انگلیس یا آمریکا حرفی بزنه اینکه شخصی علیه شما صحبت بکنه دلیل بر این نیست که چاکر آمریکاست. متاسفانه شما خودتون رو ملاک خوبی و بدی کردید. و وطن رو مساوی با خودتون و نظامتون میدونید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱۱
۱۵
این فکر کرده که کیه ،انشاا... که خدا اون صدارو ازت بگیره تا بفهمی ،که البته بعید بدونم که کسی که خودشو به نفهمی زده بخواد بفهمه...بی لیاقت....!
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مي توانم بگويم خفه شو
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۶
تمومش کنید این حرفهارو بــــــاور کنید خسته شدیم از:
اینهمه بی کفایتی مسئولان - اینهمه اخبار جعلی - اینهمه تکذیبیه - اینهمه روز را شب جلوه دادن و شب را روز - اینهمه رستم شدن برای رفع مشکلی که خودشان خلق کردن - اینهمه تضاد اخبار و اطلاعات - اینهمه سرپوش گذاشتن به گرانی و تورم سرسام آور - واینهمه وعده های دروغین - اینهمه رشته های گم شده و رها شده اختلاس های کلان و حیف و میل سرمایه های کشور و بیت المال وپرداختن به چنین موضوعات کم اهمیتی
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
شجريان:
حرمت صداتو نگه ميداشتي چون امانت خدا بود براي امتحان تو
اگه آن استعداد رو خدا بهت نداده بود چه؟ حالا به خدا هم اعتراض! اين عوض سپاسگزاري توست.
گيريم كه عوامل جمهوري اسلامي بد، تو كه اسلام و قرآن و همه چيو زير سؤال بردي نه كه وطن فروش بلكه اسلام فروش.
به جاي اينكه اگر مشكلي هم هست خودتو فداي اسلام كني ، براي اميال كثيف درونيت اسلام رو فداي خودت ميكني.
مرگ بر شيطاني كه تو را در خود هضم كرده سوارت شده و تاخت ميكند.
از چهره ات كراهت ميباره ، ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۹
۱۱
واقعا این اقا گندشو در آورده
چرا وقتی از قبال مملکت به یه جایی می رسند فکر می کنند باید در مورد همه چی اظهار نظر کنن
خوبه این اقا تو همین مملکت استاد آواز شده و الا منکر این همه کلاس های موسیقی و استعدادهای ایرانی می شد و می گفت اصلا تو ایران کسی موسیقی کار نمی کنه!!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور بقیه راجع به هر چیزی اظهار نظر بکنند مشکلی ندارد چطور بعضی روحانیون در برنامه های صدا و سیمای شما شاد شدن مردم با موسیقی را با بیشتر شیر دادن گاوها با شنیدن موسیقی مقایسه کنه بد نیست. چطور حضرات روحانی می توانند در هر امری نظر بدهند؟ چطور مقامات حکومتی شما می توانند در هر علم و هنری نظر بدهند. ایشان راجع رابطه هنر با روحانیون و قشریون مذهبی صحبت کردند و حق خودش بعنوان یک عضو جامعه برای اینکه آثارش توسط حکومت مورد سوء استفاده قرار نگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون طوری "حکومت حکومت" می کنی که انگار مسئولین نظام جمهوری اسلامی از مریخ اومدن! با با اینها همین مردم هستند که توسط خود مردم برای مسئولیت های سیاسی و اجتماعی انتخاب میشن. یک روز اصلاح طلب رای میاره، و یک روز اصولگرا. یک روز تفکر اصلاح طلبی (درست یا غلط) بر مملکت حاکم شده و یک روز هم تفکر اصیل اصولگرایی.
لطفآ اینقدر با توهین به حکومت، مستقیمآ به هموطنانت توهین نکن!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم از ماست که برماست. نه صدام از جایی دیگه ای اومده بود نه قذافی هر دو عراقی و لیبیایی اصیل بودند.
انتخابات نمایشی شما که شورای نگهبان تمام مخالفین باندتون رو حذف می کنه جایی برای رای گیری نمیزاره. من به هموطنام توهین نمی کنم اونهایی توهین می کنند که نظر خودشون را بالاتر از همه می دونند و به مخالفین خودشون هر آنچه که لایق و شایسته خودشان و خانواده شونه نثار می کنند. مشکل بنده با اونهاست. شما می خواهید عاشق آقای ایکس باشید باشید ولی حق ندارید به بقیه توهین کنید. به بقیه توهین کنید به شما هم توهین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اینه که مسئولین توسط خود مردم برای مسئولیت های سیاسی و اجتماعی انتخاب میشن بعد که رای آوردن و ..................... کارهای دیگه میکنن . هرکسی درگیر سیاست و قدرت بشه دیگه نمیتونه ادعای صداقت و طهارت کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضور 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 حرف شما رو کاملآ نقض می کنه. چون مخالفین نظام صدام و قذافی و آل خلیفه و آل سعود اصولآ پای صندوق های رای حاضر نمی شوند، چون مخالف اصل حکومت هستند. پس شما نمی توانید ایران را با آن کشورها مقایسه کنید، چون نمی توانید اصل "حضور مردم" در انتخاباتی را که جمهوری اسلامی برگزار کرده را انکار کنید!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حضور 85 درصدی که فرمودید منجر شد به نا آرامی های پس از انتخابات که دلیل عمده اش استفاده از رانت حکومتی برای تبلیغ، دفاع غیر قابل توجیه برخی از اعضاء شورای نگهبان از یکی از کاندیدا ها. دخالت برخی ارگانهای نظامی و شبه نظامی در روند انتخابات و غیره. جالب اینجاست که در طول همون دوره بسط نشینی رئیس جمهوری منتخبتان در مورد قضیه وزارت اطلاعات بعضی ........................................................................................!!!
از همه اینها بگذاریم می خواهم شما را به یک نمونه تاریخی ارجاع بدم. یکی دو ماه قبل از سقوط صدام، حکومت بعثی یک انتخابات ترتیب داد و طی اون انتخابات 99 درصد به صدام حسین رای دادند بعد از اعلام نتیجه هم صدام حسین به خیابانهای بغداد رفت و تلویزیون عراق که از روی ماهواره پخش میشد تصاویر استقبال مردم از صدام و پیام تبریک اونها را پخش می کرد.
مهم این نیست که انتخابات هست مهم اینه که روند انتخاب شدن چطوریه، و منتخبین چقدر در امور اساسی کشور می توانند دخالت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل "حضور 85 درصدی در انتخابات" یعنی تایید نظام حاکم بر آن کشور. حالا شما برای خودت آسمون ریسمون بباف. در همه جای دنیا میزان مشارکت در انتخابات را مایه ی افتخار می دانند.
اگر ایران هم مثل عراق زمان صدام است پس چرا وحشی های امریکایی حمله نمی کنند تا چند روزه کل ایران رو از دست حکومت(!) خارج کنند؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
درصد شرکت مردم عراق در انتخابات صدام حسین خیلی بیشتر از 85 درصد شما بود عزیزم!

