۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴

نزاعهای درونی فتنه گران بالا گرفت

پس از فاش شدن سناريوي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات و تلاش آنان براي مصادره فرقه سبز،واكنش ها و درگيري هاي چندي ميان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پيدا كرده است.
کد خبر : ۴۱۱۱۶
پس از فاش شدن سناريوي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات و تلاش آنان براي مصادره فرقه سبز،واكنش ها و درگيري هاي چندي ميان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پيدا كرده است.
به گزارشصراط به نقل از نداي انقلاب،پس از آنكه مصطفي تاج زاده به عنوان ليدر سناريوي اصلاح طلبان براي فعال كردن جريان فتنه و احياي آنها و شيفت كردن آنان به سوي خاتمي انتخاب شده و فعاليت خود را آغاز كرده است،برخي از مجرمان فتنه ۸۸ و از حاميان ميرحسين موسوي به شدت به اصلاح طلبان تاخته و آنان را«معامله گر»،«زيرپاكش»،«فرصت طلب» و «قدرت طلب» خوانده وسناريوي آنان را استفاده ابزاي از فرقه سبز براي رسيدن به قدرت عنوان كرده اند.

در همين راستا برخي از افراد همچون«غ» و نيز اعضايي از ستاد مير حسين موسوي همچون«ب» با بيان اينكه نظر ميرحسين همچنان بر عدم شركت در انتخابات بوده و نظرات خود را حتي به خاتمي نيز اعلام كرده نسبت به فعاليت هاي تاج زاده اعلام نگراني كرده ونسبت به اقدامات وي ابراز ترديدكرده اند.

آقاي «ب» با بيان اينكه خاتمي با ملاقات هاي خود با برخي از سبزها به دنبال نزديكي به اين جريان است،نگاه وي را ابزاري توصيف كرده و گفته است اين آقايان در ظاهر با ما هستند ولكين يك بار هم كه شده از جنبش سبز سخن به ميان نياورده اند.الان كه رهبران ما در حبس هستند خاتمي خوب براي خود جولان مي دهد.

آقاي «غ» نيز با بيان اينكه آقاي خاتمي خود اولين نفري بود كه پيروزي ميرحسين موسوي را تبريك گفت حالا چگونه است كه سوداي شركت در انتخابات را دارد گفت كساني كه تا ديروز مثل آقاي تاج زاده صحبت از تقلب مي كردند الان چه شده است كه به دنبال شرکت درانتخابات هستند؟.

گفتني است اين گفتگوها كه منجر به ايجاد چالشي جديد ميان فتنه گران و اصلاح طلبان شده بحران جديدي را در اين طيف را مخابره مي كند.


 

نظرات بینندگان
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۳
حالا کی به امثال خاتمی اجازه شرکت در انتخابات رو میده که با هم بحث هم می کنند.
قرار نیست که هر کی هر کار دلش خواست انجام بده بعد ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چی کاره ای؟ یادم نمیاد هیچ کدام از اعضای شورای نگهبان اسم کوچکشون مرتضی باشه؟ یا شما نقش همون نخود معروف را دارید که تو هر آشی هست؟