۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷

شرایط جدید بیمه موتور سواران

مدیرعامل بیمه ایران با اعلام شرایط جدید صدور بیمه نامه دیه شخص ثالث موتورسیکلت سواران از امروز گفت: پوشش بیمه های مستمری کارکنان دولت، طرح بیمه فراگیر درمان اقشار آسیب پذیر و توسعه بیمه طلایی کارکنان آموزش و پرورش در دستور کار است.
کد خبر : ۴۱۴۹۱

به گزارش صراط به نقل از مهر، جواد سهامیان مقدم از صدور بیمه نامه دیه شخص ثالث برای موتورسیکلت سواران از امروز خبرداد و گفت: این بیمه نامه از امروز در کلیه واحدهای بیمه ایران در سراسر کشور به مراجعان ارائه می شود.

مدیرعامل بیمه ایران رسالت و هدف صنعت بیمه را برمبنای خدمت صادقانه و در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه اعلام و تصریح کرد: براین اساس اینگونه بیمه نامه ها تعریف می شوند.

وی تصریح کرد: براین اساس برای موتورسوارانی که از درآمد مکفی برخوردار نیستند و نمی توانند بیمه نامه شخص ثالث را یکجا خریداری کنند، شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است.

سهامیان مقدم با اشاره به سقف 90 میلیون تومانی دیه شخص ثالث عنوان کرد: برای این قشر آسیب پذیر تخفیفاتی در نظر گرفته شده است، به طوریکه 20 درصد حق بیمه آنها کاهش می یابد و براساس مصوبات قانونی با توجه به اینکه قادر به پرداخت مبلغ به صورت یکجا نیستند، 25 درصد در ابتدا اخذ خواهد شد، مابقی مبلغ نیز در 4 قسط از آنها اخذ می شود.

مدیرعامل بیمه ایران یکی دیگر از طرحها را پوشش بیمه های مستمری کارکنان دولت، طرح بیمه فراگیر درمان اقشار آسیب پذیر و توسعه بیمه طلایی کارکنان آموزش و پرورش و سایر سازمانها ذکر کرد.

برچسب ها: بیمه متور سیکلت