۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

شايد با جن گيرها هم سلول شده ايد!

پسرم دیده بود که چگونه دوستان شما در زندان حتی از یک قاشق غذاهم نمی گذرند!
کد خبر : ۴۱۲۲۲
پدر يكي از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات ۸۸ كه در گذشته از همكاران تاج زاده در وزارت كشور بوده است با انتشار نامه اي افشاگرانه عملكرد منافقانه تاج زاده و همدستانش در طول چند سال گذشته و همچنين وضعيت آنها را در زندان و دروغهاي بزرگ اين جماعت را افشاكرده است. متن كامل اين نامه كه در اختيار كلمه نيوز قرار گرفته به شرح زير است.(گفتني است نام نويسنده نامه به دليل عدم تامين جاني از جانب و تهديدات برخي دوستان تاج زاده منتشر نمي شود)



بسم الله القاصم الجبارين
آقای تاج زاده
من یکی از فعالیّن سیاسی در زمان مسئولیّت شما در وزارت کشور و شاید بهتر است بگویم یکی از آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ هستم ، پسر ۲۴ سالۀ من که بخاطر دروغ بزرگ شما ها به خیابان رفته بود تا به اصطلاح حق خود را ، یعنی رأی دزدیده شده اش ! را باز پس گیرد هم دچار ضرب و شتم شده و هم مدّتی در بازداشت بسر برده او که روزی جنبش سبزی ۲ آتشه بود امروز بطور افراطی از هر سبزی متنفر است . چرا ؟ می گویم ، روزها و هفته های اوّل که شما و دوستان داخلی و خارجی شما مانند bbc و voa و رادیو اسرائیل توانسته بودید به مدد امپراطوری رسانه ای غرب عده ای را فریب دهید و به آنها القاء کنید که در انتخابات تقلّب شده پسر من نیز جزو فریب خوردگان بود و هر شب با کوله پشتی پر از سنگ و قمه از منزل خارج می شد و پاسی از شب گذشته خسته و کوفته به خانه بر می گشت و استراحت می کرد تا شب بعد بتواند با انرژی بیشتر به صحنۀ درگیریها برگردد.

تا اینکه یک شب رفت و برنگشت و ما پس از چند روز جستجو او را در اوین یافتیم . در آن ایّام گاهی برادر من به منزل ما می آمد و با پسرم بحث می کرد برادرم می گفت ، باید صبر کرد تا مستندات دال بر تقلّب ارائه شود که اگر چنین شد مطمئن باشید شورای نگهبان انتخابات را ابطال خواهد کرد .

اگر شورای نگهبان اینکار را نکرد مطئن باش مردم فهیم و آگاه ما در کل کشور و نه فقط در تهران به خیابانها می آیند و رأیشان را پس می گیرند. امّا صرف یک ادّعا نباید چنین انتخابات پر شکوهی را که در دنیا بی نظیر است زیر سؤال برد . پسرم می گفت ، یعنی شما می گوئید نخست وزیر امام دروغ می گوید ؟ برادرم در جواب می گفت ، آیا نخست وزیر امام بالاتر است یا خود امام ؟ مسلماً خود امام ، آیا امام نگفته است تخلف از قانون حرام است ؟ آیا مملکت قانون ندارد ؟ مگر نخست وزیر امام در همین چار چوب قانونی کاندیدا نشده است اگر این چهار چوب را قبول نداشت نباید در انتخابات وارد می شد . وقتی وارد شده یعنی قبول دارد خب همین چهار چوب قانونی برای ابراز اعتراض نسبت به نتایج انتخابات نیز ساز و کار لازم را دیده است . وانگهی نامه ای که آقای میر حسین به شورای نگهبان نوشت یا دلائلی که همسر وی اقامه کرد مانند آنکه گفت مگر می شود مردم تبریز به فرزند خود و مردم لرستان به دامادشان رأی ندهند آنقدر مضحک و بی پایه و اساس بود که حتّی از سوی برخی از جنبش سبزیهای منصف هم نقد شد .


آقای تاج زاده
برادر من که بهترین دوران جوانی خود را در جبهه ها گذرانده خود به میرحسین رأی داده بود چرا که او را یادگار روزهای آرمانی انقلاب می شمرد امّا پس از رفتار های غیر قانونی و هنجار شکن وی نظرش کاملاً از او برگشت. او امروز مانند گذشته از مخالفان سرسخت احمدی نژاد است امّا اعتقادی هم به شما و دوستانتان ندارد او می گوید ، هر ایرادی که اصلاح طلبان سابق به دولت احمدی نژاد وارد می کنند خود نیز در دورۀ حاکمیّت شان ( میرحسین، خاتمی ) واجد آن ایرادها بوده اند . ضمن اینکه هم دولت احمدی نژاد و هم آن دولتها نقاط مثبت هم داشته و دارند .