در مورد حمله آمریکا (که امیدوارم اتفاق نیفته) زیادی خوش خیال نباش. بغیر از حکومت شما کسان دیگری هم هست که آمریکا بهش حمله نکرده. آسیاب به نوبت زمانی که آمریکا به صدام حمله می کرد قذافی فکر نمی کرد یک روز هم نوبت خودش میشه و همین صحبت های شما رو می فرمودند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم شما نمی تونی حضور اکثریت در انتخابات ایران رو انکار کنی. حالا از هر کجا که می خواهی مثال بیار.

سی و سه سال است که دشمنان ایران و امثال شما دارن میگن آسیاب به نوبت، نوبت ایران هم می رسه.
کارتر رفت، ریگان رفت، کلینتون رفت، بوش گنده رفت، بوش کوچولو رفت، اوباما هم که داره میره، بابا پس کی نوبت ما میشه خسته شدیم؟!!

اشتباه شما در اینجاست که نمی دونی "حکومتی توسط دولت های خارجی ساقط میشه که به اونها وابسته باشه". از صدام و حسنی مبارک و بن علی گرفته تا همین قذافی، همه شون وابسته به یک یا چند دولت خارجی بودن. یکی علنی و دیگری در خفا. ولی جمهوری اسلامی نشون داده پای منافع ملی که برسه، حتی با روسیه و چین هم رودرواسی نداره و از اونها شکایت می کنه.
و البته اگه اینگونه نبود، ما سی و چند سال تحت شدید ترین تحریم ها نبودیم.
حسین
|
Netherlands
|
۱۲:۱۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۹
۵
اگه واقعا هر مسلمانی را بخواهید دشمن اسلام معرفی کنید و به هر بهانه ای او را مرتد اعلام کنید فکر نکنم دیگه چیزی جز اسم و تاریخی از اسلام باقی بماند اسلام دین رحمت و بخشش و برادریست لطفا انگیزه های سیاسی را وارد اسلام راستین نکنید
شجريان!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۹
۲
افاضات و نه افضات!!!...
در ضمن سخنان استاد اضافات مي باشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱۰
۹
چقدر جالب! یک روز خودش می خواند "ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا". و امروز خودش، جزو همان کسانی است که از نور به دامن تاریکی غلطیده اند.
سرنوشت سیاه کسانی چون شجریان برای همه ی ما عبرت آموزه و باید بدونیم که شیطان، حتی از گمراه کردن یک پیرمرد هفتاد ساله هم نا امید نمیشه.
اعوذ باالله من الشیطان الرجیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از دید شما چون اسلام رو مساوی روحانیت(.....................) یکی حساب می کنید بله ایشون از دید شما به دامن تاریکی غلطیده و نعوذبالله خدا هم برای خودتون هستید و روشنی و تاریکی هم تعریف می کنید
بچه قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۹
۸
اون بالا بالا ها یک به اسم آتش گفته بود اول دهنتونو آب بکشین بعد ام استاد رو ببرید .
شرمنده آتیش فکر نکن خیلی آتیشی ما بچه قمیا اولندش کراهت داریم اسم این مرتیکه رو ببریم دویومندش اگروم یوهویی اسم نحسش از دهنمون در رفت به روی دو تا تخم چشمامون میریم دهنمونو آب می کشیم جیگره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بچه قمیها !؟؟؟؟ کی میخوان کاربرای این سایت یاد بگیرن نظر خودشونو بگن بیخود لشکرکشی راه نندازن از طرف کل شهر و محل و مملکتشون نظر بدن ؟
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ما تنکابنی ها نیز از بردن نام این مردک کراهت داریم.

«مرگ بر منافق»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ندیدم کسی به جنابعالی بعنوان یک آدم عقده‌ای! نمایندگی مردم تنکابن رو داده باشه! خدا شفات بده
سعید
|
Canada
|
۱۸:۴۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۶
۷
من واقعاً تعجب می کنم از بعضی عزیزان عرزشی که خودشون رو به اون راه می زنند و مخالفت و عناد اکثریت فریب به اتفاق روحانیت و قشریون و متعصبین مذهبی رو با هنر (به مفهوم کلی آن) و بخصوص موسیقی و سینما و تئاتر و مجسمه سازی کتمان می کنند. هنر فقط معماری و خطاطی نیست. این که گفتید فارابی و ایکس و ایگرگ در زمینه موسیقی کتاب داشتند و اینها هم دلیلی نیست که از طرف روحانیت و قشریون مشکلی برای ایشان ایجاد نشده شما مقایسه کنید توسعه موسیقی در این کشور با کشورهای دیگر و اینکه چه تهمت ها برموسیقدانان در کل تاریخ زده نشده.
وقتی یکی از مسئولین ارشد حکومتی رسماً در یک جلسه رسمی به وزیر فرهنگ و آموزش عالی نهی می کنه از توسعه موسیقی و آموزش موسیقی و می فرمایند: "من اعتراض دارم، یه چیزهایش عکس شده، یعنی الان در دانشگاه های کشور ترویج موسیقی می شه، نباید بشود، ترویج موسیقی می شه، ترویج موسیقی یک کاری است برخلاف مذاق اسلام. " شما دیگه چی میگید.
ناشناس
|
Canada
شما هم دقیقآ مثل همون عرزشی ها (یا شاید هم بی ارزش ها) ، اصلآ متوجه موضوع نشدی. اینکه ما دانشمندان مسلمان و موسیقیدان داشتیم و داریم کاملآ درسته و هیچ مخالفتی هم از سوی علما و بزرگان دین با "علم" موسیقی نشده. همون طور که با علم ریاضیات و هندسه مخالفتی نبوده.
به قول دوست مون، مخالفت بزرگان دین، با فساد و فحشا در پوشش موسیقی بوده. یعنی استفاده از هنری به اسم "موسیقی" برای ترویج فساد و بی بند و باری.
آیا به نظرت هنرمندان موسیقی دانی مثل فارابی یا عارف قزوینی و ... رو میشه با فلان خواننده ی برهنه ی گروه متالیکا یا شیطان پرستی مقایسه کرد؟! خب هر دو دنبال موسیقی بودند دیگه!!
هیچ آدم عاقلی این دو تا رو یکی نمی دونه، چون اولی به دنبال علم موسیقی بوده و دومی، فقط به فکر ترویج فساد در قالب موسیقی.

