۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴

مشعر و منا آماده شدند+عکس

مدیر کل پروژه اسکان حجاج در مشعر و منا از تکمیل تمام تدابیر لازم و خدمات اسکان حجاج و همکاری طرف‌های ذیربط در این زمینه خبر داد.برنا: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، فهد بن عبدالله الشرف مدیر پروژه اسکان حجاج در مشعر منا اعلام کرد شرکت ملی آب عربستان، آزمایش هایی درباره شبکه آب مشاعر مقدسه برای اطمینان یافتن از آمادگی آن انجام داده است، همچنین از آماده بودن جریان برق و تهویه مشعر منا اطمینان حاصل شده است.
کد خبر : ۴۱۱۵۱
برنا: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، فهد بن عبدالله الشرف مدیر پروژه اسکان حجاج در مشعر منا اعلام کرد شرکت ملی آب عربستان، آزمایش هایی درباره شبکه آب مشاعر مقدسه برای اطمینان یافتن از آمادگی آن انجام داده است، همچنین از آماده بودن جریان برق و تهویه مشعر منا اطمینان حاصل شده است.


وی افزود: در حال حاضر سه شرکت به طور شبانه روزی برای فراهم کردن فضای آرام و راحتی برای اسکان حجاج تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: از اداره دفاع شهری درخواست شده است تا هر گونه مانعی در ارتباط با امنیت و سلامت را برطرف کرده و تجهیزات اطفای حریق را تامین کند.


مدیر اسکان حجاج در مشعر منا همچنین اعلام کرد: امسال برنامه ای برای شستشو و نظافت چادرهای مشعر منا آماده شده است.

وی خواستار آن شد تا چادر تنها زمانی تحویل بعثه های حج شود که از شستشو و نظافت و آماده بودن دستگاه های تهویه و روشنایی و دیگر تجهیزات اطمینان حاصل شود.


عبدالله الشرف خاطر نشان کرد: فرم هایی در میان تمام چادرها توزیع خواهد شد که اسامی و شماره تلفن های مسوولان پروژه اسکان حجاج در هر یک از بخش ها بر روی آن نوشته شده است تا در صورت نیاز با این شماره تماس گرفته شود.