آقای تاج زاده
می دانید مهمترین مسأله ای که نظر برادر مرا از شما و دوستانتان برگردانده چیست ؟
حمایت صریح مقامات جنایتکار آمریکا ، اسرائیل و انگلیس از جنبش سبز و عدم اعلان برائت شما از آنها است ، او می گوید وقتی رادیو اسرائیل برای تخریب امام از او تعریف کرد امام فوراً موضع گرفت و گفت اسرائیل اگر دست به دریا بزند دریا نجس می شود و با این سخن کاری کرد که برای همیشه اسرائیل نتواند از این شیوۀ نخ نما استفاده کند . ضمن اینکه امام گفت اگر دشمن از کسی تعریف کرد او بداند حتماً غلطی کرده است که دشمن از او تعریف کرده است .
آقای تاج زاده
این سخنان منطقی بسیار مؤثر بود و فرزند مرا نجات داد بعلاوه اینکه او خود در زندان و پس از آزادی رفتارهای متناقض شما را دید و برایش مسجل گشت که ریگی در کفشهای شما است امروز پسر من خود استدلالهای قوی تری برای بریدن از جنبش سبز دارد . از جمله اینکه او دید ه است که شما ها بعنوان عاملین اصلی اغتشاشات سال ۸۸ چگونه برای شرايطی بهتر در زندان اوین به مأمورین زندان التماس می کنید . او خود شاهد بوده است که شما بخش عمده ای از محکومیّت خود را در مرخصی های طویل المدت گذرانده اید در حالیکه مدّعی هستید در قرنطینه و در روزه سیاسی بسر می برید . راستی آقای تاج زاده اگر شما درقرنطینه بسر می برید این نامه ها ، مقاله ها و مصاحبه های پی در پی شما را اجنّه به بیرون از زندان منتقل می کنند ؟ ! شاید هم با جن گیرها هم سلّولی شده اید و آنها فوت و فن جن گیری را به شما آموخته اند .

آقای تاج زاده
مردم ما سالهای مدیدی است که از شما خوانده اند و شنیده اند که این نظام استبدادی است و انتخابات آن هم فرمایشی ! است ، حال سؤال این است که چرا شما و دوستانتان در این نظام استبدادی ! و انتخابات فرمایشی! برای حضور در قدرت سرو دست می شکنید . چرا هر بار با هزینه ای بیشتر در انتخابات شرکت می کنید و در همین مصاحبۀ اخیرتان نیز برای چندمین بار ضمن کودتا خواندن انتخابات سال ۸۸ ، آنهم بدون ارائه حتی یک برگ سند دال بر تقلّب یا کودتا ، زمزمۀ حضور اصلاح طلبان را در انتخابات آتی مجلس سر داده اید . واقعاً شما مردم را چه فرض کرده اید ؟ ثانیاً ، بهتر است بگوئید این نظام از چه زمانی استبدادی شده است ؟ آیا در دورۀ چندین ساله حاکمیّت شما هم بویژه در دورۀ اصلاحات که دو قوه از سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست شما بود نظام استبدادی بود ؟
آقای تاج زاده
کشور های عربی که در مصاحبۀ خود نام بردید و رژیمهای سابقشان را دیکتاتور خواندید ، سابقاً دوستان شما بودند و شما هزینه های انتخاباتی خود را از ایشان می گرفتید و آنها شرکای تجاری شما بودند اگر باور ندارید از کروبی و موسوی و خاتمی بپرسید ایشان با جزئیات تمام به شما خواهند فهماند هرچند که بعید است که شما ندانید و خبر نداشته باشید . مگر می شود یار غار مهدی هاشمی باشید و از این ماجراهای پشت پرده بی اطلاع باشید . راستی آقای تاج زاده شما هزینه های صدها روزنامه ، هفته نامه و ماهنامۀ زنجیره ای دوره اصلاحات و همچنین هزینه های صدها دفاتر حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را از کجا می آوردید ؟.
آقای تاج زاده
شما هزینه تأسیس بانک برکت در افغانستان را از کجا آوردید ؟

آقای تاج زاده
شما و دوستانتان بارها سعی کرده اید جمهوری اسلامی را وابسته به چین و روسیه نشان دهید آیا فراموش کرده اید که دوستان شما در دورۀ سازندگی و اصلاحات چهار نعل به سمت چین و روسیه می تاختند و تمام دروازه های کشور را به روی ایشان باز کرده بودند ؟ آیا فراموش کرده اید که دوستان اقتصادی شما در سازمان مجاهدین شرکای تجاری مهمّی از کشور چین و روسیه داشتند و بهمین دلیل در هفته نامۀ عصر ما الگوی چین را برای توسعه پیشنهاد می دادند . تا تضمینی باشد برای سرمایه گذاریهای شخصی ایشان !
آقای تاج زاده
بنده خود همچنین یک معلم و دبیر هستم و حساب و کتاب سرم می شود ضمن اینکه از یک خانوادۀ تحصیل کرده و فرهنگی و سیاسی برخوردارم و این تناقضات را در رفتار و مواضع شما می فهمم .
آقای تاج زاده
پسرم دیده بود که چگونه دوستان شما در زندان حتی از یک قاشق غذاهم نمی گذرند و در همان حال بیرون از زندان تبلیغ کرده بودند که شما در اعتصاب غذا و روزه سیاسی بسر می برید .
آقای تاج زاده
بس کنید و بیش از این با دستورالعملهای مبارزاتی ! مضحکتان سعی نکنید معدود جوانانی مانند فرزند مرا فریب دهید و با هزینۀ دیگران و از جیب دیگران خرج نکنید . لطفاً از جانب ما حرف نزنید ماهیت شما برای همه آشکار شده است.
آقای تاج زاده
لطفاً از جانب ما حرف نزنید .


 

برچسب ها: تاج زاده
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
راستي ايشان همکار تاج زاده در وزارت بود يا معلم آموزش پرورش ؟!!!!!!!!!!!!!
مصطفی
|
Russian Federation
|
۱۳:۳۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بانک برکت افغانستان خیلی باحال بود