امام خمینی(ره) هم یک جمله بسیار معروف دارند که فرمودند: ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم.
ناشناس
|
Canada
اگر بخوایم مثل قضیه حجاب به صدر اسلام اقتدا کنیم کلا باید موسیقی بیخیال بشین . پس دیگه بحث نکنید این موسیقی خوبه اون موسیقی بده !
سعید
|
Canada
مگر این بنده خدا متالیکا بوده یا شیطان پرستی خونده؟ بنده جمله جمله اون شخص مهم مملکتی رو برای شما گذاشتم برخلاف نظر شما روحانیت با اصل موسیقی مشکل داشته نه شکل و فرم خاصی از اون. شما بد نیست به کتابهایی که در حوزه در مورد موسیقی منتشر میشه توجه بکنید شما تا بحال طلبه یا روحانی نوازنده موسیقی دیدید؟ یک نظری به صحبت های امام جمعه محترم مشهد بندازید که حتی اجرای موسیقی ستنی هم در مشهد ممنوع کردند.همینطور خیلی فیلم ها که مجوز ارشاد دارند/. بینی و بین الله اینهایی که در مشهد میخواستند برنامه موسیقی اجرا کنند متالیکا بودند؟ شیطان پرست بودند؟

بنده خوب متوجه شدم مثل اینکه شما متوجه نشدید که در طول تاریخ همین متهجرین که الان قدرتشون زیاد شده چه بلایی سر امثال فارابی ، رازی و خوارزمی و خیام و امثالهم می آوردند. همان عارف قزوینی که اسم بردید خودش مثال خوبیه که چقدر از این جماعت روحانی ( البته به استثناء بعضیها) نالیده. شجریان هم بنده خدا نه شیطان پرست بوده نه متالیکا خوان که مثلاً بخاطر این با روحانیت مشکل داشته باشه.

البته روحانی خوب هم هست اما خیلی خیلی کم متاسفانه.
ساندیس خور
|
Canada
آقای سعید عرزشی رو اگه به عمد نوشتی که خیلی بی شخصیتی!
اگر هم بلد نیستی باید بگم که درستش ارزشی هستش
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۵
۵
من به علت کمبود وقت نتونستم از تموم نظرات استفاده کنم ولی اینو بگم اگه کسی چیزی رو دوس داره با همه چیزش کنار میاد و الا دوس داشتنش واقعی نیست. مثل مامون عباسی لعنت الله علیه که میگفت امام رضا رو دوس داره و مسلمون هم بود ( مثلا ) اما آقا رو به شهادت رسوند و هزار تا غلط کاری دیگه البته میدونید که معاویه و یزید و اینام مثلا مسلمون بودن و ملک فهد هم مسلمونه و خیلیهای دیگه که از اسلام به جایی رسیدن و یادشون رفت که اول کجا بودن و حالا کجان. اصلا همینه که آقای کافی رحمه الله میفرمایند که ضرر کفار از مسلمونای احمق واسه اسلام کمتره
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۹
درود بر استاد شجريان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۸
۱۱
استادتون فقط بدرد ............ می خوره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
استادهای شما به چه دردی می خورند عزیزم؟
iranian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۷
۱۲
من تا قبل از اینکه این مصاحبه رو بخونم یکی از مشتری های سنتی استاد بودم ولی حالا دیگه قصد گوش دادن به اراجیف استاد رو ندارم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کلیشه های تکراری نظرات برادران ارزشی... من قبلاً طرفدار این بود ولی الان می خوام سربه تنش نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل حرف های کلیشه ای شما سعید خان: حکومت میخواد به زور فلان کار رو بکنه، برادران ارزشی، حکومت میخواد... ، و تلاش بیهوده بری جدا نشان دادن حکومت از مردم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر جدا نیست پس لطف کنید اجازه بدید مخالفتان بیان بیرون بدون آوردن بسیجی و قشون کشی و یگان ویژه حرفشان را بزنند.
اگر حکومت از مردم جدا نیست اینهمه سانسور اخبار (حتی در مورد سوریه) از چیه؟
اگر حکومت جدا نیست این فیلترینگ شورای نگهبان از چیه؟
اگر حکومت جدا اینهمه زندانی سیاسی و عقیدتی و دگر اندیشه برای چیه؟ اینهمه توقیف روزنامه و سایت و نشریه و کتاب برای چیه؟ اینهمه خود آتیش زدن ها برای شجریان و امثالهم برای چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در همه جای دنیا زندان هست، سانسور هست، فیلترینگ هست. به نظر شما اسامه بن لادن میتونست کاندید نمایندگی مجلس یا ریاست جمهوری امریکا بشه یا فیلترش می کردن؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۷
۴
من نمیدونم این اسلام چی داره که دارین از بودنش خفه میشین.اونموقع که نبود خودتو کشتین تا باشه.حالام که هست خودتونو میکشین که نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل از اسلام نیست. مشکلی دکانی که بعضی ها از اسلام باز کردند و به اسمش تو زندگی مردم دخالت می کنند و به مردم زور می گند و آقا بالا سر بودن خودشون رو به اسم اسلام توجیه می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل از هنر نیست، مشکل از فسادهای اخلاقی است که به اسم هنر می خواهند ترویج دهند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین ناشناس !!! حالا باید بشینیم ببینیم تعریف شما از فساد چیه و از هنر چون تمام بدبخی ما متفاوت بودن این تعاریف برای اشخاص مختلف است .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دانم شما چه فساد اخلاقی از ایشون دیدید؟ میشه بنده رو هم آگاه کنید نکنه نشستن یک زن کنارش شده فساد اخلاقیش؟ تا تعریف شما از فساد اخلاقی چی باشه؟ چون تو این مدت هر کسی با شما بد شده سریع یک انگ ناموسی و اخلاقی بهش چسبونید ناسلامتی ادعای مسلمانی هم می کنید؟

عزیزم شماها از روز اول با موسیقی مشکل داشتید و دارید. یک سری بکتاب های حوزوی بزنید و به سخنرانی آن مقام عالی رتبه روحانی نظام در مورد آموزش موسیقی در دانشگاه در دیدارش با وزیر اسبق آموزش عالی توجه کنید. مشکل شما فساد اخلاقی نیست شما هر چیزی که خوشتون ازش نیاد یک انگی بهش می زنید. همونطوری که از موسیقی امکان داره فساد اخلاقی بربیاد از مداحی هم..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هنر، در مطربی و رقاصی خلاصه نمی شود دوستان !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۶
۹
انهم رجس.
نجس رو ميشه شست ولي نجاست رو نميشه.
كافر كه حق رو بپوشونه عين نجاسته . اين آقتا همكه كفر گفته پس چيه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۶
۲
نمیدونم چرا به جون هم افتادین هدف از این گزارش اینه که ما رو به جون هم بندازه.چرا فقط به این یه جمله دقت میکنید؟؟؟؟ببینید بقیش چی بوده!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۷
۹
به چنددلیل بااعمال اقای شجریان مخالفیم ازان جمله1:همراهی وهم کلامی وهم صدایی بادشمنان اسلام.مومنین هرگزنباید کافرین رادوست قراردهند2:فاصله گرفتن ازمراجع وروحانیت وبالتبع ازاحکام اسلام
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از تمام مراجع و روحانیت استعلام گرفتید؟
چطور زمان انقلاب 57 رادیو بی بی سی بد نبود برای بخش مواضع و بیانیه ها؟ آن موقع دشمن اسلام نبودند؟ کافر نبودند؟ همکلامی نبود؟
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۷
۴
اخه ......چه ربطی داره به شقیقه.
این حرف یه چیزه تحلیل مزخرف شما یه چیز دیگه
شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۵
۶
این آقا سعید فک کنم یا خود استاده یا اجیر شده اونه که 24ساعته نشسته و داره از جناب استاد دفاع میکنه و جالبه که تو کانادا هم تشریف دارن! همون جایی که امثال برادر خاوری و غیره و ذالک تشریف بردن! اصلا هم بلد نیست توهین کنه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من از چیزی که خودم حق میدانم دفاع می کنم اگر عین همین توهین های و تهمت هایی که شما به ایشان نسبت می دهید کس دیگری نسبت به عزیزان شما می گفت هم همین برخورد را داشتم.

مسئول آمدن آقای خاوری به کانادا نه بنده هستم نه دولت کانادا. نظام اسلامی است که به ایشان اجازه داده به اینجا بیاید و الان هم بنا ندارند که از اینترپل درخواست استرداد ایشان را بکنند. اگر قوه قضاییه درخواست استرداد به اینترپل و کانادا داد و دولت کانادا اجابت نکرد.( مثل .........................................................) آنوقت شما می توانید راجع به کانادا صحبت کنید.

معمولاً یک مثل هست که میگن کافر همه را به کیش خویش بیند. این تهمت اجیر شدن و اینها هم از آن چیزهایی هست که مصداق این ضرب المثل است.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۵
۵
میخوام در جواب سعید که گفته جهانگیرخان بعد از روحانی شدن هم تار میزده یا نه بگم آقای باهوش اون بعد از اینکه فهمید با موسیقی صرف داره عمرش رو تلف میکنه اونو گذاشت کنار و رفت دنبال چیزای مهمتر. در واقع اون رفت به جای اینکه فقط دنبال احساس صرف باشه عقلش رو هم درست کنه. نه مثل امثال استاد شما که اونقده غرق در احساس و موسیقی شدن که عقلشون زایل شده و فرق بین دوست ودشمن رو تشخیص نمیدن.از نظر شما که همه چیز رو در موسیقی میبینی ممکنه کار میرزاجهانگیر خان اشتباه باشه ولی از نظر یک آدم عاقل فهمیده اینطور نیست. در ضمن گفتی که آزادی نیست میخوام بگم آزادی هست که تو اینجور اومدی تو یه سایت مخالف داری نظر میدی. راستی شما که شعار زنده باد مخالف من رو سر میدادین چی شد که رییس جمهور محبوبتون تو مراسم دانشگاه امیرکبیر تاب نیاورد و در جواب انتقادهای دانشجویانی که اتفاقا همفکرای خود شما بودن گفت که میدم بیرونتون کنن! اون که گنده تون بود این منطقش بود تو که جای خود داری.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اگر فکر کردی خاتمی یا موسوی یا هر اصلاح طلبی که قبلاً دستش با شما تو یک کیسه بوده رئیس جمهورمورد علاقه بنده است شرمنده ام در اشتباهی.

در مورد اینکه عمر آدم باید صرف چه بشه هم بنده مشکلی نمی بینم که کسی موسیقیدان یا نوازنده موسیقی باشه و کارهای علمی و اجتماعی دیگه ای هم بکنه هم در ایران و هم در خارج از ایران کسانی بودند بسیار بسیار از جهانگیر خان قشقایی و سایر کسانی که شما قبولشان دارید اندیشمند تر و عالمتر ولی در موسیقی هم دستی داشتند. مگر خوارزمی، خیام، فارابی، ذکریا رازی، رودکی مراغه ای و امثالهم آدم هایی بودند که عمرشان را تلف کردند و مگر آنها عقل نداشتند و عقلشان ذایل شده بود. بسیاری از اندیشمندان، مخترعین و مبتکرین در مغرب زمین هم علاقه وافر به موسیقی و اجرای آن و حتی تصنیف موسیقی بودند. مشکل اصلی همان است که شجریان خوب اشاره کرد. ........... جماعت از هر چیزی که باعث بشه ذره ای رابطه اش با مردم کم بشه ناراحته و موسیقی هم یکی از آنهاست.

اگر شما احساس می کنید خیلی بزرگ منش هستید که اجازه حرف زدن به من اینجا میدهند واقعاً نمیدونم چی بگم!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۷
۵
عزیزان دل من تو این چند روز اخبار تخریبی رسانه های ایران را بر ضد استاد شجریان را دنبال کردم این کار های سیاسی شما هرگز چهره استاد را برای ایرانیان و مسلمانان خراب نخواهد کرد استاد شجریان با ربنای دلنشین خود دین خود به اسلام ادا کرده ...
حال بگویید شما برای اسلام چه کرده اید؟ ...
جز اینکه هنرمندان ایرانی را یکی پس از دیگری از این خاک فراری میدهید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهیدان ما جانشان را فدای اسلام و ایران کردند، آن وقت شما چسبیده ای به نوای ربنایی که این مطرب در جوانی خوانده است؟
همون بهتر که رقاصه ها و مطرب ها از ایران بروند و مملکت ما تصفیه شود
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۵
۴
عزیزان دل من تو این چند روز اخبار تخریبی رسانه های ایران را بر ضد استاد شجریان را دنبال کردم این کار های سیاسی شما هرگز چهره استاد را برای ایرانیان و مسلمانان خراب نخواهد کرد استاد شجریان با ربنای دلنشین خود دین خود به اسلام ادا کرده ...
حال بگویید شما برای اسلام چه کرده اید؟ ...
جز اینکه هنرمندان ایرانی را یکی پس از دیگری از این خاک فراری میدهید ...
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۴
۳
از سعید خبری نیست. میبینم که کم آورده. چی شد سعید خان. نکنه با خاوری و پولای دزدیش رفتین خوشگذرونی! کانادا خوش میگذره!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هستم عزیزم
شما اگر نگران پول های دزدی شده توسط خاوری و امثالهم هستید به قوه قضاییه خودتون بگین چرا از طریق اینترپل اقدام نمیکنه. اگر اقدام کردند و کانادا پس نداد بعد حرف بزنید.

خاوری و امثالهم برای تمام ایرانی ها اینجا جز مایه شرمساری چیزی نیست خوب بدونی همین الان بجای قوه قضاییه شما برخی از ایرانی ها تبعه کانادا که از قضا از مخالفین شما هستند علیه ایشون در دادگاه های کانادا اعلام جرم کردند و پرونده در حال بررسی و تحقیقه!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۵
۳
هنرمعتمدین نظام بالاکشیدن پولاهای چندین هزارملیاردی است که گذشت زمان مشخص میکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۲
۳
سعید خان ما شعار آزادی رو در زمان دوست شما دیدیم اما خودشو نه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر منظور از دوست بنده خاتمی و موسوی و امثالهم شرمنده اینها دوست بنده نبودند و نیستند این بنده خدا ها در زمانهایی که فشار رو شما بالاست مامور بودند و هستند که چهره رئوف و ظاهر الصلاح از شما نشون بدهند تا اصل نظام مورد هدف قرار نگیره.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
داش سعید خییییلی پرکاری هر جا میرم میبینمت
همش هم که ساز مخالف میزنی
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۴
۳
صراط نمي دانم چه جوابي به تو بدهم. بگويم خفه شو يا به قول آن بنده خدا بگويم: اي .... تو روحت صراط.
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۵
۶
کسي که جيره خور انگليس باشه بيشتر از اين ازش انتظار نميره.گنده تر هاش نتونستن هيچ غلطي بکنن اينکه.....
سید حسام
|
United States of America
|
۱۱:۲۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۳
۴
کلاً عقلتون نمیرسه
من موندم صراط چرا فیلتر نشده!!!!!
طغرل
|
United States of America
اگه به فرض محال هم بشه شما که نمی فهمی
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۳
۳
فک کنم دچار آلزایمر شده. عیب نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۵
۳
مرگ بر بدخواهان اسلام حقيقي و ناب و بد خواهان حضرت استاد شجريان
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
در نظرات آمده که کسی که ضد اسام و انقلاب است فلان و فلان . منتها تا جایی که تجربه های من میگه این انتلابی که من دیدم به هر طریقی از اسلام سو استفاده کرده تا یکسری افراد به مناع شخصی یا گروهیشون برسند افرادی که خیانت و وطن فروشی یا ظلم کردن رو همراه با تظاهر و ریا جزو ارکان بهشت رفتن خود میدونند و در ادبیاتشان غرور و تکبر و خود شیفتگی موج میزند البته فراموش نکنیم که دست بالای دست بسیار است و ید اله فوق ایدیهم .فعلا شیرینی ساندیس را که از ریختن خون انسانها نصیبتان شده میل کنید . دنیای کوچکی است همانطور که برای قذافی اینگونه بود
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
چقدر هم که تو هنر داری
کم کم داره نقاب ها از چهره برداشته میشه
ربنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاپا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۴
سعیدخان! تا چشم امثال شما دربیاد. وطن فروشای حرررراف. شما اگه راست میگید چرا مثل بز دلا رفتین اونور آب پارس میکنین. خوب اگه واقعا راست میگید و حرفتون حسابه بمونید همینجا و فوقش در راه آرمان نداشتتون بمیرید. به نظرم یه کم ترسویین.نه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من و خیلیهای دیگه اینجا موندیم و تا این این اسلام نمایشی و ظاهری تبدیل به اسلام واقعی نکنیم جایی نمیریم . شما هم این چند سال خوش باش چون بعدش نوبت شماست برید پارس کنید و سر از بی بی سی دربیارین .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز عرزشی خیلی ادبیات اسلامی ولایی داری!
از عبارت پارس کردن رو تو خونه هم جلوی خانوادت استفاده می کنی قربون اون آرمانتون برم! شما عزیزم وقتی جوابی نداری چرا از این کلمات زیبا استفاده می کنی

از کجا میدونی که من تو ایران هم زبانم باز نبوده. نه عزیزم من ایران بودم و خوب هم سر حرفهام چوب خوردم. اگر به این منوال بود که سال 57 بعضی ها نباید در خارج علیه شاه فعالیت می کردند. اون موقع از خارج حرف زدن بد نبود؟ حالا مثلاً اینجا اگر کسی از طریق پروکسی یا وی پی ان بیاد تو می فهمی مال کاناداست یا جای دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میگم این بی بی سی شده جهنم! هر کی میخواد بگه "برو به جهنم" به جاش میگه "برو به بی بی سی" !!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برای شماها و عزیزانتان بله شده جهنم! همانطوری که زمانی برای محمدرضا شاه پهلوی جهنم شده بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله! خیانت به دوستان هم در کارنامه سیاه این شبکه دیده می شود. این هم دلیل دیگری بر "جهنم" بودن شبکه ای که حتی به دوستان خودش هم رحم نمی کند. وای به حال ما که دشمن درجه یک روباه پیر هستیم.
شجریان هم باید از سرنوشت دوستان بی بی سی (مثل محمدرضا پهلوی) عبرت بگیره و انقدر آویزون این شبکه ها نباشه. و بدونه برای بی بی سی هیچ چیز مهمتر از استعمار و ملکه و روباهش نیست!
حامد
|
Germany
|
۱۱:۴۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۶
۵
فاسدحتی اگر پسر نوح هم باشد
باید از بین برود
بهتر شجریان تا دیر نشده ازمسلمان
ومردم ایران عذر بخواد
سعید
|
Germany
منظور از مسلمانان و مردم ایران= عزیزان عرزشی و مسئولین حکومتی!

آقا شما که دست به کشتنتون خوب اینم مثل قبلی ها که در اروپا سربه نیستشون کردین سربه نیست کنید ببینید مشکل حل میشه
ناشناس
|
Germany
یادمون نره عبدالمالک ریگی در مسیر پایگاه نظامی "امریکا" در یکی از کشورهای آسیای مرکزی بازداشت شد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۴
دیروز قاری قرآن بود و هم اکنون منحرف از قرآن !
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
اقاسعیددرجوابتان بگویم1.شماازمراجع ترازاول وشناخته شده واعلم سوال کن واسم مراجع اعلمی که موافق اعمال ایشان هستند رابیاور2.رادیوبیگانه ضداسلام چه بی بی سی باشدچه غیران چه اکنون باشد چه اوایل انقلاب چه قبل ان همگی هدف مشخصی دارندوان هم ضربه زدن به دین است ولی درهرزمان به شیوه وروش خاصی انجام میدهندچون اساس کارانهامکر وتزویر است3.چگونه رسانه ای همچون بی بی سی قابل قبول است درحالی که اکثرکارکنانش ورییس اصلی ان ازفرقه بهاییت هستندوتوسطدولت انگلیس درهرزمانی حمایت می شده است .افلا تعقلون 4.امیدوارم من و شماجزئ دسته افرادی نباشیم که خداونددرموردانهاگفته است:چه انهاراانذار کنی چه نکنی یکسان است انها ایمان نمی اورند.موفق باشید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مدعی شدید که همه مراجع علیه ایشان هستند شما باید دلیلی بیاورید نه بنده. بنده فقط سئوال کردم شما مدرکی دارید؟
شما ادعا کردید و اتهام زدید بقیه باید دلیل بیاورند؟ منطق شما این است که متهم باید دلیل بیاورد؟
2- احسنت! بنده هم حرف شما رو قبول می کند که هیچ رادیو و رسانه بیگانه ای دلش بحال مردم نسوخته ولی سئوال آنجاست که چرا زمانی که بیانه های و اخبار آیت الله خمینی و امثالهم از این رادیو پخش میشد کسی مخالفتی نکرد و برعکس انقلابیون مشتاقانه در مصاحبه با این رادیو بقول شما استکباری استعماری با آن سابقه اش در 28 مرداد شرکت می کردند ولی حالا که نوبت به مخالفان حکومت خودشان رسید یاد ماهیت استعماری آن شدند. فقط انگلیس در فکر مکر نیست شما هم مثل آنها هستید و بلکه بدتر از آنها.
متاسفانه دوستان شما هنوز نتوانستند این ادعا که این رسانه تحت پوشش بهایی ها کار می کند را اثبات کنند. با متهم کردن مخالفین سیاسی عقیدتی به بهایی بودن، آبی برای شما گرم نمی شود ولی امکان دارد برای بهایی ها که در به در دنبال نشان دادن نفوذ و تاثیرشان هستند آبی گرم شود.
ببخشید توقع دارید رادیو بی بی سی را چه کسی حمایت کند؟ مسلماً دولت هر کشوری مسئول حمایت از رسانه ملی آن کشور است.

اگر منظور از ایمان، ایمان آوردن به شما و بزرگانتان است شرمنده ام شما متاسفانه خودتان را نعوذبالله با خدا و اسلام و قرآن یکی حساب می کنید. ایمان به خدا یا ایمان به شما؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام شد و رفت! وقتی دولت بریتانیا از بی بی سی حمایت می کند، نباید توقع داشت که بی بی سی اخبار و تحلیل های درست و بیطرفانه ارائه کند، چرا؟ چون سیاست دولت بریتانیا در طول تاریخ، بر پایه حیله و فریب افکار عمومی بوده است.

فراموش نکنیم که امروز دولت های اروپایی و امریکا، برای مخالفین جمهوری اسلامی "بودجه" اختصاص می دهند. و امکانات فراوانی برای فعالیت سیاسی (و غیر سیاسی!) در اختیار آنان می گذارند. آیا انقلابیون زمان شاه هم از این امکانات دولت های خارجی برخوردار بودند یا فقط سعی می کردند با مصاحبه با این شبکه ها، صدای خودشون رو به دنیا برسونند؟

ضمنآ نقش بی بی سی در انقلاب اسلامی، نه رساندن اخبار بیطرفانه از انقلاب مردم، بلکه تلاش برای نشان دادن چهره های ملی گرا همچون سحابی و بازرگان بعنوان رهبری انقلاب مردم ایران بود. یعنی کسانی که تحت اختیار آنها باشند و بتوانند پس از شاه، انقلاب مردم را در کنترل دولت های غربی نگه دارند(که الحمدلله به هدف خود نرسیدند).
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
چه تمام شد و رفت؟ مگر فقط بی بی سی است که از دولت کشور مطبوعش بودجه می گیرد؟ بقیه رسانه ها محض رضای خدا کار می کنند؟ راستی نظر شما راجع به یورونیوز که سایتش را فیلتر کردید چیست؟
این طبیعی که دولت بریتانیا از بی بی سی حمایت کنه همونطور که حکومت شما از صدا و سیما و خبرگزاری هایی مثل فارس و ایرنا حمایت میکنه بنظر شما این رسانه ها هم برای اهداف حکومت شما دست به حیله و فریب و تخریب اشخاص نمی زنند؟ مگر صدا و سیمای شما ردیف بودجه نداره؟ مگر خبرگزاری های دیگر کشورها ندارند؟ مثلاً الان خبرگزاری راشا تودی(روسیه) با بودجه کی تغذیه میشه؟ حداقل بی بی سی به شعور مخاطبین خودش مخصوصاً بریتانیایی ها احترام میزاره و خرابکاری های نخست وزیر انگلستان در موارد مختلف رو اعلام میکنه رسانه های شما چطور؟ ....................................
همین دیروز اکبر گنجی مقاله ای در بی بی سی منتشر کرد که تماماً علیه سیاست های آمر یکا و بریتانیا و علیه اسرائیل بود شما هم اجازه میدهد در رسانه های خودتون کسی به این شکل صحبت کنه؟ یادمان نرفته که چطور صحبت آن مفسر سیاسی افغان را در مورد دخالت های حکومت ایران در افغانستان فطع کردید.


شما موردی دارید که بی بی سی با بازرگان یا سحابی مصاحبه کرده باشه یا قصدی برای مطرح کردن ایشان داشته باشد؟ اگر این قصد را داشت باید بجای بیانه های آیت الله خمینی بیانه های آنها را فقط پخش می کرد. ببخشید این بازرگان و سحابی نبودند که گل سر سبد بی بی سی بودند. شما می خواهید فراموش کنید ولی مردم خوب یادشان هست چه کسانی بودند. افراد دیگری با بی بی سی صحبت کردند که اگر اسمشان رو بیارم توسط صراط سانسور میشه و همه اینها بکنار اعلامیه های آیت الله خمینی چرا از این رادیو پخش می شد.


