۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

حضور کمرنگ اعضای 7+8 در نمایشگاه

این در حالی است که حضور افرادی نظیر ( حمید رسایی، زارعی و یامین پور ) در میان خبرنگاران و شفاف سازی آنها در رابطه با برنامه های جبهه پایداری نشانه احترام آنها به افکار عمومی و بی اساس بودن هجمه هایی است که به این طیف از اصولگرایان وارد می شود.
کد خبر : ۴۰۹۶۸
همزمان با چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات تهران خبرنگاران و غرفه داران رسانه های خبری هنوز چشم به راه حضور چهره های مختلف سیاسی در این نمایشگاه هستند .

به گزارش صراط به نقل از خبرنگار سیاسی عصر امروز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های تهران ، با وجود اینکه چهار روز از افتتاح نمایشگاه مطبوعات تهران می گذرد هنوز جای خالی حضور سیاسیون و نمایندگان احزاب سیاسی در این گردهمایی بزرگ رسانه ای احساس می شود .

این در حالی است که حضور افرادی نظیر ( حمید رسایی، زارعی و یامین پور ) در میان خبرنگاران و شفاف سازی آنها در رابطه با برنامه های جبهه پایداری نشانه احترام آنها به افکار عمومی و بی اساس بودن هجمه هایی است که به این طیف از اصولگرایان وارد می شود .

با وجود اینکه از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایی موسوم به ۷+۸ انتظار می رفت با حضور پر رنگ در نمایشگاه مطبوعات و قرار گرفتن در میان خبرنگاران رسانه های گروهی به تبیین چشم انداز پیش رو در آستانه انتخابات بپردازند ، متاسفانه عدم حضور این افراد در نمایشگاه باعث ایجاد سوالات فراوان در ذهن اصحاب رسانه شده است .

طبق مشاهدات خبرنگار عصر امروز تا امروز تنها آیت الله کعبی از اعضای ۷+۸ در نمایشگاه حاضر شده که ایشان هم به مصاحبه با چند خبرگذاری خاص بسنده کرد .

با توجه به اینکه فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات مجلس نهم وارد مرحله ای حساسی شده است لزوم پاسخگویی سیاسیون و نمایندگان به افکار عمومی و رسانه ها بیش از پیش احساس می شود . 

نمایشگاه مطبوعات تهران بهترین فرصت برای نشر برنامه ها و گفتمان مسئولین در میان افکار عمومی است لذا انتظار می رود سیاسیون عنایت بیشتری به این گردهمایی رسانه ای در کشور داشته باشد .
نظرات بینندگان
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بنظر از تخصص حریف در از کاه کوه ساختن آگاهند چون خودشان کمتر چنین تکنولوژئی دارند ترجیح می دهند کمتر حرف بزنند. از شما بعید است چیزی از این تکنولوزی ندانید برید سایت رجا نیوز محشر است تا حریف را جهنمی نکنند دستبردار نیستند.