۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲

سحرگاه تلخ زوج جوان در كنار دريا

ساعت حدود 5 صبح بود كه يكمرتبه در اتاق باز شده و چهار جوان وارد اتاق شده و قصد داشتند دست و پاي من و همسرم را با طناب ببندند كه من درمقابل آنهامقاومت كردم. آنهانيز با قساوت تمام چندين ضربه چاقو به من زده و من و همسرم را با طناب بسته و به سراغ وسايل قيمتي ويلا رفته و آنها را برداشته و بعد از يك ساعت از آنجا خارج شدند.
کد خبر : ۴۱۱۹۱

مهمانان ساحلي زوج جوان سحرگاه تلخي را براي ميزبانان خود رقم زدند.

چندي پيش رسيدگي به يك پرونده سرقت با استفاده از زور در يكي از ويلاهاي شهرستان چالوس به دادسراي جنايي تهران سپرده شد.

كارآگاهان پليس چالوس با انجام تحقيقات ابتدايي از همسايگان دريافتند 4 سارق پس از خروج از ويلا سوار يك پرايد شده و از محل دور شده‌اند كه يكي از همسايه‌ها با مشكوك شدن به آنها شماره خودروشان را يادداشت كرده است.

با توجه به اينكه شماره پلاك خودرو متعلق به تهران بود پرونده به دادسراي جنايي تهران و در پي آن در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفت.

مالباخته به كارآگاهان گفت: 30مهرماه به همراه همسرم به رامسر رفتيم تا در كنار ساحل به تفريح بپردازيم. در آنجا با 4 جوان كه به بهانه قليان كشيدن و عكس گرفتن با ما آشنا شدند دوست شده و به آنها اعتماد پيدا كرديم. براي همين آنها را براي صرف شام به ويلايم دعوت كردم و موقع شام درباره فعاليت‌هاي اقتصادي‌ام با آنها صحبت كردم. سپس از آنها خواستم اگر جايي را براي شب ندارند آن شب را پيش ما بگذرانند. براي همين يكي از اتاق‌هاي طبقه پايين را براي استراحت به آنها داده و خودمان به طبقه بالا رفتيم.

ساعت حدود 5 صبح بود كه يكمرتبه در اتاق باز شده و چهار جوان وارد اتاق شده و قصد داشتند دست و پاي من و همسرم را با طناب ببندند كه من درمقابل آنهامقاومت كردم. آنهانيز با قساوت تمام چندين ضربه چاقو به من زده و من و همسرم را با طناب بسته و به سراغ وسايل قيمتي ويلا رفته و آنها را برداشته و بعد از يك ساعت از آنجا خارج شدند. در حالي كه خون زيادي از من مي‌رفت همسرم توانست دست و پاي خود را باز كرده و با كمك خواستن از همسايه‌ها مرا از مرگ نجات دهد.

كارآگاهان با بررسي خودرو تحت تعقيب دريافتند اين ماشين متعلق به خانم جواني است كه چندي پيش خودرو خود را به صورت قولنامه‌اي به شخص ديگري فروخته و هيچ آدرسي هم از خريدار ندارد.

ماموران در ادامه با توجه به نوع سرقت و خشونت بالاي به كار رفته احتمال دادند سارقان از مجرمان سابقه دار باشند. براي همين با چهره نگاري از متهمين به هويت دو نفر از آنها به نام مهدي و رسول كه سابقه خرابي در زمينه شرارت و شركت در دعواهاي دسته جمعي داشتند دست پيدا كردند.

سرانجام رسول روز 5 آبان ماه در محله ستارخان دستگير و در پي آن سه همدست وي نيز بازداشت شدند.

ماموران با بازرسي از مخفيگاه متهمين تمامي وسايل سرقت رفته از ويلاي مالباخته را پيدا كردند.

تحقيق براي پي بردن به ديگر جرايم متهمين ادامه دارد.

 
برچسب ها: ویلا سرقت
نظرات بینندگان
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۸
۰
آخه آدم عاقل توي اين مملكت كه برادر به برادر رحم نميكنه تو يكي چطور با چهار تا غريبه دوست شدي و چطور غيرت قبول كرد اونها رو با زنت توي يه خونه جا بدي !!!!
تو ديگه چقدر سر خوشي ؟؟؟
HAMED
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
خنده داره اونم چهارنفرمجرد. عجب دلي داره
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
قوه قضائيه و قضات مربوطه كلاهشان را بالتر بگذارند . از بس كه قوه قضائيه و قضات شل مي گيرند و مجازاتهاي آبكي اعمال مي كنند كه ابدا" بازدارنده كه نيست هيچ بلكه تشويق كننده هم براي جرم و جنايت بيشتر هم هست . مملكت ما موقعي روي آرامش و آسايش را مي بيند كه هيچ مجرمي در قوه قضائيه بيش سه بار سابقه نداشته باشد يعني بار چهارم كه مرتكب جرم شد او را راهي عالم آخرت كنند تا آنجا به جرمهايش ادامه دهد . در اخبار خواندم كه يك سارق براي نود و نهمين بار سرقت گرده و بازداشت شده يك بار ديگه شانس بياره سرقت كنه صد سرقته ميشه اسمش توي كتاب گينس ثبت ميشه مثل فوتباليستهاي صد گله كه فيفا آنها را دعوت مي كنه .
مجلس اگر مجلس اسلامي باشه بايد قانوني تصويب كنه كه در محاكم قضايي هيچ مجرمي داراي سابقه بيش سه مورد نباشه اگر باشد بايد مسئول مربوطه اش بازخواست بشه الان در جمهوري اسلامي كشور 70 ميليوني بيش از ده ميليون پرونده در محاكم قضايي وجود دارد كه براي رسيديگي به آنها چند ميليون پرسنل لازم است واقعا"‌براي كشوري كه مدعي پياده كردن احكام اسلام ناب محمدي است اين ننگ نيست كه 10 ميليون پرونده داشته باشه كه يكي اش فقط سه هزار ميليارد تومن اختلاسه ؟!! اين نشون ميده كه در طي اين 33 سال گذشته دستگاههاي مربوطه كار كه نكردند هيچ بلكه با مماشات در برخورد با انواع مجرمين زمينه را براي ارتكاب جرم مساعد تر كرده اند . چه جوابي دارند .حتما مي گويند ديوار كج است نه ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
عجب آدم ساده لوح و بی فکری تازه در اتاقشونم قفل نبوده ،حالاخدا بهش رحم کرده فقط یه دزدی بوده و اتفاق دیگه ای نیفتاده.
نگین
|
Germany
|
۲۱:۳۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
حالم از اینهمه هالو بودن به هم خورد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
............. که مؤونه نمی خواد، خوش غیرت!!!!!!!!!!