۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸

اعتراف یک تروریست در سوریه

تلویزیون سوریه اعلام کرد:یکی از سرکردگان گروه های تروریستی درسوریه به دریافت پول و سلاح از عربستان و ترکیه اعتراف کرد.
کد خبر : ۴۱۴۹۹
تلویزیون سوریه اعلام کرد:یکی از سرکردگان گروه های تروریستی درسوریه به دریافت پول و سلاح از عربستان و ترکیه اعتراف کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق، به نقل از تلویزیون سوریه، حکمت نذیر به ارتکاب جنایات فاجعه آمیزی از قبیل قتل و مثله کردن جنازه های قربانیان در شهر مرزی جسر الشغور در شمال غرب سوریه اعتراف کرد.
او افزود: اعضای گروه وی پس از نماز جمعه در کنار مساجد شهر منتظر خروج نمازگزاران می شدند و همزمان با تظاهرات به طور بی هدف تیراندازی می کردند. با وجود اینکه به طور کتبی تعهد داده بودیم که در عملیات تخریبی شرکت نکنیم اما یک روز بعد از این تعهد، از تردد خودروها در جاده حلب - دمشق جلوگیری کردیم و از مردم باج می گرفتیم تا بگذاریم که به راهشان ادامه دهند.
وی در ادامه اعتراف کرد: پنج نفر از شهر لاذقیه را در جاده لاذقیه - حلب ربودیم و پس اینکه دریافتیم علوی مسلک هستند، به طرف آنها تیراندازی کردیم و جنازه ها را مثله کردیم. آنها را خاک کردم و قرار شد، در صورتی که اهالی شهر گور جمعی آنها را پیدا کنند مدعی شویم که ماموران امنیتی آنها را کشتند.
این تروریست همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ نفر از افراد مسلح به مرکز امنیتی شهر جسر الشغور حمله کردند افزود: پس از قتل ماموران آنها را به آتش کشیدیم و خود شخصا پنچ مامور امنیتی را به قتل رسانم. در سه روز متوالی مقادیر زیادی اسلحه پس از جاسازی در کیسه های سیب زمینی از جسر الشغور به منطقه رمل جنوبی در شهر لاذقیه انتقال دادیم.
بابت عملیات خرابکارانه مبلع ۱۸ هزار دلار از شخصی در شهر بداما از توابع استان ادلب دریافت کردم و بعد خبر رسید که این مبالغ از عربستان به ترکیه حواله شده و سپس برای عملیات تخریبی در اختیار افراد مسلح قرار داده شد.
پس از ورود ارتش به شهر جسر الشغور به ترکیه فرار کردم و دو هفته بعد به سوریه بازگشتم بدون اینکه کسی متعرضم شود.
این تروریست همچنین گفت: پیش از ناآرامی ها به طور مخفیانه در یکی از منازل تجمع می کردیم و یکی از سلفی های افراط گرا با تکفیر سایر مذاهب اسلامی، خون آنها را مباح می دانست و حاضران را به کشتار آنان تشویق می کرد. این سلفی افراط گرا افراد ارتش و ماموران امنیتی را به دلیل حمایت از نظام سیاسی تکفیر می کرد و مدعی می شد عملیات مسلحانه علیه نیروهای نظامی سوریه ، جهاد در راه خدا است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
اعترافات نخ نما!!!!!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز