۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷

موادغذایی فاسد در سلف دانشجویی

11 کیلو گرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز که به صورت غیراصولی و بدون عبور از تونل انجماد و بسته بندی استاندارد منجمد شده بود، از این سلف دانشجویی کشف و ضبط شده است.
کد خبر : ۴۱۱۵۲
مهر: ۸۱۱ کیلو مواد غذایی فاسد در سلف سرویس دانشجویی یکی از آموزشکده های لرستان کشف و ضبط شد.

۸۱۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد شامل ۸۰۰ کیلو برنج و ۱۱ کیلوگرم مرغ خام از انبار مواد غذایی یکی از آموزشکده های مرکز استان توسط اداره دامپزشکی شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

مواد غذایی کشف شده به عنوان غذای دانشجویی طبخ و در سلف سرویس این آموزشکده عرضه می شده است. تاریخ انقضاء برنج کشف شده در این آموزشکده مربوط به سال ۱۳۸۵ است که متاسفانه از این سلف دانشجویی سر در آورده‌ است.

۱۱ کیلو گرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز که به صورت غیراصولی و بدون عبور از تونل انجماد و بسته بندی استاندارد منجمد شده بود، از این سلف دانشجویی کشف و ضبط شده است.

بنابر این گزارش مرغ‌های کشف شده باقی مانده مرغ‌هایی است که پیش از این در سلف سرویس این آموزشکده طبخ و بین دانشجویان عرضه شده است!

مطابق اظهار نظر کارشناسان دامپزشکی مرغی که به صورت استاندارد منجمد شده باشد فاقد خونابه و احشاء است اما متاسفانه مرغ‌های کشف شده در این آموزشکده به همراه خونابه بوده و به صورت غیراصولی منجمد شده است.

مرغ‌های منجمد شده کشف شده مرغ گرم بوده که باید پس از ۷۲ ساعت مصرف شود، اما متاسفانه بدون رعایت این موضوع به عنوان غذای دانشجویی در سلف سرویس این آموزشکده عرضه شده است.

نام این آموزشکده در خبرگزاری مهر محفوظ است و این خبرگزاری آمادگی دارد تا توضیحات مسئولان امر را نیز منتشر کند.
نظرات بینندگان
sharif
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
یادمه زمانی که دانشجو بودیم رییس شورای صنفی عکسی از ماست های تاریخ گذشته عرضه شده در سلف رو در تربیونشون زدن اما بعدش حراست به اتهام تلاش برای ایجاد اغتشاش سیاسی احضارش کرد و....
اما این وسط باید بود دید که دانشجوها چه دیدی به بسیج و ... به خاطر این اتهام نهاد خودسر پیدا کردن!!