۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
گزارش مشکوک خبرگزاری ایسنا از مرگ در حبس

دفتر بی بی سی فارسی در تهران یا خبرگزاری جهاد دانشگاهی؟!

مطلب خبرگزاری دانشجویان ایران شباهت بسیار زیادی به گزارش های تخریبی رسانه های ضد انقلاب و معاند علیه جمهوری اسلامی ایران دارد . این گزارش را اگر بی بی سی فارسی هم قصد داشت روی خروجی خود قرار دهد ، چیزی کمتر از آنچه ایسنا منتشر کرده نمی نوشت .
کد خبر : ۴۰۲۸۷۴

گروه سیاسی صراط: خبرگزاری ایسنا، که برخی آنرا دفتر بی بی سی فارسی در تهران می نامند، اخیرا در گزارشی مبسوط، به موضوع مرگ در زندان پرداخته است .

در ابتدای این گزارش با نوشتن مقدمه ای ، اینگونه عنوان می شود که پشت دیوارهای ساختمان‌ مرموز زندان فقط دو سرنوشت در انتظار میهمان است؛ آزادی یا مرگ. این در حالیست که نگارنده چشم بسته غیب گفته چرا که مرگ در انتظار تمامی مخلوقات زنده ی خداوند است و طبیعتا انسان چه در بند باشد چه آزاد به هر حال مرگ پایان زندگی هر فردی است اما در گزارش این خبرگزاری القا می شود که در صورت رفتن به زندان یا به مرگ طبیعی یا خودکشی و یا به طریق دیگری حتما عاقبت کار مرگ است!

در مطلب منتشر شده ، با کالبد شکافی برخی از مرگ هایی که در بازداشتگاه یا زندان اتفاق افتاده، سعی شده تا تمامی آنها را مشکوک و مرموز جلوه داده و نتیجه گیری که در ذهن مخاطب شکل می گیرد این باشد که ماجرای خودکشی ها یا ساختگی است و یا کار را به جایی می رسانند که متهم خودکشی کند!

به گزارش پایگاه خبری صراط، مطلب خبرگزاری دانشجویان ایران شباهت بسیار زیادی به گزارش های تخریبی رسانه های ضد انقلاب و معاند علیه جمهوری اسلامی ایران دارد . این گزارش را اگر بی بی سی فارسی هم قصد داشت روی خروجی خود قرار دهد ، چیزی کمتر از آنچه ایسنا منتشر کرده نمی نوشت .

جالب اینجاست که پیش از این اقدامات این خبرگزاری مسبوق به سابقه بوده و ایسنا در ذیل جمله رهبر معظم انقلاب پیرامون انتشار اخبار خوب، مفید و امید بخش که آنرا در طراحی سایت خود درج کرده است در موضوعات امنیتی دیگری همچون ماجرای اسیدپاشی نیز با انتشار مطالبی ، اقدام به سیاه نمایی و جوسازی های مشکوکی کرده بود .

در این میان عده ای معتقدند نیروهای کنونی ایسنا که توسط فاتح جذب و گزینش شده اند همچنان تحت نفوذ او هستند.  ابوالفضل فاتح موسس ایسنا و مشاور رسانه ای میرحسین موسوی پس از فتنه ۸۸ از ایران رفت و اکنون در لندن زندگی می کند.

سایت بی بی سی فارسی نیز در بیشتر اخباری که از رسانه های داخلی نقل می کند، خبرگزاری ایسنا را منبع خود قرار می دهد .

این هماهنگی از پیش تعیین نشده و اتفاقی ایسنا و بی بی سی باعث شده تا از این خبرگزاری که با بودجه بیت المال و تحت نظر جهاددانشگاهی اداره می شود، بعنوان دفتر بی بی سی در تهران نام ببرند .

* علی غفاریان

نظرات بینندگان
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
معلوم نیست این خبرگزاری ها به کجا وابسته اند که مشترکا با هم همصدا می شن ؛
اولا کسی در هر کشوری بازداشت می شه دو حالت پیش میاد یا طرف گناهکاره یا بی گناه تکلیف به مرور زمان روشن می شه بنابراین کسی نمی تونه صریحا تا قاضی رای نداده بگه گناهکاره یا بی گناه.
ثانیا مدارک و اسنادی همیشه وجود داره که گناهکاری و بی گناهی رو ثابت می کنه، علاوه بر مدارک شاهد و متهمان دیگه هم کمک کننده ان.
ثالثا بعضی ها می گن چون طرف قیافه ش نمی خورده یا آدم محترمی بوده پس بی گناهه طرف سال ها تو یه کشور خارجی جاسوسی می کرده اصلا هم به قیافش نمیومده مگه هر کسی گناه می خواد بکنه اول خودش رو تو آینه نگاه می کنه
رابعا باید دید چه منفعتی هر کسی می بره که مرتکب چنین جاسوسی هایی می شه به کیا متصله که ادامش داده چرا با نهایت آرامش به کارش ادامه داده البته لازم به ذکره در مورد بقیه جاسوسان هم چنین آرامشی دیده شده که نشون دهنده حمایت از فرد قوی در سیستم جامعه ماست که احتمالا باید رد حامیان رو تو قدرتمندان جستجو کرد.
خامسا هر کی که خودکشی می کنه بی گناه نیست فقط می خواد خط اتصالش با افراد قویتر فاش نشه*
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
خیلی شلوغش نکنید
جنگ زرگری هم براه نیندازید
اینها هم مثل خودتان هستند
به نوعی با این تحلیل ها می خواهید بگید ما اون وری نیستیم
از تیم بچه های میرزاهاشم بیش از این انتظاری نیست
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز