۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
بسیج جهانی

وصيت‌نامه امام(ره) را بخوانيد

آقای احمدی نژاد! شما واقعاً از مرگ ولیعهد سعودی متاسف هستید؟!
کد خبر : ۴۰۱۴۰
به گزارش سرویس وبلاگ صراط روح الله امین آبادی در وبلاگ بسیج جهانی نوشت:
احمدی نژاد در پیام تسلیتی خطاب به ملک عبدالله پادشاه سعودی از وی به عنوان خادم الحرمین شریفین یاد کرده و اظهار داشت در مرگ ولیعهد سعودی متاسف  و متاثر شده است .
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
خادم الحرمین الشریفین

جناب آقای عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود

پادشاه عربستان سعودی
 
السلام علیكم و رحمة الله و بركاته
 
خبر درگذشت مرحوم سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، ولیعهد، وزیر دفاع و هوانوردی و بازرس كل پادشاهی عربستان سعودی موجب تأسف و تأثر گردید.
 
ضمن ابراز تسلیت به جناب عالی و همدردی با بازماندگان و ملت عربستان سعودی، از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید[این فقید سعیدش واقعا منو کشته]، صبر و شكیبایی جناب عالی و بازماندگان و سربلندی و بهروزی دولت و ملت عربستان سعودی را مسألت دارم.
 
محمود احمدی نژاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران

در این باب تذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد :

1- در وصیت نامه الهی سیاسی حضرت روح الله درباب آل سعود آمده است  : «و لازم است در نوحه ها و اشعار مرثیه و اشعار ثنای از ائمه حق - علیهم سلام الله - به طور كوبنده فجایع و ستمگریهای ستمگران هر عصر و مصریادآوری شود؛ و در این عصر كه عصر مظلومیت جهان اسلام به دست امریكا وشوروی و سایر وابستگان به آنان و از آن جمله آل سعود، این خائنین به حرم بزرگ الهی - لعنه الله و ملائكته و رسله علیهم - است به طور كوبنده یادآوری ولعن و نفرین شود. و همه باید بدانیم كه آنچه موجب وحدت بین مسلمین است این مراسم سیاسی است كه حافظ ملیت مسلمین ، بویژه شیعیان ائمه اثنی عشر- علیهم صلوات الله و سلم – است».

این بند از وصیت نامه امام خمینی نشان دهنده نکات زیادی است  ، اول آنکه امام لعن آل سعود را واجب می دانند ، دوم آنکه امام آل سعود را نه خادمین به حرمین شریفین که خائنین به حرمین شریفین می دانند سوم این که امام خمینی لعن آل سعود را نه مرتبط با زمان خاص که مربوط به همه دوره ها میدانند.
 
۲- در خاطره ای از امام خمینی آمده است ایشان روزی فرمودند من هرروز و هر لحظه رزمندگان اسلام را دعا میکنم و بلافاصله این جمله خود را تصحیح کرده و گفتند : نه ! من بیشتر اوقات رزمندگان را دعا میکنم نه همیشه(نقل به مضمون)

آقای احمدی نژاد ! شما واقعا از مرگ ولیعهد سعودی متاسف هستید؟!
 
3- آیا واقعا فکر میکنید مردم عربستان از مرگ ولیعهد سعودی ناراحت و غمگین هستند و منتظر دلداری شما که به مردم عربستان تسلیت گفته اید؟!
 
4- اگر تسلیت رئیس جمهور فقط از باب دیپلماسی است پس این القاب دهان پرکن و کذب به چه علت به شاه فاسق سعودی نسبت داده می شود؟
 
5- اگر رئیس جمهور فکر می کند این تسلیت آمریکا و نیز عربستان را از اتهام اخیر به ایران و توطئه علیه کشورمان بازمی دارد بایستی گفت که این یک توهم بیش نیست! 
 
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، شما را به خواندن وصیت نامه حضرت روح الله توصیه می کنم.
 
رو نوشته به:
 
اکبر هاشمی رفسنجانی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز