۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶

اکران شکارچی شنبه برای وبلاگ‌نویسان

فیلم سینمایی “شکارچی شنبه” به کارگردانی پرویز شیخ طادی در روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه به صورت رایگان برای وبلاگ‌نویسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی اکران می‌شود.
کد خبر : ۴۱۰۳۰
به گزارش سرویس وبلاگ صراط وبلاگ نیوز نوشت:

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این برنامه و دریافت کارت دعوت، باید تعداد بلیط مورد نیاز خود به همراه نام و نشانی وبلاگ‌شان را برای شماره تلفن ۰۹۳۵۱۷۶۵۹۳۱ به صورت پیامک ارسال یا در وبلاگ مدیر "خانه وبلاگ سپید” به صورت کامنت درج کنند.

خانه وبلاگ سپید از شرکت کنندگان در این مراسم خواسته است تا با توجه به همکاری مسئولین فیلم جهت اکران رایگان، بازتاب و نقدهای خود از فیلم را در وبلاگ‌هایشان منعکس کرده و لینک مطلب مرتبط خود را برای این تشکل ارسال کنند.

اطلاعاتی درباره "شکارچی شنبه”

فیلم "شکارچی شنبه” به کارگردانی پرویز شیخ طادی و با بازی بازیگرانی چون دارین حمسه، آریه سوکیاسیان، علی نصیریان، امیریل ارجمند، مهدی فقیه و محمود راسخ‌فرد، و با تهیه کنندگی موسسه شهید آوینی از ۲۰ مهر در سینماهای کشور اکران شده است.

ماجرای این فیلم بر این اساس است که در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده است، کودک ۸-۷ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش (علی نصیریان) برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست می‌تواند برود.

این فیلم ماجرای استحاله فکری و ذهنی این کودک و حرکت از فطرت پاک انسانی تا تبدیل شدن به موجودی خشن، خطرناک و خونریز است.

ریسک علی نصیریان برای بازی در این فیلم

گفته می‌شود زمانی که پرویز شیخ طادی نقش اصلی را به این بازیگر پیشنهاد می‌کند یادآور می‌شود که در صورت بازی در این فیلم امکان لغو ویزایش برای آمریکا وجود دارد که علی نصیریان با قبول این هزینه سنگین، بازی در این فیلم را ذخیره‌ای برای آخرت خود می‌داند.

پسر علی نصیریان ساکن آمریکا است و وی برای دیدن پسرش هر سال به این کشور سفر می‌کند.

نظرات بینندگان
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
انصافا دمش گرم!!
زهرا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
تو اين زمونه كمتر كسي پيدا ميشه كه كار

به اين بزرگي رو انجام بده...

"اجرشون با سيدالشهدا "