۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸

هشدار شدیداللحن اسد به مداخله‌گران

وی خطاب به کشورهای غربی گفت: سوریه در حال حاضر محور منطقه است. این کشور به مثابه گسل می ماند که اگر به حرکت درآید زلزله ای بزرگ را به وجود خواهد آورد.
کد خبر : ۴۰۹۵۵

به گزارش صراط به نقل از مهر: رئیس جمهور سوریه در یک گفتگوی مطبوعاتی خطاب به کشورهای غربی هشدار داد که دخالت آنها در سوریه کل خاورمیانه را نابود خواهد کرد.

بشار اسد در گفتگو با روزنامه ساندی تلگراف چاپ انگلیس اظهار داشت: دخالت غرب در سوریه زلزله ای را به وجود می آورد که تمامی خاورمیانه را نابود خواهد کرد.

وی خطاب به کشورهای غربی گفت: سوریه در حال حاضر محور منطقه است. این کشور به مثابه گسل می ماند که اگر به حرکت درآید زلزله ای بزرگ را به وجود خواهد آورد. آیا می خواهید ده ها افغانستان دیگر رخ دهد.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: بروز هر مشکلی در سوریه کل منطقه را به آتش خواهد کشید و اگر [غرب] به دنبال طرح تجزیه سوریه است این به این معنی است که قصد دارد کل منطقه را تجزیه کند.

برچسب ها: بشار اسد هشدار
نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
عاقبت دیکتاتورها اگر مثل قذافی همانند صدام خواهد بود چه خوب است دیکتاتورهای دنیا بدانند که دیر یا زود آنها هم به عاقبت آنها خواهند رسید بنابراین درس عبرت گرفته وبامردم خود جفا نکنند وخون مردم رانریزند وحقوق بشر را رعایت نمایند تا ختم به خیر شوند