۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

وقتي 20:30 به جدول مي زند!

کد خبر : ۴۱۴۸۸

خبر ساعت ۲۰:۳۰ که تلاش مي کند مخاطبان بسياري را با خود همراه سازد با يک خبرسازي نشان داد که همچنان تا جلب اعتماد مخاطب بوسيله رعايت صداقت فاصله بسياري دارد. 

به گزارش صراط به نقل از  "سياست نامه" ماجرا از اين قرار است که چند روز قبل اين بخش خبري در يک گزارش تلاش کرد تا اثبات کند دانشجويان دانشگاه آزاد از حداقل امکانات محروم هستند و نکته اينجا بود که در اين گزارش خبري با چند نفر گفت و گو شد که در پشت آنها تابلوي دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات وجود داشت و اين يعني افراد مصاحبه شونده قطعا بايد از دانشجويان اين دانشگاه باشند. 

اين گزارش براي بسياري از دانشجويان اين دانشگاه تعجب آور بود چرا که امکانات اين واحد از بسياري از واحدهاي دولتي و آزاد بيشتر است تا اينکه شب قبل اين بخش خبري در خبري فوري و گذرا اعلام کرد گزارش مذکور مربوط به واحد علوم تحقيقات نبوده و به واحد ديگري مربوط مي شد. 

نکته خنده دار اينجاست که اگر گزارش، مربوط به واحد ديگري بوده چرا با به اصطلاح دانشجويان دانشگاه علوم تحقيقات گفت و گو شده است؟ چرا اسم واحدي که گزارش مربوط به آن بوده است اعلام نشد؟ اصلا گزارش چه هدفي را دنبال مي کرد؟ 

هرچند دانشگاه آزاد داراي مشکلات فراواني است و نقدهاي بسياري هم به شيوه مديريت آن وارد است اما آيا دانشگاههاي دولتي وضعيت بهتري دارند؟ 

همه اين سوالات در حالي که همچنان مناقشات بعضا سياسي بر سر اين دانشگاه وجود دارد و قرار است تکليف رييس اين دانشگاه در آينده نزديک مشخص شود نشان مي دهد که اين بخش خبري خواسته است با پوششي جانبدارانه از دانشجويان، يک سر اين دعوا را بگيرد و خود را وارد بازي سياسي کند. حال بايد از اين دوستان پرسيد وقتي که متولي خود حرمت امامزاده را نگه نمي دارد چه انتظاري از ديگران مي توان داشت.

برچسب ها: 20:30 دانشگاه آزاد