۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹

زمان تشییع آیت الله عمیدزنجانی

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: خانواده این استاد بزرگوار هنوز نظر قطعی نداده‌اند؛ اما به احتمال زیاد مراسم تشییع روز سه‌شنبه 10 آبان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۱۱۱۳

به گزارش صراط، مهدی قمصری، معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، ضمن ابراز تأسف نسبت به ضایعه درگذشت آیت‌الله عمید زنجانی رئیس سابق دانشگاه تهران، گفت: فقدان این استاد بزرگوار برای مجموعه علمی کشور، ضایعه بزرگی است.

وی افزود: آیت‌الله عمیدزنجانی جدای از سابقه مبارزاتی در دوران رژیم طاغوت و کسوت شاگردی امام‌خمینی(ره) در حوزه علمی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشت.

قمصری با اشاره به اینکه آیت‌الله عمیدزنجانی در حوزه مدیریتی دید وسیعی داشت و با صبر و حوصله فعالیت مدیریتی می‌کرد، گفت: این استاد دانشگاه تهران به جایگاه دانشگاه تهران در مجامع علمی بسیار اهمیت می‌داد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: من 2 سال در سمت معاونت آیت‌الله عمیدزنجانی در دانشگاه تهران فعالیت داشتم و از نزدیک با وی آشنا بودم.

وی در خصوص برگزاری مراسم تشییع، خاک‌سپاری و ترحیم آیت‌الله عمیدزنجانی گفت: خانواده این استاد بزرگوار هنوز نظر قطعی نداده‌اند اما به احتمال زیاد این مراسم روز سه‌شنبه 10 آبان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیکر این استاد فقید ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه از مقابل دانشگاه تهران تشییع شده و مراسم ختم در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همچنین مجلسی به مناسبت یادمان این فقیه عالیقدر در روز شنبه هفته آینده در دانشگاه برگزار می‌شود.