۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸

قنبری: حسم می‌گفت می‌بریم

کد خبر : ۴۱۱۴۷
به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ کریم قنبری پس از برتری ۳ بر ۲ برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. سپاهان در یک بازی هیجان‌انگیز پیروز شد. متأسفانه در ابتدای مسابقه دو گل خوردیم که شیرازه تیم از هم پاشید اما حسم می‌گفت پیروز می‌شویم. بازیکنان خودشان را پیدا کردند و در نهایت با مسائل فنی نتیجه گرفتیم و پیروز شدیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه بازیکنان این تیم در خط حمله خودخواهی می‌کنند گفت: امروز این مسئله کمتر مشهود بود. با این حال اگر آنها به گفته شما خودخواهی می‌کنند به دلیل آن است که می‌خواهند سهم بیشتری در برد داشته باشند.

قنبری در مورد اینکه هفت امتیاز در لیگ برتر گرفته و آیا از مسئولان باشگاه سپاهان ناراحت نیست که به او اعتماد نکردند و سرمربی‌گری را به او ندادند گفت: ۲۲ سال در سپاهان حضور داشتم و فقط مقطع کوتاهی از این تیم جدا شدم. چه اکنون که مسئول فنی هستم و چه آن زمان که بازی می‌کردم فکر و ذکرم فقط سپاهان و موفقیت تیم بود. من در این فصل دنبال سرمربی‌گری نبودم. دوست‌ داشتم با بوناچیچ فصل را به پایان برسانیم اما اتفاقات و حواشی باعث شد او از تیم جدا شود و کرانچار انتخاب اصلح بود. اگر من سرمربی می‌شدم و یک باخت می‌آوردیم ممکن بود دوباره همان اتفاقات تکرار شود.

قنبری در مورد اینکه شایعه شده بوناچیچ با مس کرمان تبانی کرده بود و شما از این مسئله آگاهی داشتید و به همین خاطر است که از تیم جدا شدید گفت: جدایی من ۵ روز قبل از مسابقه بود و من اطلاعی از این مسائل که شما می‌گویید نداشتم و ندارم.
من بر سر نوع و نحوه تمرینات ترکیب تیم با بوناچیچ اختلاف نظر داشتم و حتی در بازی با السد قطر نیز اختلاف نظر داشتم و به همین خاطر نیز از تیم در مقطعی جدا شدم نه مسائلی که شما می‌گویید.

وی در مورد علت تعویض جعفر‌پور بعد از دادن دو پاس گل گفت: او توانش را از دست داده بود برای همین پاپی را آوردم تا بتوانیم بیشتر حمله کنیم. ملوان عقب نشسته بود. از هواداران سپاهان می‌خواهم بیشتر صبور باشند و اگر بازیکنی مثل جعفر‌پور که دو پاس گل می‌دهد دو توپ را خراب کرد علیه او موضع نگیرند.
نظرات بینندگان
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
امروز واقعا از تلاش بازیکنانمون لذت بردم.به این میگن غیرت سپاهانی واقعا این جمله زیبنده سپاهان که (ماسپاهانیم وقهرمان)