۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹

گزارش اختلاس به قوه قضائيه رفت

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اعلام خبر ارائه گزارش كميسيون اصل 90به قوه قضائيه گفت: بعد از قرائت گزارش كميسيون اصل 90 تعداد زيادي از نمايندگان راي موافق به ارجاع اين گزارش به قوه قضائيه دادند.
کد خبر : ۴۱۲۴۴

به گزارش صراط به نقل از زندگي: حجت الاسلام محمد علي رضايي افزود: عليرغم اينكه گزارش طي مدت زيادي در كميسيون اصل 90 مورد رسيدگي قرار گرفته بود اما تعدادي از نمايندگان مجددا خواستار رسيدگي به تخلف مالي از سوي اين كميسيون بودند.

اين نماينده مجلس در ادامه توضيح داد: عليرغم اينكه طبق قانون مي بايست اين گزارش پس از تكميل و قرائت تحويل قوه قضائيه مي شد اما به دليل درخواست بررسي مجدد اين نمايندگان كه با استناد به اصل 233 آئين نامه تهيه شده بود مجلس ناچار به راي گيري شد.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: طرح ارائه گزارش به قوه قضائيه براي رسيدگي با موافقت تعداد زيادي از نمايندگان همراه شد.

وي همچنين اضافه كرد: درخواست اين نمايندگان تكرار مجدد كاري بود كه كميسيون اصل 90 انجام داده بود.

رضايي درخصوص شايعاتي كه مبني بر محرمانه بودن اين گزارش عنوان شده بود گفت: شايد مسائلي هم در اين گزارش وجود داشت كه رسانه اي نشد. اما كليت گزارش شرحي بود برماوقع اين پرونده عظيم اختلاس.حال اينكه مهرمحرمانه هم بر گزارش درج شده بود تا قبل از قرائت رسانه اي نشود.

اين نماينده مجلس همچنين خاطرنشان كرد: موضوع استيضاح وزير اقتصاد نيز در جلسه آينده مورد بررسي قرار خواهد گرفت. چراكه اين گزارش موضوع را شفافيت بيشتري بخشيد.