۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

اصرار آمنه برای دریافت دیه

آنها 50میلیون تومان پول آوردند و می‌گویند که 10میلیون تومان هم چک می‌دهند و از من می‌خواهند 10میلیون تومان دیگر را ببخشم. من بینایی ندارم و هفت‌سال است که درمان می‌کنم بدون اینکه مجید یا خانواده‌اش ذره‌ای به من کمک کرده ‌باشند، بنابراین از حق خودم نمی‌گذرم و دیه‌ای را که گفته‌ام می‌خواهم.
کد خبر : ۴۱۲۲۷
به گزارش صراط به نقل از شرق: آمنه بهرامی دیروز برای دریافت دیه در دادسرای جنایی تهران حاضر شد اما با خانواده مجید به توافق نرسید.

آمنه که دو ماه قبل از قصاص دو چشم مجید-جوان اسیدپاش-گذشت کرده بود، دیروز در جلسه‌ای که از سوی واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران برگزار شد، حضور یافت و گفت همه آن مبلغی را که توافق کرده‌است به‌عنوان دیه می‌خواهد.

او گفت: من برای دریافت دیه به واحد اجرای احکام دعوت شدم. ما دو هفته قبل سر مبلغ 70میلیون تومان به توافق رسیدیم اما آنها 50میلیون تومان پول آوردند و می‌گویند که 10میلیون تومان هم چک می‌دهند و از من می‌خواهند 10میلیون تومان دیگر را ببخشم. من بینایی ندارم و هفت‌سال است که درمان می‌کنم بدون اینکه مجید یا خانواده‌اش ذره‌ای به من کمک کرده ‌باشند، بنابراین از حق خودم نمی‌گذرم و دیه‌ای را که گفته‌ام می‌خواهم.

بنابر این گزارش، این جلسه بدون نتیجه به پایان رسید.
برچسب ها: آمنه بهرامی دیه