فرمودید که کسانی که در بی بی سی صحبت می کنند همه از غرب پول می گیرند آیا مدرکی دارند یا مدرکتان کیهان ....... است؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۴
۲
ما را چه میشود که از آخرت غفلت کردیم. خدایا خودت دست ما رو بگیر
تورج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
ازصراط به خاطر این تریبون آزاد وجذابش بی نهایت متشکریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
شجریان هم مثل خیلی از هنرمندان ایرانی دیگر، هیچگاه از اسلام هیچ چیزی نفهمیدند و هیچگاه ایمان در وجودشان تجلی نکرد و مسلم است که چنین افرادی هیچگاه نمیتوانند در مورد اسلام و ایران اسلامی درست صحبت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۲
۳
استاد حافظ کل قران هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حافظ بی عمل به چه ماند ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اینها ادمهایی هستند مثل برصیصای عابد . خدا عاقبت بخیرشان کند
محمدعلي
|
Cambodia
|
۱۹:۵۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
برخي از دوستان فرموده اند که منظور ايشان مخالفت با اسلام نيست بلکه وي با فقه و روحانيت مخالف هستند.
جهت اطلاع اين دوستان عرض مي شود که اسلام منهاي فقه و روحانيت يعني اسلام آمريکايي که حضرت امام خميني مختصات اين اسلام ضد اسلام را بخوبي تشريح فرموده اند، اسلام آمريکايي يعني همين اسلامي که آقاي شجريان به آن مسلمان است و در BBC اين پايگاه بهاييت و دشمنان اسلام در آغوش آن خانم بي حجاب عکس يادگاري مي گيرد و حرام خدا را حلال مي شمارد. بله اين اسلام آقاي شجريان است که فقط مي تواند راضي کننده ابليس و شياطين باشد.
اسلام آقاي شجريان يعني اسلام جشنهاي هرزگي 2500 ساله شاهنشاهي و هنرنمايي اين مطرب دوره گرد در آن ....
خداي را بينهايت شکر و سپاس که تشت رسوايي اين وطن فروش به دست خودشفرو افتاد و زنجيره عوامفريبي اش از هم گسست.
سعید
|
Cambodia
اسلام امریکائی یعنی چی؟مگه امریکا مسلمون شده؟نگفتی اسلام ایرانی چیکار کرده عزیزم
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰
۳
۳
خب بیچاره ها چیکارکنن میرن اونور پول گیرشون نمیاد بهشون پیشنهاد میشه دری وری بگین و ضداسلام باشین بهتون حقوق بدیم؟اگرتورادیو باشه یه قیمت داره واگه تو تلویزیون خب معلومه قیمتش بالاتره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۱
اقاسعیداولاهمانطورکه گفتی رسانه بیگانه دلش برای مردم نمیسوزدودنبال اهداف خوداست ولی درجایی که بتوان ازطریق رسانه بیگانه اهداف اسلام وحکومت اسلامی رادنبال کردچه اشکالی داردهمانطورکه امام خمینی استفاده کردودولتمردان کشورمان هم برخی مواقع بارسانه های معاندمصاحبه میکنندولی درصورتی که این ارتباط حالت منافقانه وخائنانه
داشته باشدو قصدفرد یاگروه این باشد به دین تهمت یادروغ وارد کنداستفاده ابزاری ازاین رسانه هاجایزنیست 2.گفته شمادرموردحمایت دولت بریتانیاازبی بی سی راکسی انکارنکردمسئله اینجاست وقتی دولت بریتانیابرای ضربه وارد کردن به دین به رسانه اش کمک میکندحکومت ایران هم برای رسیدن به ارمانهای اسلامی خودبه رسانه اش کمک مالی و معنوی میکند ولی نه به روش حیله وفریب وتهمت علیه معاندانش.که اگردروغ وتهمتی توسطبرخی اشخاص یاجریانهای موافق نظام علیه مخالفین انها وجودداشته باشدکه البته وجودداردنه مورد تایید دین است ونه موردتاییدرهبری وعموم مردم وچنین اشخاصی یاجاهل قاصرندیاجاهل مقصریامنافقند یامعاند.ومانیاییم این راتعمیم به همه حکومت دهیم
ساندیس خور (محض اطلاع همه)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۴
۲
آقای سعید:
نظر شما را به این آیه جلب می کنم!
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
در تفسیر نور اومده که عبارت منکم امه به عده ای از جامعه اشاره دارد که اسلام شناس و کارشناس دینی اند. پس وجود روحانیون به این ترتیب در قرآن هم توجیه شده!
محض حضورتون عین عبارت تفسیر رو هم در پایین آوردم
در مورد این که گفتی چرا با مبشرین مسیحی برخورد میشه باید بگم که این حرف هم در قرآن توجیه شده ولی چون از چند و چونش 100 درصد مطمئن نیستم شما خودت دنبالش بگرد( با این مظمون که به اهل کتاب تا بر علیه شما قیام نکرده اند به نیکی رفتار کنید و ازشون جزیه بگیرید)
در ضمن در مشهد و قم به علت این که مرکز حوزه های علمیه هست شما بیشتر از جاهای دیگه روحانی میبینی و این به معنای این نیست که روحانی فقط اونجا دیده میشه
در مورد این که گفتی به مخالفان روحانیت برچسب بی دینی زده میشه باید یه نمونه به شما معرفی کنم. آقای زیبا کلام این همه اختلاف نظر با رخیلی از روحانیون و من جمله رهبر انقلاب داره!!!!!
آیا کسی به ایشون گفته بی دین؟
کسی از دانشگاه اخراجشون کرده؟
خیلی لاز استادای دانشکده خود من هم همین طورند ولی کسی بهشون بی احترامی نمیکنه!!!
در ضمن ازتون خواهش دارم قرآن رو با نظر خودتون تفسیر نکنید وآیات اون رو بسط ندهید.( در مورد فرمایش پاراگراف دوم). امیدوارم قانع شده باشید!!!
قرارگرفتن آيه مربوط به امر به معروف ونهى از منكر در ميان دو آيه‏اى كه دستور اتّحاد و يكپارچگى مى‏دهد، شايد از آن رو باشد كه در نظام اجتماعىِ متفرّق و از هم پاشيده، يا قدرت دعوت به خير و معروف وجود ندارد و يا اينكه چنين دعوت‏هايى مؤثّر و كارساز نيست. امر به معروف ونهى از منكر، به دو صورت انجام مى‏شود: 1- به عنوان وظيفه‏اى عمومى و همگانى كه هركس به مقدار توانايى خود بايد به آن اقدام نمايد. 2- وظيفه‏اى كه يك گروه سازمان يافته و منسجم آن را به عهده دارد و با قدرت، آن را پى‏مى‏گيرد. چنانكه اگر راننده‏اى در خيابان خلاف كند، هم ساير رانندگان با چراغ و بوق به او اعتراض مى‏كنند و هم پليس راهنمايى براى برخورد قاطع با متخلّف وارد صحنه مى‏شود. درباره امربه‏معروف ونهى از منكر، روايات بسيارى آمده كه از نقل آنها صرف‏نظر و به اين مقدار بسنده مى‏كنيم كه على عليه السلام فرمود: اگر امر به معروف و نهى از منكر ترك شود، كارهاى نيك و خير تعطيل و اشرار و بَدان مسلّط مى‏شوند. 1- در جامعه اسلامى، بايد گروهى بازرس و ناظر كه مورد تأييد نظام هستند، بر رفتارهاى اجتماعى مردم نظارت داشته باشند. «ولتكن منكم امّة» 2- اصلاح جامعه و جلوگيرى از فساد، بدون قدرتِ منسجم و مسئول مشخّص امكان ندارد. «منكم امّة» 3- دعوت‏كننده‏ى به خير ومعروف بايد اسلام‏شناس، مردم‏شناس وشيوه‏شناس باشد. لذا بعضى از امّت اين وظيفه را به عهده دارند، نه همه آنها. «منكم‏امّة» 4- دعوت به خير و امر به معروف و نهى از منكر، بايد به صورت دائمى باشد، نه موسمى و موقّتى. «يدعون، يأمرون، ينهون» 5 - امر به معروف، بر نهى از منكر مقدّم است. اگر راه معروف‏ها باز شود، زمينه براى منكر كم مى‏گردد. «يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر» 6- كسانى كه براى رشد و اصلاح جامعه دل مى‏سوزانند، رستگاران واقعى هستند وگوشه‏گيرانِ بى‏تفاوت را از اين رستگارى سهمى نيست. «اولئك هم‏المفلحون» 7- فلاح و رستگارى، تنها در نجات و رهايى خود خلاصه نمى‏شود، بلكه نجات و رشد ديگران نيز از شرايط فلاح است. «يأمرون، ينهون، اولئك هم المفلحون
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
موافقم...
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
۰
۰
زنده باد خسرو اواز ایران.. یه تندرو بددهن ریختند توی کشور.. آخه بدبخت از هنر چی میفهمی؟